Skocz do zawartości
  • Cześć!

    Witaj na forum RootNode - aby pisać u nas musisz się zarejestrować, a następnie zalogować. Posty pisane z kont niezarejestrowanych nie są widoczne publicznie.

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
1 minutę temu, smarthost napisał:

Akurat obie firmy znam i nie są to ani sponsorowane wpisy.  Nie wiedziałem, że napiszą. Choć to miłe. Limit 30 postów to trochę zasady jak forum WHT, zabijające daną część forum. Za mało jest zarejestrowanych userów, żeby takie limity robić. Oczywiście - mnie niby nic do tego - nie ja decyduję. 

 

Może lepiej byłoby dodać jakąś formę weryfikacji - że to nie ściema - np. na WHT było kiedyś tak, że trzeba było podać swoją domenę - to była jakąś forma pokazania, bo w zasadzie nie wiem, czy ktoś zaryzykowałby podawanie nie swojej domeny ? A może coś innego jeszcze ?


Mnie nie interesuje czy są sponsorowane, czy nie są. Wyżej widać natomiast, że część osób korzysta z wspólnych szablonów wypowiedzi.

Porównywanie do WHT jest trochę nie na miejscu, bo w takiej sytuacji dawno Twoja firma dostałaby prawdopodobnie tutaj bana, podobnie jak postujący wyżej, natomiast to forum nie ma być zrzutem spamu jednopostowców chwalących zupełnym przypadkiem tylko Twoją firmę. Jakoś w innych tematach o innych firmach takiego problemu nie ma, że nagle wpadają 2-3 nowe konta i piszą w superlatywach akurat o jednej konkretnej firmie. Chyba, że chcesz wmówić mnie i pozostałym użytkownikom, że tylko Twoja firma jest taka super,że użytkownicy z własnej woli chodzą i chwalą tylko i wyłącznie Twoje usługi.

Nie chcę dochodzić jak to się dzieje, dlatego wprowadzam limit, bo to jest chyba niepożądane, aby konkretna firma, będąca daleko poza TOPem firm hostingowych w Polsce, zupełnym przypadkiem i bez powiązań otrzymywała opinie od jednopostowców, jeden po drugim. Myślę, że w tej kwestii większa  część gremium się ze mną zgodzi.

  • Lubię 3
Opublikowano

Moja firma jest akurat super :-) To, że inni nie chwalą innych firm, to już nie mój problem.

 

Ale to pewnie dlatego, że tutaj na forum są głównie admini - jest natomiast mało klientów, takich zwykłych. Dyskusje są mocno techniczne i specjalistyczne. Nie ma praktycznie wcale dyskusji dotyczących prostych porad dla zwykłych użytkowników - ja również starałem się to forum wypromować i polecać, ale widzę, że ciężko to idzie, żeby pojawiało się więcej "zwykłych ludzi". 

 

Ale luz - jest limit, to będzie - jak dla mnie bez problemu. 

 

Wojtek

Opublikowano
8 minut temu, smarthost napisał:

Moja firma jest akurat super :-) To, że inni nie chwalą innych firm, to już nie mój problem.


W takim razie prośba z mojej strony, abyś przestał próbować robić z ludzi idiotów, bo to naprawdę wyszło mega nieprofesjonalnie, a brnięcie w to dalej niestety pogrąża tylko Ciebie i Twoją "super" firmę.
 

 

8 minut temu, smarthost napisał:

Ale to pewnie dlatego, że tutaj na forum są głównie admini - jest natomiast mało klientów, takich zwykłych. Dyskusje są mocno techniczne i specjalistyczne. Nie ma praktycznie wcale dyskusji dotyczących prostych porad dla zwykłych użytkowników - ja również starałem się to forum wypromować i polecać, ale widzę, że ciężko to idzie, żeby pojawiało się więcej "zwykłych ludzi". 


