Skocz do zawartości
  • Cześć!

    Witaj na forum RootNode - aby pisać u nas musisz się zarejestrować, a następnie zalogować. Posty pisane z kont niezarejestrowanych nie są widoczne publicznie.

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

@zagzag Pewnie dlatego zwrócili pieniądze bo niejako zmusili cie do wyniesienia się. Więc postąpili bardzo uczciwie. Na razie Twoje posty w stylu obrażonego nastolatka oraz dobór słów i argumentacja skłaniają mnie do dania wiary hitme.pl. I gdzie masz te wymuszenia przeprosin? Grzecznie Cię poinformowali, że jeśli nie potrafisz zadziałać w sprawie opublikowanego przez siebie posta (wysyłając emaila do admina czy edytując komentarz) to dopisz komentarz wyjaśniający że wycofujesz poprzednie (bo tego od ciebie wymagali). Jeśli jest tak jak hitme.pl piszą to i tak mieli do ciebie dużo cierpliwości.

 

Edytowane przez nnd.newbie
  • Lubię 1
  • Super! 1
Opublikowano

"niejako zmusili do wyniesienia sie" ? co za gosc, mialem umowe na miesiac w tym momencie i konczyla sie za 2 tyg, do niczego nie musieli mnie zmuszac. nigdy nie mialem od nich zadnych ostrzezen nt rzekomego spamu zaprzestania rzekomego spamu itd bo NICZEGO takiego nie bylo. jest to jedynie bajeczka wlasciciela wymyslona na potrzeby ratowania wizerunku ktory dzis dostal w kosc

a dalej to juz nie wiem czy jaja sobie robisz, czy tyle soba reprezentujesz czy jestes kolezka wlasciciela Hitme. "nie widzisz wymuszen przeprosin" ? nie widzisz w zalaczniku "albo usuniesz albo wypowiemy uslugi" ? oczekiwana reakcja to wlasnie usuniecie wpisu na forum bo zadnego innego nie publikowalem, zostalem wiec do niego zmuszony. stawiam na znajomosc z Hitme lub bycie "kolega z branzy" bo takiego toku rozumowania nie da sie inaczej wyjasnic. zmusili do wyniesienia sie i pomogli w przeprosinach :) no jasne, a jak mnie opluja to pewnie spadl deszcz :) kończ waść wstydu sobie oszczędź takimi komentarzami

 

 

hitme1x.jpg

Opublikowano
40 minut temu, zagzag napisał:

kończ waść wstydu sobie oszczędź takimi komentarzami

 

Użyłeś bardzo dobrego cytatu, tylko sobie pewnie sam z tego nie zdajesz sprawy.

  • Lubię 5
Opublikowano

Warto dodać, że outlook / hotmail na spamlisty często wrzuca całe maski.
Więc problem nie musiał być po stronie IP opa, oberwał rykoszetem, bo ktoś inny w podsieci słał spam.

To by tłumaczyło fakt, że jego nowy ip od razu po zmiane trafił na spamlistę, bo po prostu mógł być z tej samej podsieci.

  • Lubię 1
Opublikowano

" nie widzisz w zalaczniku "albo usuniesz albo wypowiemy uslugi"

Nie, nie widzę żądania przeprosin. Masz człowieku zaburzenia albo niską samoocenę. Widzę żądanie usunięcia komentarza lub opublikowania sprostowania. O żadnych przeprosinach nie ma mowy.

 

" co za gosc, mialem umowe na miesiac w tym momencie i konczyla sie za 2 tyg. do niczego nie musieli mnie zmuszac"

Piszesz "z powodu zbanowanych IP wynioslem sie z hitme" czyli kto kogo zmusił do wypowiedzenia umowy? Ostatecznie ich działania zmusiły cię do rezygnacji, co uznali i zwrócili pieniądze.

