Skocz do zawartości
  • Cześć!

    Witaj na forum RootNode - aby pisać u nas musisz się zarejestrować, a następnie zalogować. Posty pisane z kont niezarejestrowanych nie są widoczne publicznie.

Opinie o Atthost.pl


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
1 godzinę temu, alkopes napisał(a):

 

Zleciłem wam transfer / migracje strony. Mam nadzieję, że zdążycie..

 

Mam nadzieję że za netart weźmie się UOKIK - mogą sobie toksycznie zatruwać swoje własne środowisko, ale żeby stosować monopolizację rynku i chamsko z buta traktować klientów, ktorzy siedzą po 10-15 lat..niewiarygodne..kto tym zarządza? Przecież każdy wie, że 90% klientow ucieknie do konkurencji, nawet zagranice..właśnie dzisiaj wyłączono mi hosting i nie zdążyłem przenieść domeny, ale mam pobraną z pomocą wp-migration..i rejstruje się na trustpilot żeby im dodać opinię. 

Skontaktuj się z nami w sprawie Twojej usługi pod numerem 24 24 24 000 lub napisz do nas na adres [email protected]. Zweryfikujemy Twoją sytuację.

Opublikowano (edytowane)

Wszystko przeniesione na hostido. Pomogli przenieś, w niedzielę! Za darmo! Na kontakt z bok atthost czekam 3 dni..a i tak pewnie niedlugo będę musial zaplaci za sam kontakt z 500 zł. Jeszcze wyciągnąć z tego więzienia samą domenę i będę spokojny.  Hostido ogromny plus. Nawet strona działa szybciej na serwerze za 100 zł za którego atthost krzyknął 1200 zł. Ale jak hostidio się sprzeda uciekam zagranicę. 

Edytowane przez alkopes
Opublikowano

Hostido pisało że się nie sprzeda 

Mam u nich kilka domen i jestem zadowolony. 

Z hostingu u nich co prawda nie korzystam ale też jest u nich fajnie.

Opublikowano (edytowane)
8 minut temu, Gryzli napisał(a):

Hostido pisało że się nie sprzeda 

Mam u nich kilka domen i jestem zadowolony. 

Z hostingu u nich co prawda nie korzystam ale też jest u nich fajnie.

 

Jak sypniesz gotówką, kupisz wszystko. Natomiast ich polityka (netart) bez względu na tło - czy chcą sprzedać całą firmę czy zrobić cokolwiek innego to absolutne samobójstwo. Nikt normalny nie kupi firmy która ma tak czarny PR i tak wkurzyła swoich klientów. Odbudowa marki to wieeele lat. Ktoś tam ma porządny burdel..podobnie jest z  baselinkerem. Widać duże przetesowania na rynku obecnie ale robione w januszowy sposób..gdyby hostido mialo trochę oleju w głowie to by przejęli większość rynku. Myśl 20 lat naprzód. 

Edytowane przez alkopes
Opublikowano
14 godzin temu, alkopes napisał(a):

Wszystko przeniesione na hostido. Pomogli przenieś, w niedzielę! Za darmo! Na kontakt z bok atthost czekam 3 dni..a i tak pewnie niedlugo będę musial zaplaci za sam kontakt z 500 zł. Jeszcze wyciągnąć z tego więzienia samą domenę i będę spokojny.  Hostido ogromny plus. Nawet strona działa szybciej na serwerze za 100 zł za którego atthost krzyknął 1200 zł. Ale jak hostidio się sprzeda uciekam zagranicę. 

Cześć,

ponieważ nie jest to możliwe, abyś czekał 3 dni na odpowiedź z naszego Działu Obsługi Klienta, prosimy o podanie nam np. przez prywatną wiadomość, adresu e-mail, z którego przesłałeś do nas swoje zgłoszenie.

Dziękujemy!

Opublikowano
20 godzin temu, BartekSz napisał(a):

Poczta niestety, jestem tego świeżym przykładem, bo też uciekłem z atthosta po przejęciu przez netart. Możesz mailowo, ale musisz posiadać podpis kwalifikowany, czyli musisz wydać na taki jednorazowy receder przeszło 200zł, więc wiadomo, że pocztą będzie szybciej.

