Skocz do zawartości
  • Cześć!

    Witaj na forum RootNode - aby pisać u nas musisz się zarejestrować, a następnie zalogować. Posty pisane z kont niezarejestrowanych nie są widoczne publicznie.

Opinie o Atthost.pl


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
3 godziny temu, Wejog napisał(a):

Sprawa chyba wyjasniona :( :(  :( mozemy przypuszczac, co jest powodem spadku jakości.

 

Z wykresu wynika coś zupełnie przeciwnego:
Screenshot2024-07-01at11-41-47Historiaszybkocidomenyavg.wordpress.atthost_pl-webspeed_pl.thumb.png.6ae9fb6edf1a8594e4749019d055f2ed.png

  • Lubię 1
  • 3 tygodnie później...
Opublikowano
Cytat

 

Szanowny Kliencie,

 

miło nam poinformować, że rozpoczęliśmy wymianę dotychczas wykorzystywanych serwerów, zastępując je zupełnie nową platformą zbudowaną w oparciu o szybkie procesory Intel Xeon E−2388G.

|

Migrację Twojego hostingu na nową platformę wykonamy w ciągu kolejnych 3 tygodni. Zrealizujemy ją w godzinach najmniejszego ruchu, między 24.00 a 6.00 rano. Szacujemy, że przerwa techniczna w działaniu Twojej strony WWW i poczty nie przekroczy 30 minut. Przepraszamy za tę drobną niedogodność, ale chcemy, aby Twój hosting działał jeszcze sprawniej i był jeszcze bardziej bezpieczny.

|
image.jpeg.d080466b08381da0a41c4027d6be4227.jpeg
|

Nowe serwery zastąpią wszystkie maszyny, które dotychczas wykorzystywaliśmy w atthost.pl. Dzięki procesorom Intel Xeon E−2388G wydajność działania stron WWW na hostingu znacznie wzrośnie. Z przeprowadzonych przez nas testów wynika, że witryny oparte o popularne systemy CMS, typu WordPress, Joomla, Drupal czy PrestaShop, mogą działać nawet 2x szybciej! Oczywiście wymiana platformy hostingowej nie wiąże się dla Ciebie z dodatkowymi opłatami.

|

W atthost.pl chcemy dostarczać Ci nowoczesne i niezawodne usługi hostingowe. Dlatego jeżeli masz propozycje – co do rozwoju naszych usług – skontaktuj się z nami! Konsultanci Biura Obsługi Klienta są zawsze do Twojej dyspozycji i w razie potrzeby chętnie udzielą wsparcia technicznego: [email protected].

 

Wszystko fajnie, tylko ja aktualnie nie mam u wasz żadnej aktywnej usługi. Więc co mi będziecie migrować ??

Opublikowano

Ha-HA-HA!

 

Właśnie otrzymałem ZABAWNEGO maila z informacją o migracji do nowej oferty.

 

I tak - użytkownicy, którzy wcześniej mieli pakiet o pojemności 10 GB, zostali migrowani na pakiet o pojemności 50 GB.

A ja, ponieważ byłem najwidoczniej frajerem, który miał pakiet 50 GB, zostałem migrowany na pakiet o pojemności... 50 GB. Za to zamiast 287 zł będę płacił 738 zł (podają ceny netto, chociaż chcą, żeby to klient płacił podatek - ja zakładam, że jak ktoś podaje ceny netto, to ten ktoś chce zapłacić podatek, inaczej podałby cenę z podatkiem).

 

Witamy najdroższy hosting w Polsce! Nawet nazwa.pl jest 2 razy tańsza (porównując pojemność do ceny).

 

Ewidentnie Atthost ma ochotę elegancko zniknąć sprawiając, żeby klienci sami przeszli do innych hostingów netartu. Zaporowe ceny dobitnie o tym świadczą.

 

Drogi netarcie - zakup firmy hostingowej nie jest niczym złym, zwiększa ilość klientów, sprawia, że interes jest bardziej dochodowy itd. Ale kombinowanie w ten sposób z cenami jeszcze nigdy w historii nie wyszło nikomu na dobre. Może komuś w dziale marketingu wydaje się, że jest świetnym marketingowcem i jego działania przyniosą ogromne korzyści, ale w rzeczywistości skorzystają inne firmy hostingowe, do których klienci uciekną.

