Skocz do zawartości
  • Cześć!

    Witaj na forum RootNode - aby pisać u nas musisz się zarejestrować, a następnie zalogować. Posty pisane z kont niezarejestrowanych nie są widoczne publicznie.

vps szybkie cpu w trybie single core PL


futuris

Rekomendowane odpowiedzi

hej, poszukuję skalowalnego vps z szybkimi cpu w trybie single core, szybki dysk nvme, lokalizacja PL, najlepiej Warszawa.

Przeznaczenie: strony www, bez poczty.

Najlepiej zarządzane, ochona ddos i co tam potrzeba ale wezmę też pod uwagę usługi bez zarządzania i admina załatwię oddzielnie.

Obecnie mam serwer dedykowany w cyberfolks, ale jak zobaczyłem różnicę w szybkości działania tej samej strony na innym serwerze ("domowy" procesor Ryzen 9 5950X, niestety nie w PL) to już nie chcę :) W moim dedyku jest 6cpu ale one nie są wykorzystywane w pełni, bo ruch mam mały. Wąskim gardłem jest właśnie szybkość single core.  Nie znam się na sprzęcie, ale może np. taki Intel e-2288g byłby też dobrą opcją? 

Chciałbym usługę skalowalną - bo w miarę przenoszenia kolejnych stron może być potrzeba dokładania kolejnych cpu/ram. Docelowo ok 70 stron www (z bardzo małym ruchem - strony lokalnych, małych firm), ale na początek potrzebuję dla ok 10 stron na wp.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli potrzebujesz VPS i jednocześnie skalowalności to nie znajdziesz lepszej oferty niż nasz VPS Custom w homecloud - https://homecloud.pl/vps-custom/

 

To serwer VPS który sam składasz od podstaw w kwestii vCPU, RAM i dysków, a gdy widzisz, że potrzebujesz większej mocy to kontaktujesz się z naszym supportem, a ten dokłada Ci parametry do obecnej konfiguracji. Dzięki temu nie musisz zmieniać maszyny w locie, migrować danych na kolejny serwer etc. - wszystko utrzymywane jest cały czas na tym samym VPS :)

 

Co dodatkowo przemawia za usługą VPS Custom:

- lokalizacja: Piaseczno

- opcja zainstalowania panelu PLESK, który ułatwia zarządzania serwerem