Skocz do zawartości
  • Cześć!

    Witaj na forum RootNode - aby pisać u nas musisz się zarejestrować, a następnie zalogować. Posty pisane z kont niezarejestrowanych nie są widoczne publicznie.

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Czy możecie podzielić się doświadczeniem, gdzie kupić usługę zaparkowania poczty ze zwykłym hostingiem? Potrzebuję min. 10GB na pocztę i jak na razie zastanawiam się nad ofertą smarthost.pl Premium-SSD-WWW albo nad W2GB w Linuxpl.

 

Raczej nie jest ważne, przez kogo będzie obsługiwana poczta, ale kto ma według was dobre zabezpieczenia anty-spamowe w cenie jak za hosting.

 

Opublikowano (edytowane)

Jesli chodzi o antyspam to rzeczywiście Google i G Suite jest nr 1 - a po za tym masz tylko pocztę bez zbędnego hostingu www  którego prawdopodobnie nie potrzebujesz.

Edytowane przez Rafiki
Opublikowano
1 godzinę temu, Rafiki napisał:

Jesli chodzi o antyspam to rzeczywiście Google i G Suite jest nr 1

Jest bezkonkurencyjny, bo chyba wszystko co "nieznane" trafia od razu do spamu 🤔

Opublikowano

Znam ten artykuł. Wiem też, że Google ma dostęp do skrzynek pocztowych, co też wyraźnie zaznacza w swoim regulaminie. Może profilować reklamy w poczcie i analizować maile. Szyfrowanie i bezpieczeństwo nie ma tu nic do rzeczy, skoro mail przelatuje przez serwery google.

Opublikowano

Hmm, czy ja dobrze aby rozumiem? Kupując płatną i nie znów taką tanią usługę jak G Suite mam jeszcze sobie profilować jakie chcę reklamy otrzymywać?  Płacić za reklamy xD ?

Opublikowano (edytowane)

Nie ty profilujesz tylko Google używa Twoich emaili, żeby sprofilować ciebie. I niekoniecznie żeby Tobie wyświetlać reklamy (choć od reklam Google ciężko ucieć), ale chociażby po to żeby pomóc sprofilować innych. Statystyka, Big Data itd.

 

W G Suite nie ma reklam, przynajmniej ja nie widzę. I przyznam, że nie czytałem regulaminu więc nie wiem czy w G Suite też jest "czytanie" emaili do profilowania, czy tylko w GMailu.

 

Jak chcesz poufną korespondencję to tylko szyfrowanie end to end: GPG albo S/MIME.

Edytowane przez nnd.newbie
Opublikowano

Każdy filtr antyspamowy działa na zasadzie wglądu w maile, ich analizę lokalną i/lub globalną. Regulamin usługi powinien to wykazywać.
" Szyfrowanie i bezpieczeństwo nie ma tu nic do rzeczy, skoro mail przelatuje przez serwery google.  " - ma, ponieważ mylisz poufność korespondencji z bezpieczeństwem dostępu do usługi.

Opublikowano

Jak szyfrować i podpisywać cyfrowo wiadomości e-mail z GPG + Enigmail w Thunderbird

https://youtu.be/bD0N-Gt5-Vs

 

Opublikowano
4 godziny temu, Pawel_15 napisał:

Hmm, czy ja dobrze aby rozumiem? Kupując płatną i nie znów taką tanią usługę jak G Suite mam jeszcze sobie profilować jakie chcę reklamy otrzymywać?  Płacić za reklamy xD ?

Nie. To się tyczy wyłącznie gmaila.

Opublikowano

@Marekxbx Od godziny właśnie mamy u was pocztę. I nie minęła godzina, a wszystko padło pod h2.hitme.pl/* Nie ma dostępu do DA oraz nie działa poczta przez WEB oraz IMAP.

Opublikowano
14 godzin temu, The I napisał:

@Marekxbx Od godziny właśnie mamy u was pocztę. I nie minęła godzina, a wszystko padło pod h2.hitme.pl/* Nie ma dostępu do DA oraz nie działa poczta przez WEB oraz IMAP.

 

Wygląda na to, że kilkanaście razy źle logowałeś się w krótkim czasie, dlatego wycięło Ci dostęp. Zapraszamy do kontakt z supoortem. Formy kontaktu z nami zawsze wydajemy w mailu powitalnym z danymi do usługi.  Na forach nie świadczymy wsparcia. W razie potrzeby podaj w pw nr zgłoszenia.

Opublikowano
5 minut temu, Marekxbx napisał:

 

Wygląda na to, że kilkanaście razy źle logowałeś się w krótkim czasie, dlatego wycięło Ci dostęp. Zapraszamy do kontakt z supoortem. Formy kontaktu z nami zawsze wydajemy w mailu powitalnym z danymi do usługi.  Na forach nie świadczymy wsparcia. W razie potrzeby podaj w pw nr zgłoszenia.

 

Nie wiem czy aż kilkanaście. Może był problem przy konfiguracji IMAP i wtedy przy wielu próbach zablokowało adres IP, ponieważ z innego działa przez VPN. Ale żeby support od 8 rano nie odpowiedział w kwestii dosyć istotnej, jakiej jest dostęp do e-mail... Jest źle ze wsparciem technicznym. Raczej nie będę korzystał z waszych usług. Był to dobry test na dłuższą współpracę i podejście do klienta. 

Opublikowano
8 minut temu, The I napisał:

Ale żeby support od 8 rano nie odpowiedział w kwestii dosyć istotnej, jakiej jest dostęp do e-mail... Jest źle ze wsparciem technicznym.

Nie che stawać w roli "adwokata", ale czy Próbowałeś kontaktu telefonicznego zgodnie z ich sugestią w dziale kontakt:

https://hitme.pl/kontakt/

W ramach  Telefony alarmowe > Poza godzinami pracy biura – sprawy pilne.

 

🤔

Opublikowano
33 minuty temu, Mion napisał:

czy Próbowałeś kontaktu telefonicznego zgodnie z ich sugestią w dziale kontakt

 

Wczoraj, ale było zajęte. Dziś rano wystawiłem tiketa. W sumie schodzimy z tematu i chyba nie powinniśmy dalej pisać o moich doświadczeniach z prividerem. Ale skoro zaoferowali swoje usługi i wypróbowałem, więc od razu napisałem opinię :)

Opublikowano

 

 

https://forum.rootnode.pl/profile/379-the-i/ przy tego typu usługach obowiązują różne kwestie działania, funkcjonowania czy obsługi.  

 

W razie potrzeby pisz na pw lub zapraszam do dalszej korespondencji z naszym wsparciem gdybyś jeszcze potrzebował jakiś informacji czy wsparcia.

Suppor telefoniczny również chętnie pomoże.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z forum, wyrażasz zgodę na: Warunki użytkowania, Regulamin, Polityka prywatności.