 

Z ciekawości poszukałem na Internecie taniego podpisu kwalifikowanego i proszę, jest:

https://www.elektronicznypodpis.pl/produkty/mobilnymszafir-do-jednorazowego-podpisu,300

 

15 zł netto za 15 minut ważności. Powinno wystarczyć do podpisania wniosku o kod authinfo.

  • Lubię 4
Opublikowano
20 minut temu, psz napisał(a):

 

Z ciekawości poszukałem na Internecie taniego podpisu kwalifikowanego i proszę, jest:

https://www.elektronicznypodpis.pl/produkty/mobilnymszafir-do-jednorazowego-podpisu,300

 

15 zł netto za 15 minut ważności. Powinno wystarczyć do podpisania wniosku o kod authinfo.

 

To jest bardzo fajna oferta. Oby tylko Atthost nie zmienił zasad i trzeba będzie wysyłać  potwierdzenie telegramem.

:)

 

Przecież to wszystko tak naprawdę zależy tylko i wyłącznie od dobrej woli kierownictwa Atthost. Gdyby chcieli, to by nie robili problemów, pozwalaliby na wysłanie podpisanego dokumentu mailem itd.

 

A że ktoś mógłby podrobić podpis itd? Jasne, tyle że podrobienie podpisu jest przestępstwem znacznie większego kalibru, niż kradzież domeny, więc nie miałoby to sensu w tym przypadku.

 

Opublikowano (edytowane)
57 minut temu, psz napisał(a):

 

Z ciekawości poszukałem na Internecie taniego podpisu kwalifikowanego i proszę, jest:

https://www.elektronicznypodpis.pl/produkty/mobilnymszafir-do-jednorazowego-podpisu,300

 

15 zł netto za 15 minut ważności. Powinno wystarczyć do podpisania wniosku o kod authinfo.

 

List nadal wychodzi taniej, poniżej 10zł brutto. Poza tym, nie zmienia to faktu, jakie utrudnienia robi ludziom netart.

Edytowane przez BartekSz
Opublikowano

Pewnie masz rację (już od dawna nie wysłałem listu pocztą), lecz wysłanie emailem z podpisem dalej może mieć sens, jeśli np. zależy Ci na czasie, albo mieszkasz za granicą.

Opublikowano

Jeżeli chodzi o podpis typowo elektroniczny to czasami dokumenty niektóre mogą być nie ważne podpisane w ten sposób. Na przykład weksle, czeki. 

Opublikowano

Przecież to jest żart. Klient powinien mieć wybór - albo chcę bezpieczniej - pocztą zwykłą, albo mniej bezpiecznie - normalnie mailem. To powinien być MÓJ wybór, podczas rejestracji. 

Opublikowano

Generalnie jeżeli ktoś by się podszył pod właściciela domeny i przeniósł ja do innego operatora da się tę domenę odzyskać prawnie takie postępowanie jest problematyczne dla rejestratorów domen. Spotkałem się z takim przypadkiem gdzie domena nie została przepisana w drodze cesji (czyli prawnym przekazaniem własności) tylko wydali kod do zmiany operatora domeny. A że takie postępowania są problematyczne dlatego operatorzy domen wola przez pismo wydawać kod do przeniesienia domeny. Nawet jeżeli takie pismo byłoby podpisane pieczątka faksymile zamiast podpisu odręcznego. To taki dokument jest nie ważny. A czasami trudno rozróżnić faksymile od podpisu odręcznego. Dlatego kod do przeniesienia domy jak i przeniesienie własności powinno być prawnie dozwolone inaczej takie coś może być nie ważne. 

