Skocz do zawartości
  • Cześć!

    Witaj na forum RootNode - aby pisać u nas musisz się zarejestrować, a następnie zalogować. Posty pisane z kont niezarejestrowanych nie są widoczne publicznie.

Opinie o webh.pl


theqkash

Rekomendowane odpowiedzi

19 minut temu, gb1 napisał(a):

 

Podzielisz się w jakim zakresie potrzebowałeś wsparcia i co było dla Ciebie ważne w tym co uzyskałeś?

Pisałem w sprawie włączenia niektórych rzeczy w PHP oraz wgrania plików przez panel i jego przenoszenia i rozpakowania. Ładnie mi wszystko wytłumaczyli jak przenieść pliki oraz jak włączyć funkcję w php które musiałem włączyć aby działał mi skrypt woltlab suite. 

  • Lubię 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
  • 2 tygodnie później...

Witam,

 

Mam do was dwa pytania:

 

1. 27 listopada 2023 dostałem na e-mail taką informację:

 

Cytat

Rozbudowa Usługi VPS za Jednorazową Opłatą
Specjalnie dla naszych klientów przygotowaliśmy ofertę rozbudowy usługi VPS. Za jednorazową opłatą 300 zł netto (369 zł brutto), oferujemy podwojenie parametrów usługi podstawowej. Dodajemy do KVM Mini 1 vCPU, 2GB RAMu, i 40GB dysku bez zmiany miesięcznego zobowiązania. Jest to doskonała okazja do wzmocnienia Państwa obecnej infrastruktury IT. Aby skorzystać z oferty prosimy o zapewnienie na saldzie 369zł brutto oraz o przesłanie zgłoszenia w tej sprawie przez panel klienta.

 

Czy ta oferta jest jeszcze aktualna? Zagapiłem się wtedy i nie wykupiłem i teraz mi się przypomniało.

 

2. Czy jest możliwość wykupienia większej przepustowości łącza do KVM Mini (aktualnie to jest chyba 150mb/s).

 

Pozdrawiam. 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Kaziu bardzo się cieszymy, że korzystasz z naszych usług :). 

 

1. Napisz proszę do nas zgłoszenie z poziomu panelu klienta - myślę, że w ramach dotychczasowej współpracy i wychodząc na przeciw Twoim oczekiwaniom jestem w stanie taką promocję dla Ciebie uruchomić :).

 

2. Na ten moment nie przewidujemy możliwości rozszerzenia przepustowości w ramach oferowanych przez nas VPSów. Jedyna opcja w przypadku KVM MINI to zmiana pakietu na PRO gdzie ta przepustowość jest większa. Jeżeli jesteś zainteresowany takim rozwiązaniem to również proszę o zgłoszenie w tej kwestii.

 

Miłego wieczoru :)

  • Lubię 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hej @webh, czy faktycznie możemy się spodziewać automatycznych snapshotów vps'ów z panelu w pierwszym kwartale 2025? Bo data wdrożenia była raz czy tam dwa zmieniana, wiem że to nie jest funkcjonalność must-have, ale część użytkowników takiej funkcji potrzebuje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@sempre zgadza się, termin wdrążenia tej funkcjonalności był przesuwany. Sytuacja ta wynika z faktu braku możliwości wpięcia zewnętrznego modułu do panelu VPS'a. Kopie które wykonujemy dla VPSów realizowane są przez nasze rozwiązanie. Abyśmy mogli udostępnić opcje przywrócenia kopii z poziomu panelu musimy mieć możliwość wpięcia się do niego swoim modułem. Czekamy cały czas na udostępnienie tej opcji - gdy tylko się ona pojawi to też bez zbędnej zwłoki udostępnimy taką funkcjonalność z poziomu panelu VPS'a.

 

Chciałbym przy tym przypomnieć, że kopie są cały czas wykonywane zgodnie z warunkami świadczenia usług tj. co godzinę. Taką kopię można też przywrócić bez problemu po kontakcie z BOK.

 

Spokojnej nocy :)

  • Lubię 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jasne, manualne przywracanie vmki przez ticket jak najbardziej jest możliwe wiem bo sam z tej opcji korzystałem :), ale do niektórych zadań czasami potrzebuję opcji automatycznej, nie marnując czasu supportu webh i mając efekt od razu, o każdej porze dnia i nocy.

 

Powiedzcie proszę czy wskazany nowy termin na stronie został jakoś potwierdzony przez zespół ispsystem od vmmmanagera i koorespondujecie w tym temacie, czy to raczej pewna Wasza predykcja że to wtedy właśnie to wdrożą.  

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@sempre jest to przewidywany termin udostępnienia takiej funkcjonalności przez dostawcę oprogramowania. Termin ten jest przewidywany, ponieważ był już wielokrotnie przekładany. W naszej wieloletniej współpracy z dostawcą zdarzały się sytuacje, w których wcześniej potwierdzone terminy wdrożeń były wielokrotnie przesuwane.

 

Zdajemy sobie sprawę, że możliwość samodzielnego przywrócenia kopii z poziomu panelu serwera ułatwiłaby i przyspieszyła wiele procesów. Z tego względu pozycja ta jest wysoko na naszej liście priorytetów. Niestety, jak wspomniałem, na ten moment mamy związane ręce. Jeśli jednak sytuacja ta będzie się mocno przedłużać, postaramy się znaleźć inne, alternatywne rozwiązanie tego problemu.

 

Miłego dnia!

  • Lubię 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące temu...

Poleciłem Wasz cloud hosting znajomemu i teraz pytanie czy macie jakiś sposób, nardzie do szybkiej migracji 100 domen na Cloud Hosting do Was z hostingu www Neteasy, Strony na WP  dużego ruchu nie ma, zwykłe zaplecze ( wiem, że pojedyncze można migrować przy pomocy wtyczki). Czy istnieje sposób zmigrować całe konto, wszystkie domeny, inny sposób?

Edytowane przez MaxPan
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Cieszmy się, że nasza oferta przypadła Wam do gustu. Z naszej strony chciałbym dodać, że jako firma staram się dbać o jakość usług i ich przewidywalność. Dlatego każda usługa objęta jest 5 letnią gwarancją niezmienności ceny. Przez 5 lat gwarantujemy, że cena odnowienia usługi nie wzrośnie.  Więcej szczegółów znajdziecie na stronie: https://webh.pl/gwarancja-ceny

  • Lubię 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nasz system rozkładania obciążenia na nodach migruje dynamicznie serwery VPS, tak by zapewnić im stały dostęp do zasobów. Niemniej w regulaminie zastrzegamy sobie prawo interwencji w sytuacji jeśli usługa w trybie ciągłym (powyżej 24 godzin) zużywa wszystkie swoje zasoby CPU. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli wykres użycia CPU z ponad 24 godzin ma użycie CPU na poziomie 100% (stała wartość przez cały ten okres) wysyłamy klientowi zgłoszenie abuse.

 

Nie mamy problemów z dużym obciążeniem CPU, ale nie zezwalamy na naszej infrastrukturze na odpalanie koparek kryptowalut. Stąd też takie, a nie inne zabezpieczenia. Całość jest jasno opisana w regulaminie.

  • Lubię 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z forum, wyrażasz zgodę na: Warunki użytkowania, Regulamin, Polityka prywatności.