 

"nigdy nie mialem od nich zadnych ostrzezen nt rzekomego spamu zaprzestania rzekomego spamu. "

Tak po prostu Cię wyje..li, bez żadnego powodu. Zwykłego szarego użytkownika. Zostałeś kozłem ofiarnym za wysyłany przez nich SPAM. W takie bajki nie uwierzę. Widzę dwie możliwości. Albo rzeczywiście coś spartolili, a ty zamiast jak normalny człowiek przenieść hosting, zażądać zwrotu kosztów i napisać negatywny, ale rzeczowy komentarz to zacząłeś sr**ć swoimi wypocinami na forach i woleli się Ciebie pozbyć ( ja zrobiłbym to samo po Twoim pierwszym zdaniu skierowanym do mnie zakończonym trzema wykrzyknikami). Albo to co mówi hitme.pl jest przynajmniej w części prawdą i rozsyłałeś spam (świadomie lub nie). A im dłużej czytam tym bardziej wierzę hitme.pl bo ich wersja przynajmniej trzyma się kupy. A Twoja o tym, że hitme uwziął się na ciebie bez powodu - niestety nie.

  • Lubię 1
Opublikowano (edytowane)

KNUR_WARMIA oczywiście, jednak ten użytkownik dostawał liczne upomnienia pod względem swojego problemu ze spamem i nic z tym nie robił jak sam nawet zaznaczał znał problem i nie aktualizował skryptów od 6lat więc problematyka się nasilała. Powyższe bany były nałożone na konkretne ip na co były przytoczone użytkownikowi dowody.  Spalił stare, później nowe i kolejne. ..

Teraz próbuje szantażować, hejtować oraz nawołuje do ataków na moją osobę. Mam nadzieję, że administratorzy tak jak na innych forach zareagują jak należy.

W stosunku do supportu jeszcze większymi obelgami się posługiwał ale nie róbmy z forum wykopu - więc poświęciłem czas aby coś wybrać bo wiadomości mamy setki.

 

Panie zagzag, że osoby tutaj czy na wykopie inne osoby widzą niespójność w Pana komentarzach nie znaczy że mają takie same nazwisko jak ja albo są osobami odemnie :)
 

 

Zrzut ekranu 2020-05-28 o 21.29.58.png

Zrzut ekranu 2020-05-28 o 21.31.01.png

bz3.png

sndr1.png

Edytowane przez Marekxbx
Interpunkcja
  • Lubię 1
Opublikowano (edytowane)

HITME **** ****- dlaczego dalej kłamiecie ? ten screenshot z outlooka juz mi wysylales i powiedzialem ci ze nie wysylam wiecej jak kilka maili dziennie na outlook/hotmail na co mam dowody. A ze masz go.... serwery pelne luk to widac szlo 200 szt spamu i dlatego masz bana na cala podsiec

Ja tego nie wysylalem i nie wysylam, jak tylko przenioslem sie na normalny serwer a nie zbanowane dziadostwo to problem ustal.  A ze skryptem to sie nie kompromituj bo mowa byla o skrypcie ktory wypluwa zestawienia z mysql i z mailami nie ma nic wspolnego. "Problem sie nasilal" ? ze ci nie wstyd tak łżeć widac masz to we krwi

Nic sie nie nasilalo bo nigdy nie bylem zbanowany na outlooku/hotmailu mimo ze siedze u was od wspomnianych 6 lat i uzywam tego samego oprogramowania i tego samego skryptu. Problemy zaczely sie gdy po latach zmieniliscie IP (w polowie kwietnia), swoja droga ciekaw jestem dlaczego, na nowych szybko zaczal sie syf i to nie z mojego powodu.

Powtarzam problem ustapil jak tylko wynioslem sie z SHITME.pl czego dowodem jest ze to ich podsiec jest zbanowana z powodu masowego spamu i nie ja to wywolalem. Jak jeden z drugim watpi to moge wam podeslac maile na outlook/hotmail i dojda bez problemu. Za to zamazane na screenach IP Hitme **** **** sa zbanowane po dzis dzien i jestem tego pewien. Bo outlook/hotmail odpisal ze nie nadaja sie do odbanowania z powodu spamu.

