Desavil 11 Napisano 8 Marzec 2018 Witajcie! Chciałbym się dowiedzieć, czy ktoś z Was korzysta z płatności udostępnianych przez firmę https://homepay.pl i też obserwuje w ostatnim czasie znaczne opóźnienia w wypłatach, w moim przypadku jest to już ok. miesiąc po umownym terminie. Helpdesk twierdzi, że okres ten może się jeszcze wydłużyć o 1-2 miesiące. W moim przypadku dotyczy to oferty SMS Premium. Podobno ma się zmienić inwestor spółki (takie otrzymałem informacje od helpdesku). Podobna sytuacja miała miejsce w 2017 roku, przez kilka miesięcy, jednak opóźnienia wypłat wtedy wynosiły kilka tygodni, nigdy wcześniej nic takiego nie miało miejsca, a z homepay.pl korzystam przeszło 6 lat, dlatego bardzo mnie to niepokoi. Obawiam się, czy spółka czasem nie traci płynności finansowej, bo jaki mógłby być inny powód braku terminowych wypłat swoich pieniędzy. Nie ma też co się oszukiwać - zainteresowanie płatnościami SMS Premium coraz bardziej maleje ze względu na wysokie koszty i korzystanie z alternatywy jaką jest paysafecard, jeżeli chodzi o płatności online/przelewami to homepay też raczej nie jest liderem w porównaniu do takich firm jak PayU/Dotpay/przelewy24, ale to tylko moja skromna opinia. A może coś tam się szykuje (niekoniecznie dobrego) przed zbliżającym się RODO. Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na innych stronach
kacperduras 5 Napisano 8 Marzec 2018 Zapytałem przed chwilą znajomego który korzysta z usług Homepay - mówi że żadnych problemów i opóźnień nie zaobserował, wypłaty na poziomie około tysiąca miesięcznie, coś ponad. Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na innych stronach
Desavil 11 Napisano 8 Marzec 2018 Hmm, u mnie trochę więcej. A dotyczą one SMS Premium? Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na innych stronach
kacperduras 5 Napisano 8 Marzec 2018 8 minut temu, Desavil napisał: Hmm, u mnie trochę więcej. A dotyczą one SMS Premium? Tak, PaySafeCard również. Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na innych stronach
Matix8981 20 Napisano 8 Marzec 2018 W homepay okres około tygodnia maksymalnie. (SMS Premium) Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na innych stronach
Desavil 11 Napisano 8 Marzec 2018 (edytowane) 6 minut temu, MateuszCODE napisał: W homepay okres około tygodnia maksymalnie. (SMS Premium) Zgadza się. 7-ego dnia miesiąca otrzymuje się raport za poprzedni miesiąc, wtedy wystawia się fakturę do raportu i mają zgodnie z umową 7 dni roboczych na wypłatę środków od momentu otrzymania przez nich mojej faktury (my i tak mimo terminu 7 dni roboczych w umowie, przyjmujemy termin 14 dni kalendarzowych jako termin płatności - więc jeszcze wydłużamy ten okres). Wracając do informacji z helpdesku mogę przyjąć, że przelew za płatności SMS Premium wykonane w styczniu otrzymam przy dobrych wiatrach w kwietniu/maju. Nie wspominając o kolejnych miesiącach. Edytowane 8 Marzec 2018 przez Desavil Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na innych stronach
Matix8981 20 Napisano 8 Marzec 2018 4 godziny temu, Desavil napisał: Zgadza się. 7-ego dnia miesiąca otrzymuje się raport za poprzedni miesiąc, wtedy wystawia się fakturę do raportu i mają zgodnie z umową 7 dni roboczych na wypłatę środków od momentu otrzymania przez nich mojej faktury (my i tak mimo terminu 7 dni roboczych w umowie, przyjmujemy termin 14 dni kalendarzowych jako termin płatności - więc jeszcze wydłużamy ten okres). Wracając do informacji z helpdesku mogę przyjąć, że przelew za płatności SMS Premium wykonane w styczniu otrzymam przy dobrych wiatrach w kwietniu/maju. Nie wspominając o kolejnych miesiącach. Co do tego co pisałeś, że firma może mieć jakiś problem z środkami $, możliwe bo teraz mogą mieć problem (duża konkuręcja i mało zysków. Polecam ci sprawdzić SimPay od około 2-3 lat stoi na rynku, złych opinii nie widziałem i dobry panel oraz support mają. Na RushPay i MicroSMS radził bym uważać bo nie wiadomo co się stanie jak było to z microvps(usługi wykupione a serwery OFF) Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na innych stronach
