Dzięki za uwagi i zaufanie
Zapewniam, że nie spoczywamy na laurach i cały czas bardzo dużo się dzieje w naszym "backendzie". Po kolei zamykamy zadania, które były obiecane i kluczowe dla wygody klientów (jak np. nowy wspólny panel usług), do rozpoczęcia hurtowego upgrade sprzętu pozostał do zakończenia nam jeszcze jeden etap zmiany połączonej z migracją klientów jednego środowiska, które już porzuciliśmy na korzyść ujednolicenia usług.
Nowe platformy, które wdrażamy od jakiegoś czasu są już wielokrotnie bardziej wydajne od tej, na którą Pan trafił 4 lata temu. Dodatkowo szykujemy proste i wygodne rozwiązanie dla sklepów i mocno wymagających aplikacji - będą umożliwiały skalowanie według potrzeb i dużo większą elastyczność w ustawianiu zasobów. Jednak raczej nie będzie to dostępne dla typowej usługi resellerskiej - bardziej jako uzupełnienie usługi dla wymagających klientów, żeby zapewnić im pełną separację zasobów. Mamy realny plan do końca roku zakończyć aktualizację infrastruktury, która tak naprawdę już się rozpoczęła.
Cieszy mnie to, że zaufało nam już prawie 150 resellerów - zarówno mniejszych, jak i takich, którzy mają zasoby liczone w terabajtach
Co do spamu z gmaila to możemy przejrzeć nagłówki wiadomości, może uda się coś złapać żeby to wycinać, chociaż ostatnio sporo jest prostego spamu z jednym zdaniem i linkiem na "skracacze" - ciężko to wyciąć skutecznie. Samego googla jako takiego nie whitelistujemy jakoś specjalnie, bo generalnie sam dba o swoją reputację. Bardziej to pewnie serwery rbl ostrożnie podchodzą do blokowania ich adresacji.
pozdrawiam!