Skocz do zawartości
  • Cześć!

    Witaj na forum RootNode - aby pisać u nas musisz się zarejestrować, a następnie zalogować. Posty pisane z kont niezarejestrowanych nie są widoczne publicznie.

[hostido.pl] - informacje nt. usług, oferty, promocji


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Jak już nie raz pisałem BOK hostido to naprawdę BOK wzorcowy.
Do tego szybkość działania hostingu jest relatywnie bardzo wysoka.
Zatem cena vs jakość na 5 +

:)

  • Lubię 1
Opublikowano

@sempre Sortowanie usług jest już wdrożone (dziś). Z DNS na pewno pomyślimy, jesteśmy zawsze otwarci na sugestie i staramy się wprowadzać różne zmiany dość szybko :)

  • Lubię 1
  • 2 miesiące temu...
Opublikowano (edytowane)

TODO niskiego raczej poziomu ale praktyczne: czy moglibyście dodać możliwość dodawania notek do konkretnych domen? Ubierzcie to jakoś zgrabnie wasz fajny uixowy uniform żeby mało odwracał uwagę? W taką notkę klient mógłby wpisać np. klient ma u nas tylko domenę, przy kolejnym przedłużeniu zaproponujmy mu hosting, poczte, strone" cokolwiek, może się przydać, a na pewno nie zaszkodzi :) 

Albo klient detaliczny w takiej notce mógłby napisać, "kupić więcej rozszerzeń dla danej domeny" cokolwiek

Edytowane przez sempre
  • 3 miesiące temu...
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano (edytowane)

Hej @Hostido.pl, gorąca prośba o dodanie szukajki do todo w dziale domen klienta.

Edit.

Jeszcze dla polepszenia UX dodałbym liczbę domen tutaj w nawiasie po Twoje domeny (losowa liczba)

image.png.e3a5f478ffb7addd74e13f2f080eda31.png

Edytowane przez sempre
  • Lubię 1
  • 7 miesięcy temu...
Opublikowano

@marcinsa 

 

W związku z ograniczoną popularnością oraz czynnikami ekonomicznymi, usługa Node.js została wycofana z naszej oferty już jakiś czas temu.

 

Rozumiemy jednak znaczenie ciągłości usług dla naszych klientów. W związku z tym, chcielibyśmy zapewnić, że klienci, którzy korzystali z tej usługi przed jej wycofaniem, nadal mają możliwość zarządzania swoimi aplikacjami. Dostęp do komendy node/npm jest nadal możliwy za pośrednictwem SSH dla tych użytkowników (a także dla każdego nowego klienta)

.

Należy jednak zauważyć, że nie jesteśmy w stanie zapewnić bezpośredniego wsparcia technicznego w zakresie obsługi aplikacji Node.js. Zachęcamy do korzystania z zewnętrznych źródeł wsparcia lub społeczności developerskich, aby uzyskać pomoc w tej materii.

Opublikowano (edytowane)

Dzięki za szybką odpowiedz. Myślę, że po podjęciu takiej decyzji, warto byłoby wysłać  informację klientom. Nie twierdzę, że to krytyczna funkcjonalność w waszej usłudze ale np. ja czasem testowo korzystałem z node. Fajnie, że na razie  zostało. Tylko czy za dwa miesiące nie okaże się, że zupełnie wyłączycie? Warto to wiedzieć żeby ogarnąć sobie coś alternatywnego.

Edytowane przez marcinsa
  • Lubię 2
Opublikowano

Przyznam, że też jestem zaskoczony brakiem obsługi aplikacji Node.JS ... Zwłaszcza , że w hostidopl korzystając z wielu kont hostingowych i na jednym z nich chciałem "na pewniaka" uruchomić pomocniczą aplikację opartą o node.js...