Opublikowano
10 godzin temu, Gryzli napisał(a):

Generalnie jeżeli ktoś by się podszył pod właściciela domeny i przeniósł ja do innego operatora da się tę domenę odzyskać prawnie takie postępowanie jest problematyczne dla rejestratorów domen. Spotkałem się z takim przypadkiem gdzie domena nie została przepisana w drodze cesji (czyli prawnym przekazaniem własności) tylko wydali kod do zmiany operatora domeny. A że takie postępowania są problematyczne dlatego operatorzy domen wola przez pismo wydawać kod do przeniesienia domeny. Nawet jeżeli takie pismo byłoby podpisane pieczątka faksymile zamiast podpisu odręcznego. To taki dokument jest nie ważny. A czasami trudno rozróżnić faksymile od podpisu odręcznego. Dlatego kod do przeniesienia domy jak i przeniesienie własności powinno być prawnie dozwolone inaczej takie coś może być nie ważne. 


Ale to powinien być twój a nie nazwy - wybór. 

Opublikowano
18 godzin temu, alkopes napisał(a):

Klient powinien mieć wybór - albo chcę bezpieczniej - pocztą zwykłą, albo mniej bezpiecznie - normalnie mailem. To powinien być MÓJ wybór, podczas rejestracji. 

Znakomita większość rejestratorów domen nie oferuje takiego wyboru. Jedyny wybór, jaki masz, to wybór rejestratora, który świadczy taką a nie inną formę udostępniania kodu AuthInfo, opisaną w regulaminie, w instrukcji w chwili rejestracji domeny. Natomiast jeśli warunki uzyskania kodu AuthInfo zostały zmienione w trakcie trwania okresu abonamentowego, to klient powinien zostać poinformowany z wyprzedzeniem, by miał szansę skorzystać ze starych zasad (które zaakceptował przedłużając umowę).  Innymi słowy, klienci Atthostu powinni zostać poinformowani o planowanych zmianach przez Atthost z wyprzedzeniem (jeśli poinformowani nie byli, bo może jednak byli), o ile w regulaminie Atthostu nie były zawarte klauzule skrajnie niekorzystne dla klientów. Dodam od siebie, że zapisy regulaminowe wielu małych jednoosobowych polskich firm hostingowych sprowadzają się do jednej sentencji: "nie mamy Pańskiego płaszcza".

  • Lubię 1
  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano (edytowane)

Zgłosiłem do UOKIK, ale jedynie kwestię konieczności korespondencji papierowej przy wydawaniu kodów Authinfo. Może więcej takich skarg zmieni zachowanie firmy lub przynajmniej mocniej naciśnie na UOKIK

image.thumb.png.65a36c3d7d916ca57e42c5ce748b6658.png

Edytowane przez bartch
  • Lubię 3
Opublikowano

Pragniemy zauważyć, że akceptujemy wnioski o wydanie kodu authinfo przesłanie w formacie PDF, opatrzone podpisem kwalifikowanym. Podpis kwalifikowany jest jedynym podpisem który jest równoważny z podpisem własnoręcznym. Jeżeli chce Pan przesłać do nas wniosek o wydanie authinfo, może Pan to zrobić w formie pisemnej z podpisem własnoręcznym, lub w formie elektronicznej z podpisem kwalifikowanym. W przypadku dodatkowych pytań, zachęcamy do bezpośredniego kontaktu z naszym całodobowym Działem Obsługi Klienta e-mail: [email protected], infolinia +48 24 24 24 000

Opublikowano (edytowane)
37 minut temu, AttHost.pl napisał(a):

(...) Podpis kwalifikowany jest jedynym podpisem który jest równoważny z podpisem własnoręcznym (...).

 

