Skocz do zawartości
Desavil

Homepay.pl - Brak wypłat?

Rekomendowane odpowiedzi

Witajcie!

 

Chciałbym się dowiedzieć, czy ktoś z Was korzysta z płatności udostępnianych przez firmę https://homepay.pl i też obserwuje w ostatnim czasie znaczne opóźnienia w wypłatach, w moim przypadku jest to już ok. miesiąc po umownym terminie. Helpdesk twierdzi, że okres ten może się jeszcze wydłużyć o 1-2 miesiące. W moim przypadku dotyczy to oferty SMS Premium. Podobno ma się zmienić inwestor spółki (takie otrzymałem informacje od helpdesku).

 

Podobna sytuacja miała miejsce w 2017 roku, przez kilka miesięcy, jednak opóźnienia wypłat wtedy wynosiły kilka tygodni, nigdy wcześniej nic takiego nie miało miejsca, a z homepay.pl korzystam przeszło 6 lat, dlatego bardzo mnie to niepokoi.

 

Obawiam się, czy spółka czasem nie traci płynności finansowej, bo jaki mógłby być inny powód braku terminowych wypłat swoich pieniędzy. Nie ma też co się oszukiwać - zainteresowanie płatnościami SMS Premium coraz bardziej maleje ze względu na wysokie koszty i korzystanie z alternatywy jaką jest paysafecard, jeżeli chodzi o płatności online/przelewami to homepay też raczej nie jest liderem w porównaniu do takich firm jak PayU/Dotpay/przelewy24, ale to tylko moja skromna opinia.

 

A może coś tam się szykuje (niekoniecznie dobrego) przed zbliżającym się RODO.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Zapytałem przed chwilą znajomego który korzysta z usług Homepay - mówi że żadnych problemów i opóźnień nie zaobserował, wypłaty na poziomie około tysiąca miesięcznie, coś ponad.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
8 minut temu, Desavil napisał:

Hmm, u mnie trochę więcej. A dotyczą one SMS Premium?

Tak, PaySafeCard również.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

W homepay okres około tygodnia maksymalnie. (SMS Premium)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)
6 minut temu, MateuszCODE napisał:

W homepay okres około tygodnia maksymalnie. (SMS Premium)

 

Zgadza się. 7-ego dnia miesiąca otrzymuje się raport za poprzedni miesiąc, wtedy wystawia się fakturę do raportu i mają zgodnie z umową 7 dni roboczych na wypłatę środków od momentu otrzymania przez nich mojej faktury (my i tak mimo terminu 7 dni roboczych w umowie, przyjmujemy termin 14 dni kalendarzowych jako termin płatności - więc jeszcze wydłużamy ten okres).

 

Wracając do informacji z helpdesku mogę przyjąć, że przelew za płatności SMS Premium wykonane w styczniu otrzymam przy dobrych wiatrach w kwietniu/maju.

Nie wspominając o kolejnych miesiącach.

Edytowane przez Desavil

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
4 godziny temu, Desavil napisał:

 

Zgadza się. 7-ego dnia miesiąca otrzymuje się raport za poprzedni miesiąc, wtedy wystawia się fakturę do raportu i mają zgodnie z umową 7 dni roboczych na wypłatę środków od momentu otrzymania przez nich mojej faktury (my i tak mimo terminu 7 dni roboczych w umowie, przyjmujemy termin 14 dni kalendarzowych jako termin płatności - więc jeszcze wydłużamy ten okres).

 

Wracając do informacji z helpdesku mogę przyjąć, że przelew za płatności SMS Premium wykonane w styczniu otrzymam przy dobrych wiatrach w kwietniu/maju.

Nie wspominając o kolejnych miesiącach.

Co do tego co pisałeś, że firma może mieć jakiś problem z środkami $, możliwe bo teraz mogą mieć problem (duża konkuręcja i mało zysków.

Polecam ci sprawdzić SimPay od około 2-3 lat stoi na rynku, złych opinii nie widziałem i dobry panel oraz support mają. Na RushPay i MicroSMS radził bym uważać bo nie wiadomo co się stanie jak było to z microvps(usługi wykupione a serwery OFF)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

Witam!

 

Mam dokładnie ten sam problem. Korzystam z HomePay dla potrzeb usługi PaySafeCard. Niestety od 2 miesięcy wypłaty nie  zostały zrealizowane, a po kontakcie telefonicznym dostałem informację, że pojawił się inwestor, który dokonuje zmian w księgowości i może to potrwać nawet do 2 miesięcy. Nie wiem ile w tym prawdy, ale dla mnie jest to niepoważne zachowanie ze strony firmy. W przypadku, gdy firma nie wypłaciłaby pieniędzy jest szansa na ich odzyskanie drogą prawną?