Master 0 Napisano 10 Marzec 2018 (edytowane) Witam! Mam dokładnie ten sam problem. Korzystam z HomePay dla potrzeb usługi PaySafeCard. Niestety od 2 miesięcy wypłaty nie zostały zrealizowane, a po kontakcie telefonicznym dostałem informację, że pojawił się inwestor, który dokonuje zmian w księgowości i może to potrwać nawet do 2 miesięcy. Nie wiem ile w tym prawdy, ale dla mnie jest to niepoważne zachowanie ze strony firmy. W przypadku, gdy firma nie wypłaciłaby pieniędzy jest szansa na ich odzyskanie drogą prawną? Pozdrawiam Edytowane 10 Marzec 2018 przez Master Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na innych stronach
Suspect 13 Napisano 10 Marzec 2018 Polecałbym udać się do jakiejś kancelarii prawnej i wysłać do siedziby firmy oficjane wezwanie do wywiązania się z umowy pod groźbą skierowania sprawy na drogę sądową. Sąd zawsze bierze pod uwagę to czy strony próbowały polubownego załatwienia sprawy więc w takiej sytuacji pokrzywdzony jest już na lepszej pozycji. Jeżeli mimo otrzymania oficjalnego pisma firma nadal nie ma zamiaru wywiązywać się z umowy, bez wahania kierować sprawę na drogę sądową. Przecież to Wasze, ciężko zarobione pieniądze do których macie pełne prawo. Tak samo jak macie prawo do egzekwowania zapisów w umowie. Jeżeli uzyskali pieniądze od operatorów a nie przekazali ich dla swoich partnerów to ewidentnie podchodzi to pod przywłaszczenie. Operatorzy z reguły nie zalegają z płatnościami. Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na innych stronach
LionProject 0 Napisano 15 Marzec 2018 (edytowane) W sumie, dłuższy czas przeglądam forum, a dopiero przy Homepay przyszło do rejestracji. U mnie płatności PaySafeCard mają trzeci miesiąc opóźnienia. Niestety, ale sytuacja przypomina mi platnosci-online.pl, gdzie spółka zbankrutowała i wmawiając o inwestorze, zewnętrznym finansowaniu złożyła wniosek o upadłość. W Polsce mamy tak, że znacznie łatwiej zapłacić PIT niż odzyskać pieniądze od dłużnika. Sam czekam na rozliczenie miesiąca i najprawdopodobniej wyślę im windykację. Same płatności przenoszę bezpośrednio do PSC, chociaż procedura wydaje się... dziwna. edit, podobnie jak poprzednicy, raczej bałbym się powierzać RushPay swoje pieniądze - klientów mają na tyle mało, że mogą się rozpłynąć. Edytowane 19 Marzec 2018 przez LionProject Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na innych stronach
mrViperoo 43 Napisano 15 Marzec 2018 Może muszą zapłacić ZUS za te umowy sprzed paru lat i stracili płynność? Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na innych stronach
LionProject 0 Napisano 15 Marzec 2018 Raczej wpadli na mega zyskowny pomysł - Games Academy. Problemy zaczęły się mniej więcej wraz z pojawieniem się zajawki tego na stronie głównej. Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na innych stronach
karolos 1 Napisano 18 Marzec 2018 witam rowniez mam problem z wyplata srodkow zalegaja od lutego, tlumaczenie to samo co innym zmiany w ksiegowosci, na szczescie to nie duze srodki ale z tego co tu czytam to bez wezwania i przepiecia sie nie obedzie Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na innych stronach
Kacan 0 Napisano 18 Marzec 2018 (edytowane) Identyczny problem, brak wypłat ze stycznia, brak akceptacji wypłaty z przelewów. Z tego co zauważyłem to nawet reklamacje zostały wyłączone, próbując wysłać reklamacje przelewu wyskakuje "Nie udało się wysłać reklamacji". W sumie najgorsze jest to, że to jeden z lepszych okresów i nie są to małe pieniądze (przynajmniej dla mnie). Pytając na BOK otrzymałem informacje, że "nieobecna jest główna księgowa". O wypłate za grudzień musiałem się prosić, wcześniejsze przebiegły bez najmniejszego problemu. Edytowane 18 Marzec 2018 przez Kacan Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na innych stronach