 

Wbijcie sobie to do głowy, że ludzie wybierają tańsze hostingi z określonego powodu (i droższe również). To nie jest tak, że każdemu szczena opadnie jak zobaczy nowe parametry i stwierdzi "co za różnica, 100 zł czy 800 zł, ważne, że świetnie działa!".

 

Tak, zauważyłem znaczną poprawę prędkości FTP (chociaż zrobiłem tylko jeden test). I co z tego? Nie wybrałem firmy Atthost dlatego, ze jestem biznesmenem, tylko dlatego, że jestem prywatnym użytkownikiem posiadającym prywatną stronę. 800 zł (czy nawet "jedynie" 738 zł) to nie jest oferta dla mnie. Jeżeli wolicie zarobić 0 zł zamiast 287 zł (tyle dotychczas kosztowała oferta, którą miałem), to trudno.

 

A i tak się ze mną jeszcze pomęczycie, bo mam jeszcze 2 lata ważności konta.

  • Lubię 1
Opublikowano

Wspomniane zmiany w ofercie są rezultatem rozwoju oraz nieustannej chęci podnoszenia standardów obsługi, jak i jakości usług. Wraz z nową ofertą uruchomiliśmy całodobową pomoc techniczną, wprowadzamy także nową, szybszą platformę, dzięki której strony będą działać znacznie szybciej. Zachęcamy również, aby na hostingu wybrać najnowszą wersję PHP, a dla Klientów, którzy z jakichś powodów potrzebują korzystać ze starszej wersji, udostępniliśmy również taką możliwość.

Nowa oferta oraz dodatkowe funkcjonalności to przede wszystkim odpowiedź na potrzeby Klientów, jak i wyższa jakość, którą zapewni niezawodny hosting. Jeśli chcesz porozmawiać na temat warunków przedłużenia obecnie posiadanej usługi, serdecznie zapraszamy do kontaktu pod numerem 24 24 24 000 lub poprzez [email protected].

Opublikowano

A te "dodatkowe możliwości" ile kosztują? Wątpię, że za darmo. 

I mam ku temu podstawy patrząc na zdzierczą politykę firmy, której nazwy nie wolno wymawiać.

Opublikowano
2 minuty temu, AttHost.pl napisał(a):

Wspomniane zmiany w ofercie są rezultatem rozwoju oraz nieustannej chęci podnoszenia standardów obsługi, jak i jakości usług. Wraz z nową ofertą uruchomiliśmy całodobową pomoc techniczną, wprowadzamy także nową, szybszą platformę, dzięki której strony będą działać znacznie szybciej. Zachęcamy również, aby na hostingu wybrać najnowszą wersję PHP, a dla Klientów, którzy z jakichś powodów potrzebują korzystać ze starszej wersji, udostępniliśmy również taką możliwość.

Nowa oferta oraz dodatkowe funkcjonalności to przede wszystkim odpowiedź na potrzeby Klientów, jak i wyższa jakość, którą zapewni niezawodny hosting. Jeśli chcesz porozmawiać na temat warunków przedłużenia obecnie posiadanej usługi, serdecznie zapraszamy do kontaktu pod numerem 24 24 24 000 lub poprzez [email protected].

 

1. Marketingowy słowotok kompletnie pomijający to, co napisałem w moim poście. Najwyraźniej wiecie lepiej co chcą klienci od nich samych. Bez przesady - to wszystko są formułki pisane metodą "kopiuj/wklej", nic nie wnoszące i nic nie mówiące. Równie dobrze takie wypowiedzi mógłby pisać generator. "Nieustanna chęć podnoszenia standardów"? Od kiedy standard (coś, co istnieje i jest ściśle określone) ulega indywidualnemu "podnoszeniu"? Jeżeli standardową przekątną monitorów jest 27", to Wy zapewne "podnieślibyście" ją do 50 cali pisząc, że "stale zwiększamy standardową przekątną". Jeżeli chodzi o wersję PHP - czy ja coś pisałem o wersji PHP? Wszystko mi jedno - może być najnowsza, nie mam z tym problemu, ale jaki to ma związek z moim tekstem?

 

2. Nie jestem w stanie oczywiście sprawdzić, czy jacyś klienci nie pisali do Was "słuchajcie, weźcie podnieście ceny 3-krotnie, bo chcielibyśmy płacić więcej", ale raczej wątpię.

