Skocz do zawartości

Marekxbx

Użytkownicy
  • Ilość treści

    15
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutral

O Marekxbx

  • Urodziny 28 Kwiecień

Informacje osobiste

  • Imię
    Marek

Informacie firmowe

  • Firma/marka
    HitMe.pl
  • Funkcja w firmie
    CEO

Ostatnio na profilu byli

Blok z ostatnio odwiedzającymi jest wyłączony i nie jest wyświetlany innym użytkownikom.

  1. https://forum.rootnode.pl/profile/379-the-i/ przy tego typu usługach obowiązują różne kwestie działania, funkcjonowania czy obsługi. W razie potrzeby pisz na pw lub zapraszam do dalszej korespondencji z naszym wsparciem gdybyś jeszcze potrzebował jakiś informacji czy wsparcia. Suppor telefoniczny również chętnie pomoże.
  2. Wygląda na to, że kilkanaście razy źle logowałeś się w krótkim czasie, dlatego wycięło Ci dostęp. Zapraszamy do kontakt z supoortem. Formy kontaktu z nami zawsze wydajemy w mailu powitalnym z danymi do usługi. Na forach nie świadczymy wsparcia. W razie potrzeby podaj w pw nr zgłoszenia.
  3. Zapraszam do zapoznania się z hostingiem www u nas gdzie posiadamy filtrację SpamExpert w standardzie https://hitme.pl/filtr-wiadomosci-przychodzacych-spamexpert/
  4. Taki okres, dlatego support działa niezależnie od telefonów i bardzo sprawnie filtrujemy wszelkie tematy pilne. Odnośnie migracji, doczytaj wiadomość dopiero jest planowana. W razie potrzeby pisz na pw.
  5. ra8 dziękuje za wyrażenie opinii od tego jest ten wątek. Jednak jak wyżej wspomniałem zapraszam na priv. bo informacji było więcej a nie chce tutaj przelewać naszej dyskusji bo ten wątek nie jest od tego.
  6. ra8 - wszystkie informacje były przekazane w zgłoszeniu, nie był to serwer z naszą administracją dlatego wszelkie zabezpieczenia systemu były po Twojej stronie, dodatkowe prace jakie wykonaliśmy również nie leżały w naszej administracji jednak zostało to dla Ciebie wykonane. Jeżeli masz zastrzeżenia mimo takiego upływu czasu zapraszam do kontaktu na pw. z pewnością zgłoszenie będziemy jeszcze posiadali w archiwum
  7. dudekm nie znając Twojej sprawy nie mogę w się wypowiedzieć, dlatego zapraszam na pw. W wypowiedzi podałem sugestię, co mogło być zgodne z Twoim opisem sytuacji. Odezwij się w pw lub zadzwoń sprawdzimy.
  8. Admina proszę o przeczyszczenie wątku z wypowiedzi nie związanych z tematem lub przeniesienie ich do odpowiedniego działu. ra8 dziękuje za uwagę, odnośnie ddos to zawsze jesteśmy rygorystyczni w takich przypadkach, jednak odnośnie Twojego tematy abyśmy mogli się coś więcej wypowiedzieć proszę o numer zgłoszenia w pw bo zawsze w takich przypadkach dostajesz wycinki logów. dudekm - odnośnie platform hostingowych wszytko jest wyjaśnione w naszym wiki jak zmieniać wersje php dla konkretnej domeny. W panelu możesz odgórnie zaznaczyć sobie wersję główną dla całego konta i wszystkich skryptów, jeżeli tego nie wybrałeś to zawsze jest to wersja w danym momencie aktualnie wspierana i rozwijana. Dla każdej z domen możesz zdeklarować również inną wersję, indywidualną tylko dla danej domeny i tego pewnie u Ciebie zabrakło. Również zapraszam na pw jeżeli chciałbyś swój wątek poruszyć i zobaczyć w czym był problem. Pamiętaj, że na hosting dajemy gwarancję zwrotu bez podawania przyczyny przez 14dni od daty zakupu bo jesteśmy pewni swoich rozwiązań. Zawsze dziękujemy za uwagi nam zgłaszane czy to na nasz support czy też w takich wątkach jak ten. Ogromne grono klientów niestety sporadycznie zostawia swoje opinie albo trafia w takie tematy aby udzielić opinie z naszej pracy jaką wykonujemy pomagając i opiekując się usługami. Jednak doceniamy, że tutaj trafiają osoby, które mają jakieś doświadczenie i chcą nim się podzielić. Zawsze służę pomocą na pw w razie potrzeby czy też pytań. M.B.
