Skocz do zawartości
  • Cześć!

    Witaj na forum RootNode - aby pisać u nas musisz się zarejestrować, a następnie zalogować. Posty pisane z kont niezarejestrowanych nie są widoczne publicznie.

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Dorzucę swoje trzy grosze. Miałem shareda, oczywiście nie wymagałem rzeczy z kosmosu ale... co chwilę serwer padał, strony nie wczytywały się.  Gdy zgłaszałem to oczywiście u nich problemu nie ma, wszystko się wczytuje - najdziwniejsze, że sprawdzałem na kilku komputerach, przez smartfon :) Kolejna sprawa to np. zmieniająca się wersja PHP - gdy odpaliłem np. 7.1 to po jakimś czasie wracało do 5.6 i przez to czasem małe skrypty pisane pod 7.1 padały ;) Support? Oczywiście zawsze wszystko moją winą, to ja jak zwykle coś przestawiłem...

Jednym słowem: dramat i nigdy więcej tam nie wrócę. Szkoda czasu, pieniędzy (tak, szkoda 50 zł) i nerwów...

  • 4 tygodnie później...
Opublikowano (edytowane)

Admina proszę o przeczyszczenie wątku z wypowiedzi nie związanych z tematem lub przeniesienie ich do odpowiedniego działu.

 

ra8 dziękuje za uwagę, odnośnie ddos to zawsze jesteśmy rygorystyczni w takich przypadkach, jednak odnośnie Twojego tematy abyśmy mogli się coś więcej wypowiedzieć proszę o numer zgłoszenia w pw bo zawsze w takich przypadkach dostajesz wycinki logów.

 

dudekm - odnośnie platform hostingowych wszytko jest wyjaśnione w naszym wiki jak zmieniać wersje php dla konkretnej domeny. W panelu możesz odgórnie zaznaczyć sobie wersję główną dla całego konta i wszystkich skryptów, jeżeli tego nie wybrałeś to zawsze jest to wersja w danym momencie aktualnie wspierana i rozwijana. Dla każdej z domen możesz zdeklarować również inną wersję, indywidualną tylko dla danej domeny i tego pewnie u Ciebie zabrakło. Również zapraszam na pw jeżeli chciałbyś swój wątek poruszyć i zobaczyć w czym był problem. Pamiętaj, że na hosting dajemy gwarancję zwrotu bez podawania przyczyny przez 14dni od daty zakupu bo jesteśmy pewni swoich rozwiązań.

 

Zawsze dziękujemy za uwagi nam zgłaszane czy to na nasz support czy też w takich wątkach jak ten. Ogromne grono klientów niestety sporadycznie zostawia swoje opinie albo trafia w takie tematy aby udzielić opinie z naszej pracy jaką wykonujemy pomagając i opiekując się usługami. 

 

Jednak doceniamy, że tutaj trafiają osoby, które mają jakieś doświadczenie i chcą nim się podzielić. Zawsze służę pomocą na pw w razie potrzeby czy też pytań.

 

M.B.

Edytowane przez Marekxbx
Opublikowano
19 godzin temu, Marekxbx napisał:

dudekm - odnośnie platform hostingowych wszytko jest wyjaśnione w naszym wiki jak zmieniać wersje php dla konkretnej domeny. W panelu możesz odgórnie zaznaczyć sobie wersję główną dla całego konta i wszystkich skryptów, jeżeli tego nie wybrałeś to zawsze jest to wersja w danym momencie aktualnie wspierana i rozwijana. Dla każdej z domen możesz zdeklarować również inną wersję, indywidualną tylko dla danej domeny i tego pewnie u Ciebie zabrakło. Również zapraszam na pw jeżeli chciałbyś swój wątek poruszyć i zobaczyć w czym był problem. Pamiętaj, że na hosting dajemy gwarancję zwrotu bez podawania przyczyny przez 14dni od daty zakupu bo jesteśmy pewni swoich rozwiązań.

Ja chyba pisze po chinsku albo pisze niezrozumiale. Napisalem, ze ustawialem wersje PHP 7.1 - tak, swiadomie ja wybralem. Po czym ta wersja "sama" sie zmieniala i oczywiscie support twierdzil ze ja to zmienialem.

Nawet w tym watku, w tej wlasnie odpowiedzi do mojej opini zasugerowal Pan ze to moja wina. Standard.