 

3. Całodobowa pomoc - jasne, skorzystałem. Osoba, z którą rozmawiałem sama przyznała się, że nie zna oferty, dopiero zaczyna pracę, nie wie jaka oferta była wcześniej i w zasadzie nie potrafiła mi odpowiedzieć sensownie na żadne pytanie, po czym zasugerowała, ze zapisze sobie infomacje i ktoś do mnie zadzwoni, bo pomiędzy 8:00 a 16:00 będzie już ktoś, kto cokolwiek wie. Szach-mat jeżeli chodzi o pomoc techniczną. To raczej telefon do pogaduszek o niczym.

 

Szczerość procentuje. Wbijcie sobie to do głowy.

 

Oczywiście nie wbijecie sobie nic do głowy, bo tak to już w PL jest, że są dwa rodzaje firm - jedne, które wspaniale funkcjonują, czego dowodem jest "ta właśnie świetnie funkcjonująca firma" i nikt im nie będzie mówił jak prowadzić biznes, a drugie to firmy upadłe. To są te same firmy po jakimś czasie.

  • Lubię 1
Opublikowano

Rozumiemy, że zastanawiasz się, czy nasza nowa oferta spełni Twoje oczekiwania. Jak sam napisałeś, masz jeszcze 2 lata ważności usługi, więc mamy nadzieję, że przekonasz się przez ten czas do jakości, jaką zaoferujemy, chociażby po zmianie platformy serwerowej. A co do rozmowy z pracownikiem, którą wspomniałeś, dzięki za wiadomość, bo z pewnością nie tak powinna wyglądać i oczywiście musimy ten temat dokładnie z tą osobą omówić.

Opublikowano (edytowane)
27 minut temu, AttHost.pl napisał(a):

Rozumiemy, że zastanawiasz się, czy nasza nowa oferta spełni Twoje oczekiwania. Jak sam napisałeś, masz jeszcze 2 lata ważności usługi, więc mamy nadzieję, że przekonasz się przez ten czas do jakości, jaką zaoferujemy, chociażby po zmianie platformy serwerowej. A co do rozmowy z pracownikiem, którą wspomniałeś, dzięki za wiadomość, bo z pewnością nie tak powinna wyglądać i oczywiście musimy ten temat dokładnie z tą osobą omówić.

 

 

Pragnąc stale podnosić poziom swoich wypowiedzi, chcąc wyjść naprzeciw oczekiwaniom przedstawicieli firmy hostingowej  oraz dążąc do stałego podnoszenia jakości komunikacji, chciałbym zapytać czego nie zrozumieliście z mojej wypowiedzi?  Biorąc pod uwagę brak rzeczowej odpowiedzi odnoszącej się bezpośrednio do zagadnienia nieproporcjonalnego wzrostu kosztów, chciałbym ponowić pytanie dososowując jego formę do standardów korporacyjnych i raz jeszcze zapytać o możliwość uzyskania bezpośredniej i rzeczowej odpowiedzi na przedstawione wątpliwości z naciskiem na wzrost kosztów w korelacji do dotychczasowej grupy docelowej.

 

(zwłaszcza, że nigdzie nie zgłaszałem zastrzeżeń dotyczących jakości działania nowych serwerów i nie tego dotyczył mój post)

 

Pragnę też nadmienić, że brak odpowiedniego przeszkolenia nie jest winą pracownika, a wynika wyłącznie z niewłaściwej polityki w zakresie doboru osoby odpowiedzialnej za kontakt z klientem i jej odpowiedniego przeszkolenia, opracowania odpowiedniej bazy wiedzy, z której ów pracownik mógłby skorzystać w rozmowie oraz z braku możliwości kontaktu z bardziej doświadczonym konsultantem w przypadku, gdy pytania wykraczają poza zakres odpowiedzialności i umiejętności osoby odbierającej telefon. Innymi słowy - zainstalowaliście ludzkie firewalle - to nie jest to samo, co support. Nie mam większych zastrzeżeń do pracownika, który mimo braku wiedzy przynajmniej starał się być szczery (co sobie cenię) - przynajmniej na tyle, na ile pozwalacie swoim pracownikom. Zapewne kolejny kontakt będzie już wyglądał w 100% jak rozmowa z robotem.

 

Nadal czekam na obiecany kontakt. W końcu, jakby nie było, ciągle podnosicie standardy.

