Skocz do zawartości

arturoller

Użytkownicy
  • Postów

    4
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    2

Ostatnia wygrana arturoller w dniu 14 Maja 2019

Użytkownicy przyznają arturoller punkty reputacji!

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia arturoller

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

  • Pierwszy post
  • Z nami od tygodnia
  • Z nami od miesiąca
  • Rok z rootnode

Najnowsze odznaki

2

Reputacja

  1. arturoller

    Opinie o hitme.pl

    Na chwilę obecną chyba sytuacja się ustabilizowała i wszystko działa tak jak powinno Ostatnie zgłoszenie o konfiguracji sesji obsłużone na wysokim poziomie i sprawnie zrobione. Zobaczymy jak wszystko będzie chodzić po migracji
  2. arturoller

    Opinie o hitme.pl

    Powiem tak przez ostatnie parę miesięcy wystąpił jeden poważniejszy problem (niewychodząca poczta na serwery zewnętrzne) i firma przez dwa dni usiłowała wmawiać, że problem leży po naszej stronie... ciągle powtarzali żeby sprawdzić porty/loginy/hasła... nic nie przyjmowali do wiadomości ani, że nic nie było zmieniane na kontach pocztowych ani w konfiguracji skryptów ani w samych skryptach... po dwóch dnia doszli do wniosku, że firewall się zaktualizował i wyrzucił adres ip serwera poczty zewnętrzne z białej listy... ip dodałem na nowo i problem się rozwiązał! Dziś kolejne zgłoszenie tym razem dotyczące sesji, w magiczny sposób sesja przy zapytaniach w ajaxie jest zupełnie inna niż normalnie przez co praktycznie wszystko na sklepach co działa w ajaxie nie działa prawidłowo... jest to kolejny magiczny problem który pojawia się bez "ingerencji" wspaniałej administracji i po raz kolejny wmawiają, że pomimo iż nic nie było zmieniane to problem leży po naszej stronie... nie ważne, że kopia sklepu działająca na innej maszynie działa bez problemu ale oni nic nie robili i umywają ręce... Tak więc chyba definitywnie odradzam usługi tej firmy, bo jak widać za często bywają tam chochliki które robią rzeczy o których nikt nic nie wie i nie wiadomo jak je rozwiązać. Dodam tylko, że nie polecam innym wybierania firm na podstawie "dziwnie pozytywnych" opinii, bo niestety przez prawie dwa lata było tyle problemów i zagadek, że szkoda słów... O pomocy telefonicznej nawet w nagłych przypadkach możecie zapomnieć...
  3. arturoller

    Opinie o hitme.pl

    Dziś mieliśmy mały problem ale sprawa póki co została załatwiona błyskawicznie więc jest to już duży +
  4. arturoller

    Opinie o hitme.pl

    Mamy wykupiony u nich server VPS z ADMINISTRACJĄ Powiem tak w dniu 2017-09-11 zgłoszenie o niskiej dostępności serwera w ostatnim okresie (w ciągu 3 dni były dwie awarie maszyny przez co żadna z usług nie była dostępna... pierwszy 4h drugi 5h...) weryfikacje tego zgłoszenia po upomnieniach co ze zgłoszeniem trwała do 2017-09-21 czyli 10 DNI... Panowie stwierdzili, że problem nie leży po ich stronie... Druga sprawa to konfiguracja backupu przyrostowego o który poprosiliśmy 2017-09-26 i do dziś (17 DNI) nie otrzymałem odpowiedzi czy jest już zrobiony... Sam serwer jak działa to działa i nie ma z nim problemów ale jak support ma zrobić coś bardziej "skomplikowanego" jak np. konfiguracja backupu to idzie im to mozolnie... Póki co średnio widzę moją opinie o tej firmie... sam poległem posiłkując się "dobrymi" opiniami na innym forum ale prawda wyszła w praniu.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z forum, wyrażasz zgodę na: Warunki użytkowania, Regulamin, Polityka prywatności.