Wiele firm stosuje metodę "zeskanuj i prześlij podpisany dokument". Wynika to z faktu, że podpis "równoważny z podpisem własnoręcznym" jest niekiedy istotny przy zawieraniu np. nowych transakcji, ale nie wówczas gdy klient jest już zweryfikowany. W przypadku transakcji takich, jak wydanie kodu authinfo, macie możliwość wielostopniowej autoryzacji - począwszy od wysłania zgłoszenia przez panel klienta, poprzez skan podpisu, skończywszy na potwierdzeniu e-mailem lub nawet poprzez zarejestrowany numer telefonu. Numer telefonu jest obecnie prawnie przypisany do użytkownika (nie ma już możliwości nabycia i używania telefonu bez rejestracji). Nawet banki, gdy już założy się konto, nie wymagają podpisów do przelewów. Jeżeli więc tłumaczycie się zabezpieczeniami przed oszustwami (zamiast powiedzieć wprost, że specjalnie utrudniacie wydawanie kodów), to równie dobrze możecie brnąć dalej - wymagać notarialnego poświadczenia prawdziwości podpisu, następnie zaświadczenia z rejestru notariuszy (żeby upewnić się, że poświadczenie zostało naprawdę wydane przez notariusza), kolejnych zaświadczeń (że dokumenty z rejestru zostały wydane przez upoważniony organ) itd. Przydałoby się też zażądać osobistego stawiennictwa w siedzibie firmy oraz poprosić policję o zweryfikowanie prawdziwości dokumentów tożsamości osoby składającej podpis. Nie bez znaczenia jest też zaświadczenie o posiadaniu zdolności do podejmowania decyzji. I tak dalej, i tak dalej.

Edytowane przez homeap5
  • Lubię 1
Opublikowano

@homeap5 narracja niestety dużo robi. Nie wiem tylko generalnie czemu przy zamawianiu usługi też się nie odbywa taka weryfikacja, bo przecież mogę na Ciebie założyć konto i hostować tam treści nielegalne czym potencjalnie mogę Ci narobić problemów. :)

 

 

 

 

3 minuty temu, homeap5 napisał(a):

Jeżeli więc tłumaczycie się zabezpieczeniami przed oszustwami (zamiast powiedzieć wprost, że specjalnie utrudniacie wydawanie kodów), to równie dobrze możecie brnąć dalej - wymagać notarialnego poświadczenia prawdziwości podpisu, następnie zaświadczenia z rejestru notariuszy (żeby upewnić się, że poświadczenie zostało naprawdę wydane przez notariusza), kolejnych zaświadczeń (że dokumenty z rejestru zostały wydane przez upoważniony organ) itd. Przydałoby się też zażądać osobistego stawiennictwa w siedzibie firmy oraz poprosić policję o zweryfikowanie prawdziwości dokumentów tożsamości osoby składającej podpis.

 

Przepraszam - musiałem.

 

 

  • Lubię 1
Opublikowano

Przykładamy szczególną wagę do procedur bezpieczeństwa, aby skutecznie minimalizować wszelkie ryzyko nieuprawnionego przejęcia domeny.
Dbamy, aby dostęp do kodu AuthInfo miał wyłącznie upoważniony abonent domeny, co znacząco ogranicza możliwość dostępu osób trzecich. Wprowadzając te środki ostrożności, zapewniamy dodatkową ochronę, która ma na celu zagwarantowanie bezpieczeństwa  oraz ciągłość działania usług naszych klientów.

  • Zażenowany 2
Opublikowano
3 minuty temu, AttHost.pl napisał(a):

Przykładamy szczególną wagę do procedur bezpieczeństwa, aby skutecznie minimalizować wszelkie ryzyko nieuprawnionego przejęcia domeny.
Dbamy, aby dostęp do kodu AuthInfo miał wyłącznie upoważniony abonent domeny, co znacząco ogranicza możliwość dostępu osób trzecich. Wprowadzając te środki ostrożności, zapewniamy dodatkową ochronę, która ma na celu zagwarantowanie bezpieczeństwa  oraz ciągłość działania usług naszych klientów.

 

"...i w ogóle nie czytamy co ludzie piszą, tylko mówimy swoje. I żadne argumenty nie przekonają nas do niczego."

 

Zapomnieliście dodać.

 

Rezygnuję z dalszej dyskusji. Mam w domu całkiem sporo rzeczy, z którymi mogę porozmawiać w podobny sposób  - hub usb, słuchawki, biurko, solniczkę...

 

  • Lubię 3
Opublikowano
Godzinę temu, AttHost.pl napisał(a):

Przykładamy szczególną wagę do procedur bezpieczeństwa, aby skutecznie minimalizować wszelkie ryzyko nieuprawnionego przejęcia domeny.
Dbamy, aby dostęp do kodu AuthInfo miał wyłącznie upoważniony abonent domeny, co znacząco ogranicza możliwość dostępu osób trzecich. Wprowadzając te środki ostrożności, zapewniamy dodatkową ochronę, która ma na celu zagwarantowanie bezpieczeństwa  oraz ciągłość działania usług naszych klientów.

