Skocz do zawartości
  • Cześć!

    Witaj na forum RootNode - aby pisać u nas musisz się zarejestrować, a następnie zalogować. Posty pisane z kont niezarejestrowanych nie są widoczne publicznie.

Opinie o Kylos.pl


Rekomendowane odpowiedzi

  • 3 miesiące temu...
Opublikowano
6 minut temu, ćwierćadmin napisał(a):

ale że z lipca jeszcze mają :)

to da się prosto wytłumaczyć:

 

Proces kopi zatrzymał się w lipcu, wtedy była ostatnia kopia i nikt się nie "kapnął" : )

  • Lubię 2
Opublikowano

Z relacji poszkodowanych wynika, że od rana do ok. północy usługi działały w oparciu o dane z lipca, dopiero koło północy zostały wgrane "aktualne".

 

Pytanie co np. z zamówieniami do sklepów które wpadły w międzyczasie....

Opublikowano

Z treści regulaminu (grudzień 2018) usług hostingu:
"Usługodawca nie jest zobowiązany do tworzenia kopii zapasowej danych zawartych na udostępnionym Klientowi Serwerze i nie jest zobowiązany do ich przywrócenia w przypadku ich utraty przez Klienta. Zalecane jest sporządzanie takich kopii samodzielnie przez Klienta."

Opublikowano
16 minut temu, kafi napisał(a):

No ale w tym przypadku nie zostały tu dane utracone przez klienta, tylko przez usługodawcę ;)

Jeżeli klient utracił dane przez niestosowanie się do zaleceń regulaminu: "sporządzanie takich kopii samodzielnie przez Klienta", to również przez klienta, ponadto "Usługodawca nie jest zobowiązany do tworzenia kopii zapasowej danych" niezależnie od okoliczności. Klient rejestrując i odnawiając usługę, akceptuje warunki regulaminu. 🙂

Opublikowano

Podejście zdroworozsądkowe by sugerowało, że taki punkt dotyczy zainicjowania skasowania danych przez klienta.

Czyli - skasuje sobie przez panel administracyjny czy FTP jakieś pliki i chce ich przywrócenia,

albo też pocztę zamiast przez IMAP to skonfiguruje przez POP3 i nagle po trzytygodniowej retencji MUA maile z serwera znikną.

Wtedy odmowa przywracania tych danych powiedzmy, że ujdzie, bo usługodawca nie jest winny tej sytuacji.

I myślę, że ci akceptujący ten regulamin właśnie takie rozumienie tego punktu w większości mieli.

 

Oczywiście, usługodawca może się tłumaczyć, że to klient utracił dane, bo nie sporządzał samodzielnie ich kopii, a on usługodawca jest krystalicznie czysty i nie ma sobie nic do zarzucenia, no ale... jeśli się tak będzie tłumaczył, to znaczy, że trzeba od niego uciekać jak najdalej, gdzie pieprz rośnie ;) 

Opublikowano

Tego typu zapisy regulaminowe są dupochronem dla firmy hostingowej na wypadek potencjalnych prawnych roszczeń z powodu realnej utraty danych, która może się zdarzyć (nawet w OVH). Zapisy te nie są niczym szczególnym. Powiedzmy sobie szczerze - budżetowy hosting za kilka stówek rocznie nie jest usługą z automatu objętą gwarancją/ubezpieczeniem utrzymywania i przechowywania danych. Natomiast zgodzę się, że usługodawcy dla własnego dobra starają się wykonywać kopie zapasowe z różnym skutkiem, który niełatwo jest ocenić z zewnątrz (zazwyczaj dopiero po awarii/utracie danych).

  • Lubię 1

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z forum, wyrażasz zgodę na: Warunki użytkowania, Regulamin, Polityka prywatności.