HITME ***** - natychmiast pokaz kiedy ostrzegales mnie przed wysylaniem spamu i jak wygladal moj spam (tresc odbiorcy) w innym przypadku jestes zwyklym klamca i niczym wiecej.  Dobrze wiesz ze jedyne co wysylalem to maile do klientow ze sklepu internetowego i nie jestes w stanie nic innego pokazac. 6 lat trzymasz spamera na serwerze ? zwracasz spamerowi pieniadze po anulacji uslugi ? dlaczego skoro z serwerkami wszystko gra ? Jak ci nie wstyd ?

Czekam na zapowiedziany pozew ze strony prawnika zeby moc cie osmieszyc i zmiazdzyc w sądzie. NIGDY zadnego pozwu nie dostane bowiem dobrze wiesz ze skompromitujesz sie w kazdym temacie, "palenie IP" itd smiechu warte, pisz pisz forum przyjmie wszystko ale w sądzie kaza ci udowodnic to i owo i juz nie będzie tak rozowo. Powtarzam - czekam na pozew, dostarczasz gównane usługi na zbanowanych IP za co zaplacilem 300 zl za miesiac (VPS !!) . Zazadalem zwrotu pieniedzy i zwrociles mimo ze regulamin hitme.pl mowi wprost ze niewykorzystany okres nie podlega zwrotowi. To jak to jest ? "palilem IP" a ty jeszcze mi zwracasz pieniadze ? a moze prawda byla inna i z dziadostwa sie nie dalo korzystac wiec musiales oddac te pieniadze ? nie zgadzasz sie ? napisalem cos nie zgodnie z prawdą ? ja bym szukal prawdy w sądzie - poszukasz?
 

PS wielu klientow pouczasz jak maja cie przepraszac ? bo mozna znalezc takze inne przypadki gdzie władza nad plikami klienta cie ponosi. "Koledzy po hostingu" cie bronia ale chyba kazdy z nich czuje ze cos jest nie tak jesli grozi sie wypowiedzeniem umow na lewo i prawo bo ktos mial czelnosc zwrocic uwage na obsluge klienta czy dzialanie uslug

hitme1.jpg

5Jzd0z1.jpg

"jednak ten użytkownik dostawał liczne upomnienia pod względem swojego problemu ze spamem i nic z tym nie robił jak sam nawet zaznaczał znał problem i nie aktualizował skryptów od 6lat więc problematyka się nasilała." za to hitme ****** to pozew cywilny powinienes otrzymac,  co zreszta rozwaze, tyle klamstw zamiescic w jednym zdaniu to trzeba byc mistrzem łgania

 

prowadze sklepy internetowe nie zajmuje sie spamem, zadnego problemu nigdy nie bylo poza momentami gdy idiota z supportu uwalil mi na 2 dni konfiguracje poczty i nie umial naprawic i poza ostatnimi wydarzeniami gdy pobanowali WAM cala podsiec, co spowodowalo moja ewakuacje z tego "hostingu" z kartonu, wklej mi te liczne upomnienia, "moj problem ze spamem", wiadomosc dotyczaca "jak sam zaznaczal znal problem", ćpasz cos ze tak odleciales ? wklejaj albo odszczekasz w sądzie

 

 jak to jest bajerancie ze nie mam zadnego problemu jak tylko sie wynioslem ?  przeciez wkrecales mi ze to moje domeny sciagaja  bany :) wklej te wiadomosci moze ?

 

dobry tydzien IP bylo zbanowane, wymieniliscie mi na nowe, od razu bylo zbanowane, po tygodniu outlook odpisal ze ip nie nadaje sie do odbanowania, w pocie czola wynioslem sie z tego szajsu na normalny serwer, problem ustapil,  "all of the specified IPs have normal status", szok i niedowierzanie
 

ten drugi screenshot jest esencja hitme ***** ***- WSZYSTKO zawsze bedzie twoja wina, nawet jesli udowodnisz ze nie to i tak naklamia
 

Clipboard01.jpg

Clipboard01s.jpg

Panie admin mrViperoo - usuwac dane osobowe wlasiciela jednoosobowej firmy ?  nie opublikowalem danych osobowych zadnego pracownika, pelna nazwa firmy jest taka jak wpisalem HITME Ma.. Ba.. jest to dzialalnosc jednoosobowa prowadzona przez M.. Ba...  - serio mam to cenzurowac ? kpiny sobie robicie ? 