 

Pozdrawiam

Edytowane przez Master

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Polecałbym udać się do jakiejś kancelarii prawnej i wysłać do siedziby firmy oficjane wezwanie do wywiązania się z umowy pod groźbą skierowania sprawy na drogę sądową. Sąd zawsze bierze pod uwagę to czy strony próbowały polubownego załatwienia sprawy więc w takiej sytuacji pokrzywdzony jest już na lepszej pozycji. Jeżeli mimo otrzymania oficjalnego pisma firma nadal nie ma zamiaru wywiązywać się z umowy, bez wahania kierować sprawę na drogę sądową. Przecież to Wasze, ciężko zarobione pieniądze do których macie pełne prawo. Tak samo jak macie prawo do egzekwowania zapisów w umowie. Jeżeli uzyskali pieniądze od operatorów a nie przekazali ich dla swoich partnerów to ewidentnie podchodzi to pod przywłaszczenie. Operatorzy z reguły nie zalegają z płatnościami.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

W sumie, dłuższy czas przeglądam forum, a dopiero przy Homepay przyszło do rejestracji. U mnie płatności PaySafeCard mają trzeci miesiąc opóźnienia. Niestety, ale sytuacja przypomina mi platnosci-online.pl, gdzie spółka zbankrutowała i wmawiając o inwestorze, zewnętrznym finansowaniu złożyła wniosek o upadłość. W Polsce mamy tak, że znacznie łatwiej zapłacić PIT niż odzyskać pieniądze od dłużnika. Sam czekam na rozliczenie miesiąca i najprawdopodobniej wyślę im windykację. Same płatności przenoszę bezpośrednio do PSC, chociaż procedura wydaje się... dziwna.

 

edit, podobnie jak poprzednicy, raczej bałbym się powierzać RushPay swoje pieniądze - klientów mają na tyle mało, że mogą się rozpłynąć.

Edytowane przez LionProject

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Może muszą zapłacić ZUS za te umowy sprzed paru lat i stracili płynność?

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Raczej wpadli na mega zyskowny pomysł - Games Academy. Problemy zaczęły się mniej więcej wraz z pojawieniem się zajawki tego na stronie głównej.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

witam

rowniez mam problem z wyplata srodkow zalegaja od lutego, tlumaczenie to samo co innym zmiany w ksiegowosci, na szczescie to nie duze srodki ale z tego co tu czytam to bez wezwania i przepiecia sie nie obedzie

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

Identyczny problem, brak wypłat ze stycznia, brak akceptacji wypłaty z przelewów. Z tego co zauważyłem to nawet reklamacje zostały wyłączone, próbując wysłać reklamacje przelewu wyskakuje "Nie udało się wysłać reklamacji". W sumie najgorsze jest to, że to jeden z lepszych okresów i nie są to małe pieniądze (przynajmniej dla mnie). Pytając na BOK otrzymałem informacje, że "nieobecna jest główna księgowa". O wypłate za grudzień musiałem się prosić,  wcześniejsze przebiegły bez najmniejszego problemu.

Edytowane przez Kacan

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
Godzinę temu, Kacan napisał:

"nieobecna jest główna księgowa

 

Stary numer, trochę oklepany.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

Dzięki za odpowiedzi! A jednak mój przypadek nie okazał się jednostkowy i informacje nie zostały wyssane z palca.

 

Już od początku jak pojawiły się problemy, zastanawiamy się nad zmianą pośrednika tego kanału płatności. Jednak u nas może to być trudniejsze, ze względu że mamy własny prefix, a numery SMS Premium są takie same u większości konkurencji Homepay.

 

Na ich fanpage również można zobaczyć komentarze o braku realizacji wypłat:

 
Postanowiłem zakupić raport z Verdict (krs-online.com.pl),  według niego spółka nie ma 5 000,00 zł kapitału, a 1 000 000,00 zł.
Edytowane przez Desavil

