Skocz do zawartości
  • Cześć!

    Witaj na forum RootNode - aby pisać u nas musisz się zarejestrować, a następnie zalogować. Posty pisane z kont niezarejestrowanych nie są widoczne publicznie.

Homepay.pl - Brak wypłat?


Desavil

Rekomendowane odpowiedzi

Teraz, Kacan napisał:

Skąd masz takie informacje? Z tego co wiem nigdzie nie ma oficjalnego oświadczenia.

Z partyline Homepay, ale zaznaczyłem "Rzekomo mają być do piątku", ale ile w tym prawdy to się okaże, w każdym razie ja od czwartku kontaktuje się z nimi przez prawnika.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, Arkamek napisał:

@Kacan bo "pan prezes" tak kazał odpowiadać na zapytania w sprawie pieniędzy. Tylko jak tu wierzyć w słowa kogoś kto wystawił ludzi na kilkaset tys zl?

Kilkaset tyś? Gdyby tak było to Pan W wyjął by to z portfela, tu chodzi kolego o sumy rzędu milionów zł.

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz, Arkamek napisał:

@Yuuhi Pewnie by wyjął, gdyby nie to ze nie ma, bo od lat żyje ponad stan i jedyne co ma to kredyty i leasingi :) Ciekaw jestem jak się potoczy sprawa, ale trzeba go pociągnąć do odpowiedzialności.

Zawsze coś odzyskasz, tym bardziej że pojawiły się już nawet oferty skupu wierzytelności od partnerów homepay.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, Yuuhi napisał:

Człowieku weź nie reklamuj tu jakieś garażowej oferty reslera, bo po takich szopkach jakie zrobił homepay większość z was zwinie interes.

Z usług mikroplatności korzystamy blisko 10 lat i chyba jedną z poważniejszych firm jest cashbill, a nie jakiś wałki typu mikrosms, justpay  i inne ..jemuje.

 

To nie żaden reseller, Justpay to marka od Digital Virgo S.A. (digitalvirgo.pl), a to właśnie do nich w większości należą numery SMS Premium i cała infrastruktura - https://archiwum.uke.gov.pl/tablice/NumerUpo-list.do?execution=e1s1

 

Moim zdaniem warto rozważyć przejście chociażby do nich (Justpay), jeżeli chodzi o płatności mobilne, przynajmniej będziemy współpracować z partnerem, który bezpośrednio dysponuje infrastrukturą SMS Premium, bez dodatkowych pośredników.

Edytowane przez Desavil
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy ktoś z Was korzystał z ich usług poprzez stronę automater.pl?? Pytam, bo jestem ciekawy, czy nie jest tak, że skoro w ofercie metody płatności na automater.pl była opcja homepay, to czy w razie niepowodzenia oddzyskania pieniędzy, można wystąpić bezpośrednio do serwisu automater.pl o zwrot należności?? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz, poszkodowany_homepay napisał:

Czy ktoś z Was korzystał z ich usług poprzez stronę automater.pl?? Pytam, bo jestem ciekawy, czy nie jest tak, że skoro w ofercie metody płatności na automater.pl była opcja homepay, to czy w razie niepowodzenia oddzyskania pieniędzy, można wystąpić bezpośrednio do serwisu automater.pl o zwrot należności?? 


Teoretycznie możesz tak zrobić. Obstawiam jednak, że z automater'a nic nie uzyskasz, oni realizują przede wszystkim samo wydanie zakupionych przedmiotów, a nie pośredniczą przy płatności. Wiadomo, ewentualny sąd może to rozpatrzyć na różne sposoby...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

My dostaliśmy przez telefon info o "chorej księgowej" (o zgrozo 1 księgowa w takiej firmie, fakt że to farmazon pom ijam), a na messengerze coś takiego (załączniki). Zalegają nam już 2 miesiące. https://imgur.com/a/AL0lg

Edytowane przez PaniczFrancuz
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

21 minut temu, PaniczFrancuz napisał:

My dostaliśmy przez telefon info o "chorej księgowej" (o zgrozo 1 księgowa w takiej firmie, fakt że to farmazon pom ijam), a na messengerze coś takiego (załączniki). Zalegają nam już 2 miesiące. https://imgur.com/a/AL0lg

Masz jeszcze cierpliwość i nerwy żeby słuchać takich bajek na infolinii?  Zastanów się, nawet gdyby była taka sytuacja z tym inwestorem i księgową, to rzetelna firma powinna poinformować każdego z partnerów o możliwych opóźnieniach i każdy na pewno by zrozumiał wyjaśniania, a w tym przypadku mamy zero oficjalnej informacji ze strony spółki. Jeśli zalegają Ci sporo kasy, to proponuję załatwić to przez prawnika, a nie słuchać bajek o nowych inwestorach tym bardziej, że inwestorami we wszystkich spółkach pana W. są ciotki, szwagry, szwagierki, teść i w jednej chyba ojciec.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

36 minut temu, Yuuhi napisał:

Masz jeszcze cierpliwość i nerwy żeby słuchać takich bajek na infolinii?  Zastanów się, nawet gdyby była taka sytuacja z tym inwestorem i księgową, to rzetelna firma powinna poinformować każdego z partnerów o możliwych opóźnieniach i każdy na pewno by zrozumiał wyjaśniania, a w tym przypadku mamy zero oficjalnej informacji ze strony spółki. Jeśli zalegają Ci sporo kasy, to proponuję załatwić to przez prawnika, a nie słuchać bajek o nowych inwestorach tym bardziej, że inwestorami we wszystkich spółkach pana W. są ciotki, szwagry, szwagierki, teść i w jednej chyba ojciec.

Na początku trzeba było się jakoś dowiedzieć co się dzieje :D Ale ciekawe czy u mnie przejdzie jak powiem pracownikom, że księgowy jest chory i że w tym miesiącu jedzą papier.

  • Haha 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No witam.  Ja od 10 marca czekam na wypłatę 9 tys. Zawsze wypłaty trwały kilka dni.  Juz od kilku dni mi to śmierdziało przekrętem.  Szukalem nawet info w google dwa dni temu ale jeszcze nie bylo opinii innych partnerów.  Mi również sprzedali kit o nowym inwestorze.  

  • Haha 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

23 minuty temu, domini1 napisał:

No witam.  Ja od 10 marca czekam na wypłatę 9 tys. Zawsze wypłaty trwały kilka dni.  Juz od kilku dni mi to śmierdziało przekrętem.  Szukalem nawet info w google dwa dni temu ale jeszcze nie bylo opinii innych partnerów.  Mi również sprzedali kit o nowym inwestorze.  

9 dni? Tylko tyle? Przygotuj sobie zapasy jedzenia i picia na 3 kolejne miesiące, bo możesz czekać jeszcze trochę ;) 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dużo różnych informacji dostaliśmy w sumie, jak się je pozbiera, to nawet się trzyma się kupy ta bajka. Pierwszą informacją było wycofanie się inwestora i wypłatę jego wkładu - wiadomo, z naszych pieniędzy. Teraz czekamy na tego nowego inwestora. Czy on będzie, nie wiadomo. Fakt jest taki, że HomePay rozwijane jest od lat i ciężko mi w to uwierzyć, że tak po prostu z dnia na dzień zwija się z rynku. Ale wszystko jest możliwe. Ogólnie kupę hajsu w sumie ludziom wiszą. Pan Paweł telefonów nie odbiera, pracownicy mają niewiele informacji. 

 

Z doświadczenia wiem, że odzyskanie nawet części pieniędzy będzie problemem. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z forum, wyrażasz zgodę na: Warunki użytkowania, Regulamin, Polityka prywatności.