Skocz do zawartości
  • Cześć!

    Witaj na forum RootNode - aby pisać u nas musisz się zarejestrować, a następnie zalogować. Posty pisane z kont niezarejestrowanych nie są widoczne publicznie.

Opinie o hitme.pl


theqkash

Rekomendowane odpowiedzi

W porównaniu do innych firm tutaj nie ma udawania że nic się nie dzieje, chowania głowy w piasek tylko szybka reakcja i działanie aby zminimalizować straty. Awarie zdarzają się wszędzie niemniej życzymy aby było ich jak najmniej :) @Hitme.pl Szacun za szybkie działanie i za pozytywną komunikację. Niech inni biorą z Was przykład.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 16.08.2023 o 15:26, zajcev napisał(a):

poszedł dziś mailing, wg mnie znakomita postawa Hitme.pl i tutaj zasługują na pochwałę. Szybko i sprawnie ogarnięty kryzys.

 

To można jeszcze wspomnieć co napisali:

 

Cytat

awaria w Centrum Danych Artnet w Gdańsku

Oficjalna wiadomość ze strony Centrum Danych Artnet Sp. z o.o.:

Szanowni Państwo,

15 sierpnia w naszym Centrum Danych w Gdańsku doszło do poważnego zdarzenia związanego z awarią klimatyzacji. Bezzwłocznie, współpracując z specjalistami od systemów klimatyzacyjnych, podjęliśmy działania mające na celu szybką diagnozę oraz naprawę awarii. Niestety, ekstremalne warunki atmosferyczne, w szczególności wysokie temperatury, skomplikowały proces diagnozy. W obliczu rosnącej temperatury w serwerowni podjęliśmy decyzję o odcięciu zasilania w celu ochrony sprzętu. O godzinie 20 udało się nam ustalić przyczynę awarii i zacząć proces przywracania normalnej pracy urządzeń.

Jesteśmy świadomi, że w trakcie awarii komunikacja z naszym zespołem technicznym była utrudniona. Mimo wsparcia licznej grupy specjalistów, nasze siły były skupione na szybkim usunięciu awarii, co mogło wpłynąć na opóźnienia w komunikacji.

Bardzo przepraszamy za wszelkie niedogodności. Gwarantujemy, że dokonamy dogłębnej analizy tej sytuacji i zastosujemy środki zapobiegawcze, aby w przyszłości uniknąć podobnych zdarzeń.

Z poważaniem,
Artnet Sp. z o.o.

Działania podjęte przez HitMe.pl:

Dysponujemy znaczną ilością zasobów w Centrum Danych, w wydzielonej specjalnie dla nas przestrzeni. W związku z tym skomplikowana sytuacja związana z awarią klimatyzacji miała złożony wpływ na naszą infrastrukturę i wymagała precyzyjnych, odpowiednio zaplanowanych działań.

Po zauważeniu nieprawidłowości w pracy systemu klimatyzacyjnego, natychmiast udaliśmy się na miejsce, jeszcze przed oficjalnym komunikatem od strony Centrum Danych. W obliczu rosnącego ryzyka uszkodzenia naszego sprzętu oraz możliwości niekontrolowanego i niezaplanowanego odcięcia zasilania, które mogłoby doprowadzić do wielu nieprzewidywalnych wyłączeń serwerów oraz potencjalnie długich i skomplikowanych procesów przywracania, podjęliśmy odpowiedzialną decyzję o chwilowym, kontrolowanym wyłączeniu naszych systemów.

Kluczowym aspektem tej decyzji była jej szybkość - nasze kontrolowane wyłączenie miało miejsce jeszcze przed planowanym odcięciem zasilania ze strony Centrum Danych. Dzięki podjęciu na czas tej decyzji, byliśmy w stanie z maksymalną skutecznością przeprowadzić planowane wyłączenie, minimalizując ryzyko dla naszych klientów.

Z chwilą ustania awarii i przywrócenia odpowiednich warunków pracy w serwerowni, zaczęliśmy stopniowo przywracać działanie naszych usług, dbając o bezpieczeństwo procesu.

Chcielibyśmy podkreślić, że nasza reakcja na wydarzenia tego dnia dowodzi naszego pełnego zaangażowania w ochronę danych i usług naszych klientów. Dokładamy wszelkich starań, aby uniknąć podobnych sytuacji w przyszłości i oczekujemy takiego samego podejścia od naszych partnerów.

Przepraszamy, że komunikacja z nami była w tym czasie utrudniona, jednak zawsze jak ma to miejsce w przypadku awarii, skupiamy się przede wszystkim na usługach, ich bezpieczeństwie oraz jak najszybszym przywróceniu wszystkiego do działania.

Wczorajsza sytuacja była jedną z trudniejszych w naszej 15 - letniej historii i na pewno postaramy się wyciągnąć lekcję z tego zdarzenia i poprawić komunikację z Państwem.

Serdecznie dziękujemy za zrozumienie w tych trudnych chwilach. Zachęcamy do kontaktu z naszym działem wsparcia w razie jakichkolwiek pytań.

Z szacunkiem,
Marek Bajerski oraz cały Zespół HitMe.pl.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...
  • 3 miesiące temu...

Hey

Chyba muszę to coś napisac bo na BOK zamknęło mi zlecenie (nr 256004) - nie otrzymałem żadnej odpowiedzi a chyba system zamknąć ticket - wiec moze tu kopnę was w 4 litery?

Paweł.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z forum, wyrażasz zgodę na: Warunki użytkowania, Regulamin, Polityka prywatności.