 

czekam na podstawy prawne takiego dzialania 

Edytowane przez mrViperoo
Opublikowano (edytowane)

Wydaje się, że @zygzak ma elementarne braki w wiedzy co widać po jego wypowiedziach, więc sądzę, że nie byłby w stanie stwierdzić że rozsyła spam nawet gdyby nim zalał cały świat. Do tego to zafiksowanie na "przeprosinach" gdzie ja widzę tylko żądanie do sprostowania, wystosowane w niezbyt elegancki sposób, ale wobec komentarza który się kwalifikował do natychmiastowego usunięcia, więc tutaj remis.

 

Jego jedynymi argumentami, że nie rozsyłał spamu jest:

1) Bo on nie rozsyłał

2) Bo skrypty przez x lat działały dobrze, więc jak to nagle mogły zacząć rozsyłać?

3) Bo na skrzynce ma 3 emaile z Microsoftu.

 

Odpowiadam

Ad 1) Nikt nie twierdzi, że robiłeś to osobiście. Nikt spamu nie rozsyła osobiście

Ad 2) Tak to właśnie jest. Każdy "atak" zdarza się w konkretnym momencie po jakimś czasie bezproblemowego działania. Zakasuje się wtedy rękawy i działa. W tym tygodniu łatałem dwa formularze, które bez problemów działały przez prawie 5 lat. A jednak w końcu ktoś znalazł i zaczął wykorzystywać. Informacja o tym, że przez X lat działało bez żadnych zmian  to raczej informacja na niekorzyść.

3) Mylisz kierunek rozsyłania.

 

Kolejnym argumentem że nie rozsyłałeś spamu jest to, że po przeniesieniu nie ma problemów. Rozwinę ten wątek.

1) Podobno poniosłeś jakieś koszty przy przenoszeniu. Zakładam, że na robociznę. Więc może już przy przenoszeniu coś zostało poprawione przez admina? Albo pomogła sama nowa konfiguracja?

2) Każdy hosting stosuje różne zabezpieczenia. Może nowy jest bardziej głupoodporny,  ma silniejsze ograniczenia, odrzuca zbyt dużo emaili z jednego IP itd. stąd i wysyłka spamu została ograniczona. Jeśli tak jest to chwała dla nowego hostingu. Ale  każde ograniczenie które jest zbawienne dla nieobytego, może być utrapieniem dla technicznego. Stąd i hostingi znajdują różne złote środki. Nie bronię tutaj hitme, być może ich zabezpieczenia są słabe.

3) Może wystarczyło tylko zmienić hasło? Jeśli założymy, że jednak z twojego konta szedł spam w ilościach powodujących takie szybkie zablokowanie przez Microsoft to szedłbym w tym kierunku. Na nowym hostingu, konto z nowym hasłem i problem się rozwiązał.

 

Reasumując.

W żaden sposób nie uzasadniłeś że nie rozsyłałeś spamu. Wprost przeciwnie. Prawie każdy Twój komentarz pokazuje, że nie potrafiłbyś tego zrobić, bo brak ci zrozumienia tematu.  Argument,  że na nowym hostingu nie masz problemów nie jest żadnym argumentem, z powodów wymienionych wyżej. Być może hitme powinien lepiej współpracować przy rozwiązywaniu problemu, ale czytając twoje wypowiedzi dochodzę do wniosku, że współpraca i racjonalna dyskusja jest po prostu niemożliwa.