Opublikowano

dudekm nie znając Twojej sprawy nie mogę w się wypowiedzieć, dlatego zapraszam na pw. W wypowiedzi podałem sugestię, co mogło być zgodne z Twoim opisem sytuacji. Odezwij się w pw lub zadzwoń sprawdzimy. 

Opublikowano

Wybacz Marku, ale sprawa ta stala sie w  2012 roku. Rygorystycznosc w przypadku DDOS wychodzacego jak najbardziej rozumiem i popieram, rzecz w tym, ze takowego nikt nie przeprowadzal z mojego serwera! Logi ktore przyslaliscie (Karol Ch.) swiadczyly tylko o tym, ze moj serwer odpytywal oba DNSy nephax gdzie macie/mieliscie serwery o IP krakow.irc.pl i to co 5 sek. (pytal o rekord AAAA). Byly to pewnie dwie sesje irssi tylko, a na serwerze lacznie bylo ~8 kont shell gdzie siedziala grupka znajomych tylko i to znajaca sie od wielu, wielu lat osobiscie i uzywajaca tego serwera do hostowania paru malych stron i pogaduch na IRCnet i freenode. Najpierw bylo info od Was, ze byl DDOS na serwer, a potem ze niby ja DDOSowalem "liczne sieci irc" i informacja o natychmiastowym wypowiedzeniu umowy. Logow z DDOS nie dostalem w koncu zadnych, tylko te odpytywania DNS i zapewnienia Karola Ch. ze DDOS byl, irc to zlo calego swiata i jaki to on jest niebezpieczny ze wzgledu na botnety. Jak juz wyszlo, ze logow z DDOS nie ma (bo zadnych nie byliscie w stanie przyslac - prawdziwych i z DDOS a nie byle bzdur), to dopiero padla propozycja (trwalo to sporo), ze zmienicie mi IP serwera, a ja mam instalowac wszystko od nowa. Problem NIE istnial na serwerze, DDOSa nikt nie prowadzil z serwera, do serwera nie wiem czy byl, bo juz wtedy dostepu do niego nie mialem i opieralem sie na waszych mailach z BOK, ktore jednak nic nie udowodnily, a na dane z /home czekac musialem ponad 6 dni! Wybacz, ale takie traktowanie klienta jest dla mnie nieakceptowalne, a zaistniala sytuacja sprawila tylko to, ze bede odradzal Wasze uslugi. Marna obsluga tamtego zdarzenia, zero konkretow, zrzucanie winy na klienta, slabe widocznie zabezpieczenia przed DDOS (o ile taki byl).

 

 

A to log z DDOS wg hitme:

11:39:59.563174 IP IP_SERWERA.38406 > 91.203.134.60.53: 52716+ AAAA? krakow.irc.pl. (31)
11:39:59.563191 IP IP_SERWERA.38406 > 91.203.134.60.53: 52716+ AAAA? krakow.irc.pl. (31)
11:40:04.567737 IP IP_SERWERA.50358 > 193.143.121.3.53: 52716+ AAAA? krakow.irc.pl. (31)
11:40:04.567755 IP IP_SERWERA.50358 > 193.143.121.3.53: 52716+ AAAA? krakow.irc.pl. (31)
11:40:09.574348 IP IP_SERWERA.38406 > 91.203.134.60.53: 52716+ AAAA? krakow.irc.pl. (31)
11:40:09.574362 IP IP_SERWERA.38406 > 91.203.134.60.53: 52716+ AAAA? krakow.irc.pl. (31)
11:40:14.580868 IP IP_SERWERA.50358 > 193.143.121.3.53: 52716+ AAAA? krakow.irc.pl. (31)

 

 

Opublikowano

ra8 - wszystkie informacje były przekazane w zgłoszeniu, nie był to serwer z naszą administracją dlatego wszelkie zabezpieczenia systemu były po Twojej stronie, dodatkowe prace jakie wykonaliśmy również nie leżały w naszej administracji jednak zostało to dla Ciebie wykonane. Jeżeli masz zastrzeżenia mimo takiego upływu czasu zapraszam do kontaktu na pw. z pewnością zgłoszenie będziemy jeszcze posiadali w archiwum :)