 

Trochę bujda na resorach. Kiedy zawierałem umowę z atthostem, jeszcze przed waszym przejęciem, ani razu nie złożyłem odręcznego podpisu. Wysyłając pocztą tradycyjną podpisany wniosek, nie macie pojęcia, czy podpis jest mój, czy sąsiada, czy dalekiego kuzyna. Prawda jest taka, że wasza weryfikacja nie ma nic wspólnego z bezpieczeństwem, tylko z celowym utrudnianiem. Równie dobrze, te kody mógł przejąć ktokolwiek inny. Jak dla mnie, to co zrobił @bartch, jest słuszne. Na etapie zgłoszenia przez panel zarządzania, jesteście już w stanie zweryfikować, z kim rozmawiacie. Poza tym, gdyby nie to, że goniły mnie terminy ważności domen i zależało mi na szybkim i tanim przedłużeniu domen u obecnego dostawcy usług webowych, to też bym na taką drogę wszedł i zgłosił to do UOKiK-u, bo jak dla mnie, to idealnie ten case tam pasuje. Jestem już zmęczony takim korpo gadaniem z waszej strony (mówiąc waszej, mam na myśli cały netart). W zasadzie, czy w temacie opinii o linux.pl, czy o12.pl, czy każdym innym przejętym hostingu, gadka jest taka sama. Typowa korporacyjna, owijająca w bawełnę. Zawsze unikałem was jak ognia, niestety, dopadło mnie to spotkanie po przejęciu atthosta. Domeny już leżą u operatora, którego raczej nie tkniecie, usługi hostingowe można łatwo przenieść gdziekolwiek indziej, więc tutaj mniejsza presja. Szkoda tylko, że inne osoby też się nacinają, bo w zasadzie nie szanujecie żadnego nabytego klienta z wykupionych hostingów. Szybki zarobek na tych mniej ogarniętych i tyle :)

  • Lubię 2
  • Super! 1
Opublikowano
3 godziny temu, homeap5 napisał(a):

 

Nawet banki, gdy już założy się konto, nie wymagają podpisów do przelewów. Jeżeli więc tłumaczycie się zabezpieczeniami przed oszustwami (zamiast powiedzieć wprost, że specjalnie utrudniacie wydawanie kodów), to równie dobrze możecie brnąć dalej - wymagać notarialnego poświadczenia prawdziwości podpisu, 

Niektóre banki przy zakładaniu wymagają złożenia wzoru podpisu i przy niektórych operacjach wymagają zgodności. Dodatkowo banki są postrzegane jako instytucje zaufania publicznego, a nazwa to jest co najwyżej niegodna zaufania firma hostingowa. 

Formularz rejestracji online nie wymaga złożenia ani własnoręcznego podpisu a jego odpowiednika online. To wszystko ma tylko jeden cel utrudnienie migracji domen.

Przechodząc do zabezpieczenia przed wyłudzeniem. Procedura jest tak dziurawa i nie ma żadnej weryfikacji, że można zarejestrować konto na zupełnie fikcyjne dane dokonać cesji domeny na takie konto a następnie wystąpić o kod authinfo równie dobrze z takim podpisem

Prokurator generalny dziura w dupie podpis - Paczaizm.pl 

 

Jedynie musi zgadzać się adres do odbioru listu, ale równie dobrze może być to skrytka pocztowa. Nie jednej osobie pomagałam przenieść domeny od nich i nie takie historia zna przypadki ( ͡~ ͜ʖ ͡°)

  • Lubię 1
Opublikowano

Po co w ogóle wchodzicie w tę dyskusję? Jak macie domeny - zgłaszajcie do UOKIK i dajmy spokój z tą polemiką. My o rybkach, oni o marchewce.

 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z forum, wyrażasz zgodę na: Warunki użytkowania, Regulamin, Polityka prywatności.