Edytowane przez nnd.newbie
  • Lubię 3
Opublikowano

Ja tylko napisze że bardzo wam się dziwie Panowie jednostronnej postawy widząc screeny gdzie własciciel jest instruowany w jaki sposob ma dodac przeprosiny -dla mnie to juz jest gwozdz do trumny dla tej firmy jezeli ludzie beda chcieli podjac potencjalnie z nim wspolprace, no i umowmy sie-widzieliscie za jaki komentarz miał przeprosic? nie bylo tam żadnych przeklenstw jak i osoba M.B nie byla postawiona w złym swietle-wrecz odwrotnie z tego co czytam. Ponadto zalecam poczytanie wczesniejszych stron gdzie M.B robil takie numery innym klientom.

 

Może napiszcie czy pracujecie w  takich firmach zeby bylo wiadomo dla osob czytajacych ktore to firmy nalezy omijac z daleka i w ktorych sa stosowane podobne praktyki, widze że administrator "jedzie" również po wlascicielu na wykopie /widze tu również cenzure wg powyzszych wiadomosci.

 

Własciciel  moze i emocjonalnie podchodzi do sprawy ale sami i tu apel do wlascicieli sklepow internetowych-pomyslcie czy wam by nerwy nie puscily gdyby ktos w ciagu 1 dnia chcial puscic z dymem wasza firme (bo tak wynika to ze screenow -ktorych wlasciciel hitme nie komentuje  i pokazywal jak macie go przeprosic? ) dla mnie to jest nie do po ję cia.  Sprowadzenie 2 go czlowieka który oczekuje pomocy do poziomu posłusznego psa który ma wykonywać polecenia: aport i siad psie!

 

 dziwicie sie że ktos nie wytrzymal i poprzeklinał po takich wiadomosciach ? rozumiem że u was w domu słowo "przygłup" , "k...." nie funkcjonuje a to ci zbrodnia tak napisac  co za bezczelny typ :)

ja sie nie dziwie a wy Panowie własnie wy ochloncie i zastanowcie sie jakimi wartosciami w zyciu sie kierujecie. Podobna sytuacja jest teraz glosna w przypadku wycinania metek, tam tez "celebryci" sie bronia wzajemnie. Tu wy bronicie swoich no cóż :)

 

A potencjalny klient jak przeczyta to bedzie wiedział co robic, nie bez powodu czytam juz kolejny komentarz na roznych forach na temat Hitme że nigdy wiecej , widocznie to duzo wiecej ludzi musi wg was "ochłonąć" ? widocznie. Prosze tego postu nawet nie komentować bo nie będę tu wchodzić, życze wam miłego dnia. 

 

  • 4 tygodnie później...
Opublikowano

Mamy server w Hitme.pl od kilku lat.  Hitme.pl to firma  warta zaufania. Bardzo szybka obsluga zgloszen, uslugi na najwyzszym poziomie i traktowanie klienta bardzo indywidualnie, a nie korporacyjnie jak inne firmy hostingowe. Takze Hitme.pl to firma na 5 gwiazdek, godna polecenia malym i duzym serwisom internetowym. 

  • Super! 1
  • Haha 2
  • Zażenowany 2
  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

Cześć.

Widzę wiele uwag do serwisu i usług HITME, jednak to były VPSy.

Szukam serwera dedykowanego z dministracją, widzę opcję 559zł brutto.

Szukam alternatywy dla homecloud bo niema wsparcia a jak jest to zawsze usługa wyceniana na kilak godzin pracy po 250zł netto.

Pasowałby mi taki serwer lub ciut mocniejszy, ale aby miał administrację.

Czy ktoś z was ma taką usługę, czyli serwer z administracja w HITME i sklep www, strony www ?

Opublikowano (edytowane)

@Andrzej dowiedz się dokładnie od hitme co oznacza administracja w tej usłudze - możliwe ,że w jej zakres nie będzie wchodziła konfiguracja niestandardowych usług na których Tobie akurat zależy lub prace które masz do zlecenia raz na jakiś czas również mogą wykraczać poza zakres prac zawartych w cenie.

Ja na Twoim miejscu wziąłbym dedyka w OVH (dla mnie najlepsza oferta jakościowo i cenowo jesli chodzi o dedykowane) + osobno wynająć administratora.