Edytowane przez homeap5
  • Lubię 1
Opublikowano

Nowe plany przygotowane zostały tak, aby Klienci mogli znaleźć dla siebie rozwiązanie, które odpowie na ich potrzeby, szczególnie jeżeli chodzi o rozmiar dysku na serwerze i inne kluczowe parametry. Wprowadzone zmiany były niezbędne, aby móc dostarczać usługi na najwyższym poziomie - takim, jakiego oczekują od nas użytkownicy. Chcemy zapewnić każdemu Klientowi jak najwięcej wartości za oferowane usługi. Dlatego zainwestowaliśmy w zupełnie nową platformę serwerową czy też wprowadziliśmy całodobową pomoc przez e-mail i telefon. Jeżeli ktoś ma już hosting, to będzie korzystać ze zmian w całym opłaconym okresie abonamentowym.
 

Mamy nadzieję, że uda nam się także Ciebie przekonać do nowej oferty atthost.pl przede wszystkim jakością, lepszą stabilnością pracy serwerów i szybszym działaniem stron, które u nas utrzymujesz.

Opublikowano
5 minut temu, AttHost.pl napisał(a):

Nowe plany przygotowane zostały tak, aby Klienci mogli znaleźć dla siebie rozwiązanie, które odpowie na ich potrzeby, szczególnie jeżeli chodzi o rozmiar dysku na serwerze i inne kluczowe parametry.

 

Ach, czyli miałem 50 GB wcześniej, a teraz mam 50 GB - jak zmiana o ZERO GB ma mnie do czegoś przekonać?

Widzę, że tutaj rozmawia się identycznie, jak wczoraj na infolinii. Mogę tłuc do bólu, a otrzymuję te same korpobzdury w odpowiedzi.

 

Widzę, że to jak mówienie do ściany, a nie prawdziwa rozmowa. Nawet przez sekundę nie potraficie wyjść z roli firmowego marketingowca i zacząć pisać jak ludzie.

 

Za TĘ SAMĄ pojemność chcecie obecnie trzykrotną cenę - więc proszę nie pisać o "rozmiarze dysku". Może ktoś, kto wcześniej miał ofertę 10 GB i dostał 50 GB, będzie jakoś pozytywnie zaskoczony (ale wówczas, porównując ceny, to nie będzie 3-krotna przebitka, tylko 6-krotna), ale w moim przypadku przenieśliście mnie z 50 GB  na 50 GB.

 

Jeżeli w Waszej niespotykanej mądrości myślicie, że korpogadką przekonacie ludzi do płacenia 3-krotnej stawki, bo "podnosicie standardy", "ekstrapolujecie bity" czy też "optymalizujecie przepływ informacji w napędach półprzewodnikowych", to znaczy, że zakopaliście się w poczuciu własnego geniuszu (cwaniactwa w zasadzie). Proponuję zmienić branżę na audio i sprzedawać podkładki pod kable głośnikowe niwelujące drgania i poprawiające brzmienie za 700 zł - w świecie audiofilów ceny z czapy to norma, a najważniejszy jest często "profesjonalny" opis. Ale nie w usługach hostingowych.

 

 

  • Lubię 1
Opublikowano

Wprowadzenie nowej oferty to nie tylko nowe plany hostingowe, które można rozbudować aktualnie aż do 1 TB, ale także wspomniana już platforma serwerowa, znacznie szybsza i przede wszystkim nowocześniejsza od tej, którą wykorzystywaliśmy dotychczas. Masz u nas wykupiony hosting, napisałeś, że pozostały Ci 2 lata abonamentu, więc jesteśmy pewni, że będziesz zadowolony z tego, co Ci zaoferujemy. Z doświadczenia wiemy, że dla użytkowników hostingu przede wszystkim liczy się szybkie i bezawaryjne działanie stron WWW i poczty, i na tym chcemy się skupić.

Opublikowano
3 minuty temu, AttHost.pl napisał(a):

Wprowadzenie nowej oferty to nie tylko nowe plany hostingowe, które można rozbudować aktualnie aż do 1 TB, ale także wspomniana już platforma serwerowa, znacznie szybsza i przede wszystkim nowocześniejsza od tej, którą wykorzystywaliśmy dotychczas. Masz u nas wykupiony hosting, napisałeś, że pozostały Ci 2 lata abonamentu, więc jesteśmy pewni, że będziesz zadowolony z tego, co Ci zaoferujemy. Z doświadczenia wiemy, że dla użytkowników hostingu przede wszystkim liczy się szybkie i bezawaryjne działanie stron WWW i poczty, i na tym chcemy się skupić.