nrm 128 Napisano 18 Marzec 2018 Godzinę temu, Kacan napisał: "nieobecna jest główna księgowa Stary numer, trochę oklepany. Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na innych stronach
Desavil 11 Napisano 18 Marzec 2018 (edytowane) Dzięki za odpowiedzi! A jednak mój przypadek nie okazał się jednostkowy i informacje nie zostały wyssane z palca. Już od początku jak pojawiły się problemy, zastanawiamy się nad zmianą pośrednika tego kanału płatności. Jednak u nas może to być trudniejsze, ze względu że mamy własny prefix, a numery SMS Premium są takie same u większości konkurencji Homepay. Na ich fanpage również można zobaczyć komentarze o braku realizacji wypłat: Postanowiłem zakupić raport z Verdict (krs-online.com.pl), według niego spółka nie ma 5 000,00 zł kapitału, a 1 000 000,00 zł. Edytowane 18 Marzec 2018 przez Desavil Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na innych stronach
zlotowinfo 8 Napisano 19 Marzec 2018 skoro homepay zbankrutował, to co teraz, wkleję to co kiedyś pisałem na necie cashbill justpay (marka avantis)homepay (reseller avantis) mobiltek (smartpay) Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na innych stronach
Rafal_T 0 Napisano 19 Marzec 2018 (edytowane) Dzień dobry, nazywam się Rafał Twardowski i reprezentuję firmę Digital Virgo, która obecnie wspiera Homepay w zakresie SMS Premium. Proszę o zgłaszanie się do mnie osób, które chcą przenieść ruch do Digital Virgo/justpay.pl. Gwarantuję zachowanie obecnego numeru SMS Premium i otrzymanie podobnego prefiksu. Kontakt: Rafał Twardowski Tel. +48 609 999 717 rafal.twardowski@digitalvirgo.pl Pozdrawiam Edytowane 19 Marzec 2018 przez Rafal_T Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na innych stronach
zlotowinfo 8 Napisano 19 Marzec 2018 to ja napisałem do justpay Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na innych stronach
Desavil 11 Napisano 19 Marzec 2018 Zgłaszał już ktoś do KNF? Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na innych stronach
zlotowinfo 8 Napisano 19 Marzec 2018 z telefonicznej rozmowy z homepay: od marca coś się dzieje bo jakiś nowy inwestor, wypłaty bardzo możliwe że już w czwartek zapraszałem na te forum konstultanta z homepay ale powiedział że nie może jeszcze napisać oficjalnie dopóki nie potwierdzi się ta informacja Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na innych stronach
zlotowinfo 8 Napisano 19 Marzec 2018 ja już po swoich grupach na facebook opisałem sytuację: fb.com/groups/allegro.pomoc fb.com/groups/wpolscedziejesiezle Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na innych stronach
Rafal_T 0 Napisano 19 Marzec 2018 Dzień dobry, zapraszam do Digital Virgo / justpay.pl. Pozdrawiam Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na innych stronach
poszkodowany_homepay 0 Napisano 19 Marzec 2018 Witam, Homepay również i nam zalega od miesiąca z pieniędzmi na kwotę prawie 13 tysięcy. Jednak my korzystaliśmy z ich usług przez szybkie przelewy PAY-BY-LINK. Jeśli ktoś ma jakieś info, to proszę dać znać. Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na innych stronach
Yuuhi 0 Napisano 19 Marzec 2018 Nam zalegają ponad 27 tyś. Rzekomo do piątku mają być wypłaty. Godzinę temu, Rafal_T napisał: Dzień dobry, zapraszam do Digital Virgo / justpay.pl. Człowieku weź nie reklamuj tu jakieś garażowej oferty reslera, bo po takich szopkach jakie zrobił homepay większość z was zwinie interes. Z usług mikroplatności korzystamy blisko 10 lat i chyba jedną z poważniejszych firm jest cashbill, a nie jakiś wałki typu mikrosms, justpay i inne ..jemuje. Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na innych stronach