  9. arturoller podeślij mi w pw id zgłoszenia lub profilu przyjrzę się Twoim zgłoszeniom i całej historii oraz Twojej sprawie z ajaxem. Przy usługach z administracją masz wiele zależności i wiele rzeczy jest na bieżąco aktualizowana z różnych przyczyn np. bezpieczeńtwa jednak nie powinny one wpływać na pracę a jeżeli coś się zdarzy zawsze jesteśmy gotowi do pomocy.
  10. Myślę, że zaraz z tematem zboczymy do pierwiastków jakie są wykorzystywane Producenci dają TBW jakie jest założone do danej technologii. Można tak wiele różnic się doszukiwać jak fakt, że np. na mimo tych samych modeli to tworzone są w Korei oraz Chinach. Czy to rzutuje na trwałość danego dysku mimo tego samego modelu? Cieżko odpowiedzieć wiele pierwiastków przecież tylko Chiny dostarczają do produkcji dysków.
  11. gb1 PM a SM to całkiem inne pamięci i co za tym idzie zastosowanie dla nich, odnosiłem się do 850 PRO a SM. Sebak myślę, że technologia danych pamięci jak podają np. Samsung 32-layer MLC V-NAND to czy użyte do PRO850 czy do SM863 są takie same a różnica już powstaje na ich osadzeniu czy też dalszych elementach całego dysku i to właśnie przesądza o stosowaniu dysków do DC.
  12. gb1 zaznaczyłem pamięci, wiadomo, że pozostałe wartości mają wpływ co podkreślają w wersjach typowo sm, pm. Sama pamięci o ile nie jest identyczna to jest bardzo podobna montowana . Ciekawie jest też w modelach Intela gdzie różnica na technologii jak np. HET między seriami podwyższa trwałość.
  13. Czyli blokada, mechanizm w firmware się potwierdza bo zapewne kości zniosą więcej czy też osiągały nawet wartości jakie są dla SM.
  14. Robert i arturoller czasami jak zgłoszenia wymagają większego pochylenia się nad tematem zawsze możecie używać dostępnych form kontaktu jak również telefonicznego wsparcia gdzie sprawy możemy omówić lub zamknąć szybciej. W razie potrzeby zapraszam do dalszego kontaktu ze mną w pw lub telefonicznie.
  15. Poruszyliście ciekawy temat. Na zużywane dysków SSD ma wiele czynników zaczynając od systemu plików i nawet atrybutów montowania, oraz wielu dodatkowych ustawień po stronie systemu oraz samego tryb zastosowania. Odpowiedni kontroler sprzętowy oczywiście potrafi oszczędzać jeszcze takie dyski jednak tutaj dla wielu kontrolerów musi być dodatkowa licencja czy też odpowiednie ustawienia aby fastpath i/o był aktywny. Jak pokazuje Intel czy Samsung nawet nie serwerowych potrafią wytrzymać dużo intensywnego zapisu i odczytu ponad gwarantowane TBw. Dużym minusem jest to, że te dyski nawet jak nie wykazują problemów jak 850 PRO potrafią po przekroczeniu kilku razy gwarantowanego TBW same z siebie po restarcie się już nie pokazać Na zagranicznych forach wiele takich przypadków było opisywanych i sam też miałem 2 razy taką sytuację przy PRO (może to być coś ukrytego w firmware), jednak w takiej sytuacji samsung bez problemu wymienia dyski na nowe, mimo przekroczenia TBW. Przy SM, PM czy nawet SV nie ma takich problemów nawet w skrajnych sytuacjach i warunkach. Kiedyś ekspert z Kingstona wypowiadał się na temat TBW, że jest to czynnik gwarantowany a od warunków pracy i zastosowania taki dysk może nawet kilkanaście razy przekroczyć TBW.
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Korzystając z forum, wyrażasz zgodę na: Warunki korzystania z serwisu, Regulamin, Polityka prywatności.