Opublikowano

Marekxbx - nie, nie byly. To byl jedyny podany przez Was log z prowadzonego niby przezemnie DDOS'a na "liczne sieci IRC". Linijek takich bylo tylko wiecej w przekazanym logu, ale caly czas byly to te same zapytania do DNS co 5 sek. Jesli to jest prowadzenie DDOS'a wg Was, to wybacz, ale nigdy wiecej nie bede Waszym klientem. Nie rozumiem tez o co chodzi z dodatkowymi pracami. Iptabelki na w/w hoscie byly, wiecej nie ma mozliwosci zrobic. Host byl aktualizowanyna biezaco i nie bylo na nim zadnego problemu. nie bylo tez innych stron niz statyczne, wiec zadnych wyhaczonych pehapow tez byc nie moglo. Uslugi ktore tam lataly to WWW/SSH/DNS, a do tego ircowalo z niego pare wsponianych osob, z ktorymi dobrze sie znam od grubo ponad dekady jak nie 2. Nikt (a juz tym bardziej ja) nie przeprowadzal zadnego ataku DDOS z niego, co bylo powodem anulowania umowy jako lamanie regulaminu. Z lekka mowiac paranoja. Pytania o konkretny log z DDOS zostawaly bez odpowiedzi, odpowiadane bylo "na okolo", loga innego niz wyzej wklejony nigdy nie dostalem. ponad 6 dni czekania na wlasne dane to jest ta "dodatkowa praca" z Waszej strony? Bezpodstawne w tym wypadku wypowiedzenie umowy (potem sie z tego zaczeliscie wycofywac) ale serwer lezal, a Wy chcieliscie zebym sobie zainstalowal nowy, bez dania mi nawet dostepu do starego i sprwdzenia logow po jego stronie i ustalenia czegokolwiek). Wybacz, ale takie traktowanie jest nieakceptowalne! Zawsze w przypadku jakichkolwiek zdarzen wspolpracuje z dostawca w pelni, a tutaj postawiliscie mnie w roli "to on jest ten zly, my wiemy lepiej" i byla z Waszej strony calkowita olewka. NIGDY WIECEJ hitme! Kazdemu kto zapyta o opinie moge jedynie powiedziec, by przetlumaczyl sobie nazwe, powiedzial ja glosno, sam sie walnal i poszedl do konkurencji. Taki przypadek mialem tylko raz i tylko z Wami. Kazdy inny przypadek konczyl sie pelna wspolpraca ze strony dostawcy serwera/kolokacji/VPS i szybkim rozwiazaniem problemu, a u Was sciana, tyle ze ze strony supportu/administracji. Strach pomyslec co by bylo, gdybym mial tam naprawde jakas wazna usluge na produkcji!

Te same osoby nadal maja konto na serwerze u mnie, te same strony tam leza, ale place za VPS komus innemu...

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano (edytowane)

ra8 dziękuje za wyrażenie opinii od tego jest ten wątek. Jednak jak wyżej wspomniałem zapraszam na priv.  bo informacji było więcej a nie chce tutaj przelewać naszej dyskusji bo ten wątek nie jest od tego. 

Edytowane przez Marekxbx
rozwiniecie wypowiedzi
  • 2 miesiące temu...
Opublikowano

@Marekxbx Panie Marku, po co na firmowej stronie są numery telefonów, które OBA cały czas są zajęte? Przez ponad 15-20 min nie można się dodzwonić. Czyżby migracja nie poszła zbyt pomyślnie i klienci dzwonią bez przerwy?

Opublikowano
8 minut temu, mariaczi napisał:

@Marekxbx Panie Marku, po co na firmowej stronie są numery telefonów, które OBA cały czas są zajęte? Przez ponad 15-20 min nie można się dodzwonić. Czyżby migracja nie poszła zbyt pomyślnie i klienci dzwonią bez przerwy?

 

Taki okres, dlatego support działa niezależnie od telefonów i bardzo sprawnie filtrujemy wszelkie tematy pilne.

Odnośnie migracji, doczytaj wiadomość :) dopiero jest planowana. 

W razie potrzeby pisz na pw. 

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano

Ja polecam hitme.pl, wszystko działa jak należy. 

Nie mam problemów, serwery VPS działają poprawnie. Nie miałem żadnej dłuższej awarii. Support mógłby odpowiadać szybciej, ale czas jest akceptowalny.  Na pilne sprawy odpowiadają szybciej i bez zwłoki.   