 

To się da zrobić oferując nawet 1 GB miejsca. Czemu nie powiecie wprost: chcemy pozycjonować swoją ofertę tak, a nie inaczej i rozumiemy, że część ludzi będzie wkurzona. Bełkoczecie frazesami.

  • Super! 1
Opublikowano
Cytat

Z doświadczenia wiemy, że dla użytkowników hostingu przede wszystkim liczy się szybkie i bezawaryjne działanie stron WWW i poczty, i na tym chcemy się skupić.

 

Dokładnie tak, jak napisałem - wiecie lepiej czego oczekują użytkownicy, niż oni sami.

 

Mała podpowiedź - tak, bezawaryjność jest bardzo istotna. Ale ludzie najpierw wybierają hosting kierując się ceną, a potem jak już korzystają, to oceniają jakość - niezależnie od ceny. To tak, jak z artykułami spożywczymi - ludzie, owszem, chcą jakości, ale kupują tanią żywność, a następnie co najwyżej są zadowoleni (mo można trafić tanio i dobrze) albo narzekają. Grupą docelową firmy Atthost nie byli bogaci klienci wydający ponad 700 zł za hosting. Jeżeli więc narzekali, to nie na zasadzie "cholera, jaki ten hosting tani, ZBYT tani, podnieście ceny trzykrotnie, żeby był lepszy!".

 

Cena jest istotna. Myślę, że jak ktoś ma Fiata Punto, to nie przychodzą do niego oferty na Rolls Royce'a na zasadzie "jest o wiele wygodniejszy, a słyszeliśmy, że wygoda jazdy jest dla klientów bardzo ważna". Jest, ale różnie to można odbierać i każdy ma inne możliwości finansowe, więc szuka najlepszej oferty w swoim przedziale cenowym. Wy, poprzez zmianę ceny, bezmyślnie zmieniliście target (że tak ładnie marketingowo napiszę), licząc że dotychczasowi klienci magicznie zmienią swoje wymagania.

  • Lubię 1
Opublikowano
2 godziny temu, homeap5 napisał(a):

Ale ludzie najpierw wybierają hosting kierując się ceną, a potem jak już korzystają, to oceniają jakość - niezależnie od ceny.


Dane TOP100 rozprawiają się z powyższą tezą dość brutalnie 😎

Opublikowano
16 minut temu, Tom X napisał(a):

Dane TOP100 rozprawiają się z powyższą tezą dość brutalnie 😎

 

Wszelkie dane statystyczne należy przede wszystkim umieć przeanalizować. Duże hostingi celujące w firmy mają oczywiście sporą liczbę klientów i zarejestrowanych domen, co daje im przewagę statystyczną, ale AttHost ze swoją ofertą miał raczej inną grupę docelową.

 

Patrząc wyłącznie na liczby - aż do roku 1990-go najlepszym samochodem był Fiat 126p. :)

 

A jeżeli weźmiemy pod uwagę, że home.pl jest zawsze w czołówce i porównamy to z opiniami na temat tej firmy, to wychodzi niezła zagadka, prawda?

 

Ja nie mówię, że hosting za 800 zł się nie utrzyma na rynku. Ja tylko zaznaczam, że nie będą to ci sami klienci. A szkoda tracić klientów, nawet jeżeli "przyjdą lepsi".

 

Opublikowano
1 godzinę temu, homeap5 napisał(a):

Duże hostingi celujące w firmy mają oczywiście sporą liczbę klientów i zarejestrowanych domen, co daje im przewagę statystyczną, ale AttHost ze swoją ofertą miał raczej inną grupę docelową.

Tylko, że grupa docelowa inna niż biznes/korporacje, od dobrych kilku(nastu) lat nie jest już przyszłościowa i kurczy się. A koszty prowadzenia działalności rosną.

Opublikowano
10 godzin temu, homeap5 napisał(a):

 Ale ludzie najpierw wybierają hosting kierując się ceną, a potem jak już korzystają, to oceniają jakość - niezależnie od ceny.

Akuratnie tym to kierują się firmy gdzie bardzo często brakuje osoby która znałaby temat i nie uległaby papce marketingowej wielkich i drogich firm oraz osoby które nie są obeznane w temacie, potrzebują trzymać gdzieś stronę/sklep/pliki i ulegają papce marketingowej i błędnemu złudzeniu że drożej znaczy lepiej. W tej branży to się nie sprawdza.