"Pasowałby mi taki serwer lub ciut mocniejszy" ... taki tzn jaki? :)

 

A w sumie od początku to warto byłoby określić co tam chcesz hostosować (ile projektów) i jaki masz ruch? Może dedykowany nawet nie jest potrzebny a starczyłby dobry VPS z gwarantowanymi zasobami?

Edytowane przez Rafiki
Opublikowano (edytowane)

@Andrzej odezwij się do nas na support lub za dnia masz do dyspozycji chat i telefon do biura.

Wybierając u nas serwer dedykowany z administracją masz nie tylko administrację i konfigurację ale również  opiekę nad sprzętem tym samym masz kompleksową obsługę.

 

Mamy wiele konfiguracji serwerów dedykowanych jeszcze poza ofertą składanych indywidualnie oraz usługi hybrydowe, które może skalować w locie wraz z rozwojem co może być lepszym wyborem dla Ciebie jak masz wymagające portale czy też rozwijające się projekty. 

 

Zapraszamy pomożemy dobraniu usługi oraz dopowiemy o usługach hybrydowych :)

 

 

 

 

 

Edytowane przez Marekxbx
edycja
  • 3 miesiące temu...
Opublikowano
Cytat

 

SUPPORT

WSPARCIE I POMOC

Doświadczenie, dostępność 24/7/365, szybki czas reakcji (średnio 15 minut) i nie musisz się o nic martwić.

 

 

Znajomy zapytał mnie o sprawdzony hosting, poleciłem Hitme (akurat mam tam kilka usług i nie miałem powodów by narzekać :) )

Pytanko jak to jest z tym supportem, bo podobno wysłał ticketa 14-11-2020 o  09:34:54, wiem, że była to sobota, no ale niby 24/7/365? Czuwa ktoś w weekendy? :) Niby podobno "pierdoła" a nie problem, ale coś tam wysyłał. 

 

Od razu na wstępie również chce zaznaczyć, by nie obierać tego postu jako negatywną opinię czy uwagę, bo z osobistego doświadczenia na temat usług i obsługi złego słowa powiedzieć nie mogę. Jednak jest to cenna informacja w przypadku planowania migracji, które najlepiej przeprowadza się w weekend, żeby mieć poczucie bezpieczeństwa, że jak coś pójdzie nie tak to ktoś tam czuwa u góry ;) 

 

 

 

Opublikowano

Oczywiście :) jeżeli wysłał zgłoszenie na pomoc/wsparcie techniczne to zostanie obsłużone a czas reakcji uzależniony jest również od posiadanej opcji wsparcia technicznego.  W razie potrzeby jest u nas na stronie również chat, którym możecie się posłużyć i często popchnąć zgłoszenie.

  • Lubię 1
  • 5 miesięcy temu...
Opublikowano

Od ostatniego postu trochę czasu minęło, więc myślę, że mogę wystawić kolejną laurkę. 

Zakres usług z których korzystamy w hitme się powiększył..

Mam więc szersze pole widzenia.. od zwykłego hostingu, po hosting ssd Wordpress, kończąc na domenach i serwerze VPS SSD z administracją.. 

Z supportu korzystałem na wiele sposobów, od zwykłych pytań, pierdółek, zapytań odnośnie oferty, po proces migracji z jednego VPS na drugi. Odpowiedź zawsze na czas i konkretnie. 

Podsumowując - nie mam do czego się przyczepić, znakomity support, zawsze pomocni, usługi pracują bez zarzutów. 

 

@Marekxbx - świetna robota! 

 

  • Lubię 1
  • 1 rok później...
Opublikowano

Na stronie wyczytałem że macie dość spory wybór wersji PHP. Potrzebuję przenieść dwa nieduże serwisy oparte o wymarły już PHP-Fusion które były postawione raz w 2012 czy 2013 roku i tak sobie nadal działają :) Da radę u Was taką prehistorię uruchomić bez gmerania i poprawiania?