 

 

  • Super! 1
Opublikowano
W dniu 16.12.2018 o 12:24, karol napisał:

Ja polecam hitme.pl, wszystko działa jak należy. 

Nie mam problemów, serwery VPS działają poprawnie. Nie miałem żadnej dłuższej awarii. Support mógłby odpowiadać szybciej, ale czas jest akceptowalny.  Na pilne sprawy odpowiadają szybciej i bez zwłoki.   

 

 

 

Dziękujemy za opinie. Jeśli chodzi o support to tutaj usprawniamy całe działanie, poszerzamy również kadrę wsparcia technicznego i mocno się staram aby to wyglądało jak najlepiej. Cały czas z tygodnia na tydzień, z miesiąca na miesiąc jest coraz większy postęp wsparcia technicznego.

Opublikowano

Na chwilę obecną chyba sytuacja się ustabilizowała i wszystko działa tak jak powinno :) Ostatnie zgłoszenie o konfiguracji sesji obsłużone na wysokim poziomie i sprawnie zrobione. Zobaczymy jak wszystko będzie chodzić po migracji :)

  • Super! 1
  • 1 rok później...
Opublikowano (edytowane)

polecam zapoznac sie z zalcznikiem, nic wiecej dodawac nie trzeba

 

 

SA5AiBn.jpg

 

wystawilem opinie na forum poniewaz nie udzielono mi przez 2 dni pomocy, wlasciciel zagrozil wypowiedzeniem uslug jesli go nie przeprosze i instruuowal mnie jak to robic !!!

 

 

Administracja: Usunięto wszystkie dane osobowe z wpisu

Edytowane przez theqkash
Administracja: Usunięto wszystkie dane osobowe z wpisu
  • Zaskoczony 1
  • Zażenowany 1
Opublikowano

Tutaj aby odnieść się do powyższego wpisu użytkownika:

Użytkownik notorycznie wycinany był przez grupę serwerów Outlook/Hotmail/live itd., co było mu udowadniane, ponieważ SNDS (usługa outlooka do raportów )  dokonywał raportów,  a sam support Outlook/Hotmail zwrócił uwagę, że użytkownicy zgłaszają niechcianą pocztę/spam z danych dedykowanych użytkownikowi IP - co było powodem blokady.

Przez pewien okres wymienialiśmy klientowi IP, jednak po pewnym czasie i zauważaniu, że te działania są celowe. Firma znała doskonale politykę outlook/hotmail celowo starała się wysyłać maile z różnych IP, nie przekraczać 100 na dobę z danego IP aby nie było widocznych raportów w SNDS.

Przez cały okres współpracy użytkownik - firma stosowała groźby, wyzwiska, oczernianie, zamieszczanie fałszywych opisów sytuacji, które nie miały miejsca, co również było powodem naszego wezwania. Wycofanie przez niego opinii miało wymusić na nas wymianę jego adresacji oraz realizację zadań, które nie były w ramach naszej współpracy. 

Obecnie zostaliśmy zaszantażowani, że jeżeli nie wykonamy pewnych czynności, to zaczną nas oczerniać w internecie (podali nawet przykładowe posty). Również osoby z HitMe.pl, pracownicy supportu są prześladowane przez daną firmę/osoby na różnych portalach, co dodatkowo skłoniło nas w tym wypadku do podjęcia odpowiednich kroków prawnych.

 

Szanujemy użytkowników rootnode.pl, dlatego postanowiłem dodać małe sprostowanie. 

  • Lubię 2
Opublikowano

b****** klamie tak jak zawsze klamal. nikt mnie "notorycznie nie wycinal" skoncz klamac ! hitme ma zbanowane ip, po wymianie od razu poszedl znowu ban, b******wkrecal mi ze to wina mojej strony i moich domen

zmienilem serwer na ATM S.A. zero problemu zero banow - przypadek ? jestem w stanie udowodnic ze moje nowe ip docieraja bez problemu wiec wina nie byla w stronie sklepu czy w domenach, NIKT MNIE NIGDY NIE WYCINAL
wycinano g**** podsiec b******o ktora najwyrazniej w calosci zostala oznaczona jako spamerska

b****** czekam na pismo prawnika, udowodnie w sądzie twoje klamstwa nie zycze sobie dalszego oczeraniania, sugerowania ze przyczna banow na IP byly moje sklepy i domeny lub tez ze wysylalem spam !

b****** wyjasnil mi dlaczego nie mam zadnego problemu z outlook/hotmail od pierwszej minuty gdy wynioslem sie z hitme ? a u was ip bylo zbanowane kilka dni po czym wymieniliscie na inne ktore tez od razu bylo zbanowane ?