Opublikowano

Nie brak opinii, że nazwa słynie z wywijania cennika na lewą stronę pod sam korek.

Mi to trochę wygląda na próbę pozyskania na szybko jak największej ilości klientów. A po co, to można się tylko domyślać.

 

 

W ostatecznym rozliczeniu wyjdzie to tak, że część klientów przyzwyczajona do cen raczej z "klasycznej" półki ucieknie, a część zostanie, by musieć się mierzyć z cenami z innej galaktyki. Najwyraźniej potrzeba cyferek.

 

Szkoda tylko klientów takich małych marek jak również przejęte hostinghouse, gdzie hosting można było mieć za 30zł netto rocznie. A znając życie informacja o zmianie cennika odnowień cen usług nie będzie tak dumnie klientom przesyłana, jak informacje o "przyspieszeniu hostingu", które też dostałem na swojego maila, mimo nie posiadania żadnej aktywnej usługi w atthost.

 

14 godzin temu, homeap5 napisał(a):

Całodobowa pomoc - jasne, skorzystałem.

 

Ja ostatnio kontaktowałem się z supportem nazwowym jak był problem ze zmianą DNSów domen, bo nazwowy panel powariował. Nic się mądrego nie dowiedziałem. Ale no, jest za to całodobowo. 🙂 

 

 

 

11 godzin temu, jvr napisał(a):

Bełkoczecie frazesami.

 

Tu aż się prosi aby wkleić film o cenie chleba Morawieckiego, albo to:

 

 

 

 

  • Lubię 3
Opublikowano
9 godzin temu, Juvenito napisał(a):

U mnie podobnie. Klientem nie jestem 4 lata. Przez te lata nic nie przychodziło. Proszę więc mi nie spamować, bo klientem nie jestem. 
IMG_0357.thumb.png.af9a5582b12c70cc06028416131422be.png

Odezwij się proszę do nas na priv, podając adres e-mail. Oczywiście usuniemy Twój adres z bazy.

Opublikowano
9 godzin temu, theqkash napisał(a):

Tu aż się prosi aby wkleić film o cenie chleba Morawieckiego, albo to:

(film YT)

 

Genialne!

Opublikowano
11 godzin temu, Pawel_15 napisał(a):

Akuratnie tym to kierują się firmy gdzie bardzo często brakuje osoby która znałaby temat i nie uległaby papce marketingowej wielkich i drogich firm oraz osoby które nie są obeznane w temacie, potrzebują trzymać gdzieś stronę/sklep/pliki i ulegają papce marketingowej i błędnemu złudzeniu że drożej znaczy lepiej. W tej branży to się nie sprawdza.

 

Jak najbardziej się sprawdza. Wyjdź z forum i popatrz na udziały poszczególnych podmiotów i ich wyniki finansowe ;) 

Po drugie, ostrożnie bym traktował kwestię "papki". Jakbyś widział jak niektóre popularne i budżetowe firmy traktują dane, RODO, bezpieczeństwo to zrozumiałbyś, że usługi hostingowe jednak powinny kosztować sporo. 

 

 

  • Lubię 1
Opublikowano
8 godzin temu, jvr napisał(a):

Jak najbardziej się sprawdza. Wyjdź z forum i popatrz na udziały poszczególnych podmiotów i ich wyniki finansowe ;) 

Po drugie, ostrożnie bym traktował kwestię "papki". Jakbyś widział jak niektóre popularne i budżetowe firmy traktują dane, RODO, bezpieczeństwo to zrozumiałbyś, że usługi hostingowe jednak powinny kosztować sporo. 

Pozwól proszę że się z Tobą nie zgodzę z pierwszą częścią :) Co do drugiej, nie wiem, nie widziałem więc tutaj nie mam jak się odnieść.

  • Lubię 1
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

No to tak: ceny podniesione, "support" poprawiony, a kiedy planujecie poprawić na przykład konieczność oczekiwania 5 minut na praktycznie każdą zmianę w ustawieniu np. haseł do poczty czy do ftp?  Jak już się chwalicie tym jak poprawiliście jakość to akurat to wydaje mi się powinno być gdzieś na początku kolejki.

Bo... to trochę takie mało współczesne 🙂 

 

Tylko prośba o jakiś mniej-więcej termin, o ile w ogóle planujecie to naprawić. 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   1 użytkownik

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z forum, wyrażasz zgodę na: Warunki użytkowania, Regulamin, Polityka prywatności.