I dlatego bardziej uważam, ze przychodzenie jednopostowców którzy tylko i wyłącznie piszą na temat Twojej firmy jest mocno podejrzane. Gdyby tu przychodzili userzy mydevil'a, unixstorm czy jakichkolwiek innych firm nastawionych typowo pod fachowców pracujących na konkretnych "adminowskich" rozwiązaniach, mógłbym w to wszystko uwierzyć. To samo jeśli chodzi o VPS'y root w dużej ilości. Profil Twojej firmy jest natomiast daleki od przedstawionego przeze mnie.

 

Myślę, że to dobry moment, żeby zakończyć ten temat, zanim bardziej pogrązysz siebie i stosowane przez siebie praktyki.

  • Lubię 1
  • Super! 1
Opublikowano

"stosowane przeze mnie praktyki" - to już jest raczej sugestia szwindlu - może po prostu zweryfikuj opinie, zamiast mi coś sugerować. Nie bardzo mam jak "się pogrążać" ... ehhh

 

Wojtek

Opublikowano
10 godzin temu, smarthost napisał:

"stosowane przeze mnie praktyki" - to już jest raczej sugestia szwindlu - może po prostu zweryfikuj opinie, zamiast mi coś sugerować. Nie bardzo mam jak "się pogrążać" ... ehhh


Myślę, że wyżej juz przedstawiłem dość solidnie moje stanowisko w tej sprawie. Nie twierdzę, że sa nieprawdziwe, ale na pewno nie pojawiły się same z siebie, co próbujesz insynuować. Co więcej są to opinie od zupełnie przypadkowych osób opublikowane na forum typowo dla adminów (jak sam stwierdziłeś), ponadto niektóre z tych osób używają tych samych zwrotów w swoich opiniach, dodatkowo opinie pojawiają się jedna po drugiej.

W takim razie albo masz takich super userów, że sami między sobą ustalają że będą Cię chwalić (wówczas gratuluję bo żadna inna firma tutaj takich nie ma) i zupełnie przypadkiem wklejają podobne wypowiedzi, albo jednak jest coś na rzeczy. Dlatego proponuję po raz kolejny zakończyć w tym miejscu.

  • Lubię 1
  • 10 miesięcy temu...
  • 4 miesiące temu...
Opublikowano

Jestem posiadaczem konta reseller i złego słowa powiedzieć nie mogę, mam pod ręką support który odpisuje mi po kilku sekundach, reaguje na usterki czasami nawet w nadprogramowym zakresie i wszystko jest załatwiane od ręki. Pakiety reseller bardzo opłacalne z uwagi na gwarantowane zasoby 1GB/1GHz per user, pakiety shared już mniej. System anty-exploitowy wyjątkowo dobrze się sprawdza, zwłaszcza przy klientach wordpressowych.

 

@smarthost, tak z ciekawości, ten soft anty-exploitowy co macie to imunify? 

 

 

  • Lubię 1
  • 2 lata później...
Opublikowano

Przetestowałem Smarthost u siebie więc wrzucam linka do recenzji i testów - moze komuś się przyda:

 

https://jakwybrachosting.pl/recenzja-smarthost/


Sprawdziłem: ofertę, parametry, szybkość/wydajność (8 różnych testów), pocztę e-mail, kwestie bezpieczeństwa (10 elementów), uptime, panel, support (tajemniczy klient 😎)

 

W skrócie:

Na plus DNS Anycast (to rzadkość) i dobry support za dnia (odp. na maile średnio w 8 minut)
Na niewielki minus ograniczona prędkośc dysków do ~50 MB/s

 

Szczegóły w recenzji.

Jest tam też oprócz wyników wszystkich testów monitoring uptime na żywo (sprawdzany co 5 minut z 8 lokalizacji) i kod rabatowy (gdyby ktoś chciał skorzystać).

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z forum, wyrażasz zgodę na: Warunki użytkowania, Regulamin, Polityka prywatności.