 

masz ludzi za idiotow ? jestem juz sporo czasu poza hitme i nie mam problemu z zadna skrzynka, gdyby twoje klamstewka byly choc po czesci zgodne z rzeczywistoscia to juz dawno mialbym bana na outlook/hotmail bo wiadomo jak rygorystyczne sa te skrzynki

 

moze odnies sie do tego jak zmuszasz ludzi do przeprosin i instruujesz jak je pisac ?

"Przez pewien okres wymienialiśmy klientowi IP, jednak po pewnym czasie i zauważaniu, że te działania są celowe. Firma znała doskonale politykę outlook/hotmail celowo starała się wysyłać maile z różnych IP, nie przekraczać 100 na dobę z danego IP aby nie było widocznych raportów w SNDS."

 

no b****** za to bedzie sprawa cywilna :) "starala zmieniac ip" ? "nie przekraczac 100 na dobe" ?  klamczuszku, fantazja ponosi cie coraz bardziej

Opublikowano

@zagzag upominam o nie upublicznianie danych osobowych osób oraz nie stosowanie inwektyw względem określonych osób, kolejna taka sytuacja niestety zakończy się blokadą konta

  • Lubię 1
Opublikowano

nazwisko wlasciciela nie jest tajemnica podpisuje sie nim np na konkurencyjnym forum wiec nie jest to zadne upublicznianie danych osobowych, jest to przedsiebiorca prowadzacy dzialalnosc jednoosobowa pod swoim imieniem i nazwiskiem, naprawde nie moge wymienic nazwiska ?

Opublikowano
1 minutę temu, zagzag napisał:

jest to przedsiebiorca prowadzacy dzialalnosc jednoosobowa

 

Zgadza się, natomiast pisząc do osoby po nazwisku nie piszesz o działalności jednoosobowej tej osoby.

  • Lubię 1
Opublikowano

podobno jestem spamerem ? wg firmy Hitme - no to drodzy czytelnicy wywnioskujcie cos z tej sytuacji, oto zapis z regulaminu hitme.pl

"8.Rezygnacja Abonenta z usługi przed upływem terminu, na jaki została usługa opłacona, nie powoduje zwrotu kosztów ze strony HitMe.pl."

z powodu zbanowanych IP wynioslem sie z hitme i zazadalem zwrotu pieniedzy za niewykorzystany okres w zwiazku z paralizem sklepow internetowych, przenosiny organizowalem noca w poczcie czola ponoszac spore koszty za pomoc admina, ale to juz mniejsza z tym. Oto mail z dzis od Hitme:

"Re: [Zgłoszenie #246356] Odp: Cancellation Request

W załączniku korekta.
Proszę o potwierdzenie odbioru i akceptację faktury korygującej bądź odesłanie skanu podpisanej korekty.
Wówczas zwrot środków nastąpi tym samym kanałem jakim do nas wpłynęły."

 

ale jak to ? zwrot pieniedzy spamerowi ? dlaczego ? przeciez szef twierdzi ze wszystko gra ? najpierw wymuszal przeprosiny a teraz po dobroci pieniadze spamerom rozdaje ? a moze prawda jest nieco inna ? mam nadzieje ze "ten komentarz rzuca trochę nowe świało na sprawę "

Opublikowano (edytowane)

zagzag  Widać na wykopie, że nie panujesz nad swoimi emocjami ubliżając CEO, więc można przypuszczać, że groźby, wyzwiska i szantaże z Twojej strony  to prawda, dlatego nie ma się co dziwić, że nie chce mieć z Tobą nic wspólnego. Bynajmniej nikt by nie chciał obsługiwać klienta z totalnym brakiem kultury osobistej i który rzuca wyzwiskami. Jeżeli ja bym miał takiego klienta, to jeszcze bym mu dopłacił, żeby jak najszybciej się go pozbyć 😉


 


 

 

Edytowane przez mrsmile
  • Lubię 1

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z forum, wyrażasz zgodę na: Warunki użytkowania, Regulamin, Polityka prywatności.