Opisana na stronie w ofercie Megapoczta jest liczona jako osobna przestrzeń tylko na pocztę? Jak wezmę pakiet 20GB to mam te 20GB na bazy, pliki i dodatkowo 20GB tylko na pocztę?

Sorry za odkop :)

  • 9 miesięcy temu...
Opublikowano
2 godziny temu, zajcev napisał(a):

@Hitme.pl @Marekxbx

czy opłata za „wybudzenie” domeny com 4 dni po terminie  w kwocie  - 440zl to normalna stawka? 😬
 

myślałem ze takie ceny to tylko w n…. i h…. 🙆🏻‍♂️

Przy czym w n... i h... klient zapoznaje się z publicznie dostępną ceną "wybudzenia" przed zawarciem umowy.

Opublikowano

Chciałbym przedstawić tutaj sytuacje która zaistniała, może większe grono wyprowadzi mnie z błędu. 

Początkiem maja kończyła się ważność domeny .com dokładniej 5 maja. Faktem jest że mój klient zwlekał z opłaceniem, ale jeszcze 8 maja dostałem na maila wiadomość z przypomnieniem o opłaceniu proformy (co w sumie nie powinno mieć miejsca skoro termin był do 5 maja). Po otrzymaniu przypomnienia opłaciłem proforme i 9 maja platnosc była już zaksięgowana. Po opłaceniu proformy otrzymałem dwa maile:
- pierwszy potwierdzający opłacenie proformy
- Oraz drugi mail potwierdzający PRZEDŁUŻENIE domeny o kolejny rok

Czy tylko ja uważam ze na tym sytuacja powinna się zakończyć? Otrzymałem potwierdzenie PRZEDŁUŻENIA domeny, temat zamknięty. Czy otrzymałem później jeszcze jakaś proforme za rejestracje po terminie? Nie. Czy otrzymałem informacje ze domena nie została przedłużona i muszę zapłacić? Nie.
Dla mnie w momencie otrzymania maila z potwierdzeniem przedłużenia temat się kończy i zapominam o domenie, aż do następnego roku.

Minęły dwa miesiące, okazuje się ze domena nie działa. Sprawdzam, wchodzę do panelu, domena oznaczona jako Aktywna, sprawdzam DNS, wszystko ok. Co wiec jest nie tak? Jeszcze raz sprawdzam, w panelu domena aktywna, brak zaległych faktur, wszystko ok.
Sprawdzam Whois domeny a tam nie zgadzają się NS… No ale w panelu w konfiguracji wszystko wyglada ok.. wysyłam wiec zgłoszenie do wsparcia. 
W tym momencie szok, otrzymuje informacje ze domena jest nieaktywna bo płaciłem 4 dni po terminie i teraz koszt rejestracji to 440zl. Podkreślam fakt, informacje tę otrzymuje dwa miesiące po zrealizowanej płatności i dopiero jak sam zauważyłem ze coś jest nie tak. 

Czy tak powinna wyglądać ta procedura? Czy nie powinienem już na wstepie otrzymać informacji ze przedłużenie jest możliwe ale tylko za dodatkowa opłata? Czy słusznie uważam ze zostalem wprowadzony w błąd otrzymując maila potwierdzającego Przedłużenie domeny? 

I co w przypadku gdybym nie zauważył tego? Za pół roku okazałoby  się ze ktoś wykupił moja domenę a ja o tym nie wiedziałem bo w końcu miałem wszystko na „papierze” ze jest przedłużone i opłacone? 

Pytanie wiec do społeczności? Czy przesadzam i czy tylko ja uważam ze to nie tak powinno wyglądać? 

Bo mam odczucie ze cały czas wina jest zrzucana na mnie o platnosc 4 dni po terminie, ale całkowicie pomijana jest kwestia tego ze na żadnym etapie nie zostałem poinformowany ze coś jest nie tak, ze mam coś dopłacić, wręcz przeciwnie dostałem wyraźnego maila a nawet dwa ze Domena została przedłużona. 
 

 

IMG_0947.jpeg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z forum, wyrażasz zgodę na: Warunki użytkowania, Regulamin, Polityka prywatności.