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

skoro homepay zbankrutował, to co teraz, wkleję to co kiedyś pisałem na necie
cashbill
justpay (marka avantis)
homepay (reseller avantis)
mobiltek (smartpay)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Dobra dobra, zrzucanie winy na nieświadomych pracowników... Równie poważne co "przecież przelew wysłany, pewnie niedługo dojdzie".
Jestem "partnerem" homepaya od ponad 4 lat [jako firma], co do obecnej sytuacji prawda jest taka, że prezes hp korzystał z pieniędzy partnerow do celów prywatnych, zabił kurę znoszącą złote jaja, bo jak inaczej określić znaną na rynku i dochodową firmę, której jedynym zadaniem jest odcinanie kuponów od zarobków partnerów i robienie przelewów. Ale jak się żyje ponad stan i zaczyna dysponować cudzymi pieniędzmi jak swoich brakuje to różnie bywa. Ten tekst, że wina głównej księgowej to bu...shit, "Pan Wachnik" zawinął się z biura i zerwał kontakt, nie odpowiada na telefony ani listy. Mi jest winny ponad 9 tys, wielu ludziom, których znam od 10 do 50 tys na głowę, gdzie każdy ma świadomość zarobionych i przywłaszczonych przez hp pieniędzy. 
Nie dawajcie się zwodzić bajkami o szybkich wypłatach, każdy powinien wysłać jak najszybciej przedsądowe wezwanie do zapłaty, po 7 dniach w przypadku braku wypłaty e sąd + wniosek o wydanie nakazu zapłaty, później komornik + wpis do krd i po problemie. Jest mała szansa, że ktoś dobrowolnie odda Wam pieniądze. Teoretycznie hp został sprzedany jako baza klientów dla tajemniczego 'inwestora', jednak więksi klienci szybko odchodzą, bo nikt nie będzie chciał byś związany z firmą, która oszukuje ludzi i tworzy problemy / spekulacje na temat wypłat ich zarobionych pieniędzy.  Osoby, które zostały poszkodowane na kwoty powyżej 5 tys [firmy] proszę o kontakt mailowy: lecarus5@gmail.com ponieważ zbieramy ludzi, którzy będą chętni wziąć udział w pozwie zbiorowym przeciwko hp oraz Panu Wachnikowi, którzy naraził na znaczne koszta wiele podmiotów. Co do kapitału hp to prędzej mi kaktus zacznie rosnąć między palcami niż uwierzę, że faktyczny kapital jaki mają to milion pln w całości pokryty ruchomościami / nieruchomościami. 
HP przestali odpisywać na zapytania ludzi co do wypłat lub podsyłają nowe to bajki zależnie kto akurat odpisuje na boku, ale nie ma sensu w to wierzyć skoro pracownicy sami są na tyle doinformowani, że nie mają pojęcia czy będą tam pracować czy nie, plączą się w "zeznaniach", ale nie ma chyba powodu, żeby ich winić za to co robi Pan W. który po latach współpracy postanowił wypiąć się na ludzi, którzy go utrzymywali i oszukać ich przywłaszczając sobie pieniądze, przy czym nie raczył nawet poinformować nikogo o braku płynności finansowej, tylko po fakcie schować czerep w piasek jak przystało na nieodpowiedzialnego gnojka, który swój ówczesny "sukces" zawdzięcza  wypadkowej dobrego czasu i zerowej konkurencji w momencie tworzenia tej firmy.  Tak więc w skrócie... Polecam każdemu podjąć prawne kroki do wyegzekwowania pieniędzy, bo tak na prawdę nikt Wam nie zagwarantuje teraz zwrotu środków, zaprzestańcie też korzystać z ich usług jeśli nie chcecie generować kolejnych strat, a także polecam odezwać się do mnie na maila, żeby osoby takie jak Pan W. zdały sobie sprawę, ze konsekwencje prędzej czy później ich spotkają.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

Dzień dobry,  nazywam się Rafał Twardowski i reprezentuję firmę  Digital Virgo, która obecnie wspiera Homepay w zakresie SMS Premium.

 

Proszę o zgłaszanie się do mnie osób, które chcą przenieść ruch do Digital Virgo/justpay.pl. Gwarantuję zachowanie obecnego numeru SMS Premium i otrzymanie podobnego prefiksu.

 

Kontakt:

Rafał Twardowski

Tel. +48 609 999 717  

rafal.twardowski@digitalvirgo.pl

 

Pozdrawiam

Edytowane przez Rafal_T

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

z telefonicznej rozmowy z homepay:
od marca coś się dzieje bo jakiś nowy inwestor, wypłaty bardzo możliwe że już w czwartek
zapraszałem na te forum konstultanta z homepay

ale powiedział że nie może jeszcze napisać oficjalnie dopóki nie potwierdzi się ta informacja

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

@Desavil tak, dziś idzie też zgłoszenie do Paysafecard.
 

@zlotowinfo bo najwidoczniej ma grać na czas, skoro informacje nie są oficjalne / potwierdzone to czemu są nam udzielane?

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

ja już po swoich grupach na facebook opisałem sytuację: fb.com/groups/allegro.pomoc fb.com/groups/wpolscedziejesiezle

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Korzystam z homepay od 2 lat i ostatni raz przelali jakiekolwiek pieniądze w styczniu. Wiele razy próbowaliśmy się dowiedzieć dlaczego wypłaty nie są realizowane i za każdym razem była to informacja o nowym inwestorze. Powiedziano nam że wszelkie wypłaty oraz komunikaty publiczne zostały wstrzymane do czasu przejęcia firmy przez nowego właściciela, który po przejęciu ma dać oficjalne wyjaśnienie oraz wypłacić pieniądze razem z rekompensatami, które będą ustalane indywidualnie. Obecny właściciel Paweł Wachnik nie odbiera telefonów. Nie udało nam się również z nikim spotkać w ich biurze na grzybowskiej 87 w Warszawie. 

 

W zeszłym tygodniu wyłączyliśmy kanały płatności homepay i przenosimy się do innej firmy. Dzisiaj wysłaliśmy również przedsądowe wezwanie do zapłaty. 

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników, przeglądających tę stronę.

×

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z forum, wyrażasz zgodę na: Warunki użytkowania, Regulamin, Polityka prywatności.