 

A tu taka "niespodzianka"  funkcja została wycofana  🙄

Opublikowano

Prośba do @Hostido.pl o interpretację terminu "Kopia zapasowa plików". Czy plikiem, wedle waszego rozumienia, jest wiadomość e-mail utrzymywana na serwerze pocztowym, dostępnym za pośrednictwem protokołu IMAP? Czy też usługa poczty jest usługą w modelu SaaS, wyjętą spod usługi "Kopia zapasowa plików"?
Znam treść regulaminu usług i zdaję sobie sprawę, że usługa "Kopia zapasowa plików" nie jest objęta żadną gwarancją ze zrozumiałych względów, natomiast stanowi dodatkową warstwę "dupochronu" dla klienta. I o świadczenie usługi tej dodatkowej warstwy mi chodzi.

Opublikowano

@marcinsa @Mion dziękujemy za Wasz feedback. Chcemy potwierdzić, że node.js nadal będzie dostępny, tak jak wszystkie inne komendy SSH. Oznacza to, że użytkownicy mogą kontynuować korzystanie z aplikacji opartych na node, jednak należy mieć na uwadze, że wsparcie GUI oraz bezpośrednie wsparcie techniczne od naszej strony nie będą dostępne.

 

@Tom X odnośnie poczty elektronicznej, pragniemy wyjaśnić, że jest ona traktowana jako osobna kategoria w procesie odzyskiwania kopii zapasowej, obok plików i baz danych. Poczta jest regularnie backupowana, ponieważ wiadomości e-mailowe są przechowywane zarówno w plikach, jak i w katalogach.

Opublikowano
2 godziny temu, Hostido.pl napisał(a):

Oznacza to, że użytkownicy mogą kontynuować korzystanie z aplikacji opartych na node,

W takim razie czy Możecie zaktualizować wersję node do nowszej, bo obecna
 

@mercury ~]$ node -v
v14.21.2

Jest trochę stara  Fermium2023-02-16

  • Lubię 1
Opublikowano

Ale nie ma 20  LTS ( Recommended For Most Users )

$node-20 -v
-bash: node-20: command not found

 

Opublikowano

Rozumiem, że parametry regularności, okres przechowywania tej osobnej kategorii backupów, procedury dostępu/przywracania i ewentualne koszty z tym związane, stanowią tajemnicę firmy 🙂

Opublikowano (edytowane)

Próbuję odnaleźć informację/frazy "Kopia zapasowa poczty", "Kopia zapasowa e-mail", "kopia poczty", "kopie poczty", "kopia e-mail", "kopie e-mail" zarówno w ofercie, jak i w bazie wiedzy, ale mam z tym pewne trudności:
https://www.google.com/search?client=firefox-b-d&q="kopia+poczty"+site%3Ahostido.pl

 

Jedyną "kopię e-mail", o której mogłem przeczytać, jest kopia wiadomości e-mail wykonana ręcznie przez użytkownika za pośrednictwem webmaila lub programu pocztowego:
https://hostido.pl/baza-wiedzy/wpis/93/jak-wlaczyc-lub-wylaczyc-poszczegolne-foldery-poczty-e-mail

Edytowane przez Tom X
Opublikowano

@Tom X  Chcielibyśmy podkreślić, że w naszej wcześniejszej korespondencji szczegółowo wyjaśniliśmy częstotliwość wykonywania kopii zapasowych. Jeśli istnieją jakiekolwiek niejasności lub dodatkowe pytania odnośnie tego procesu, zachęcamy do dalszego dialogu, abyśmy mogli wyjaśnić wszelkie wątpliwości. 

Opublikowano (edytowane)

Cieszę się, że problem z Waszym mailem (tam gdzie klienci mają wysyłać próbki spamu), już działa i finalnie chyba wychodzi na to że to był problem lokalny u mnie, a nie jak sugerowałem w tickecie po stronie serwera. Ja Wam regularnie wysyłam w .eml, ale teraz jeden plik eml zaważył na tym, że nie mogłem wysłać, jak zatem mam Wam wysyłać? Spakować to w jakiegos zipa? Czy innym trikiem?

 

Pozdrawiam!

Edytowane przez sempre
Opublikowano

@sempre Wysyłaj je pojedynczo lub spakowane zip. Jeśli wysyłasz kilka naraz jako załączniki eml, możesz załapać punktację sumaryczną z wszystkich plików maili. 

  • Lubię 1

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z forum, wyrażasz zgodę na: Warunki użytkowania, Regulamin, Polityka prywatności.