Skocz do zawartości
  • Cześć!

    Witaj na forum RootNode - aby pisać u nas musisz się zarejestrować, a następnie zalogować. Posty pisane z kont niezarejestrowanych nie są widoczne publicznie.

Opinie o hrd.pl (Consulting Service)


Krystian

Rekomendowane odpowiedzi

Wydaje mi się czy właśnie HRD.PL Padło? 

C:\Users\Tadeusz>ping hrd.pl

Pinging hrd.pl [149.86.225.115] with 32 bytes of data:
Reply from 185.16.37.5: Destination host unreachable.
Request timed out.
Request timed out.
Request timed out.

Ping statistics for 149.86.225.115:
    Packets: Sent = 4, Received = 1, Lost = 3 (75% loss),

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 minut temu, Sasni napisał:

Wydaje mi się czy właśnie HRD.PL Padło? 


C:\Users\Tadeusz>ping hrd.pl

Pinging hrd.pl [149.86.225.115] with 32 bytes of data:
Reply from 185.16.37.5: Destination host unreachable.
Request timed out.
Request timed out.
Request timed out.

Ping statistics for 149.86.225.115:
    Packets: Sent = 4, Received = 1, Lost = 3 (75% loss),

 

Chyba były jakieś prace planowane ale pewności nie mam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 5 miesięcy temu...

Już jestem na ostatniej prostej z dzbanami z Consulting service. Do migracji zostało coraz mniej domen. 

 

Dziś jednak dostałem odpowiedź, że kody są wydawane do 7 dni od momentu otrzymania pisma (dla przypomnienia, oczywiście listem tradycyjnym). NASK oczywiście ma nas w.... 

 

Co do powyższych awarii. Awarie mają średnio kilka razy na tydzień. Mój system odpytuje ich API co 4 godziny. Co chwilę widzę, że ich api leży itp. 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

39 minut temu, Krystian napisał:

Już jestem na ostatniej prostej z dzbanami z Consulting service. Do migracji zostało coraz mniej domen. 

 

Dziś jednak dostałem odpowiedź, że kody są wydawane do 7 dni od momentu otrzymania pisma (dla przypomnienia, oczywiście listem tradycyjnym). NASK oczywiście ma nas w.... 

 

Co do powyższych awarii. Awarie mają średnio kilka razy na tydzień. Mój system odpytuje ich API co 4 godziny. Co chwilę widzę, że ich api leży itp. 

 

 

Wyciągaliśmy od nich 2 tygodnie temu domenę globalną - jak przyszło potwierdzenie że abonent poprosił o kod ( czyli otrzymali pismo)  @Rafał zadzwonił do nich i po 48h mieliśmy kod.

Nie wiem jakie tam teraz procedury- z rok temu czekaliśmy kilka dni bo nie odpisaliśmy na maila i nie potwierdziliśmy że zgadzamy się na wydanie kodu :)

Teraz potwierdzamy mailowo i telefonicznie :D

Edytowane przez Marek607
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oczywiście potwierdzam wszytko w ciągu 10 min, aby wydawali kody. 

Opisałem sytuację NASK na ich profilu FB. Poprosili, aby przedstawić sprawę mailowo. 

Być może NASK zmusi ich, żeby w obecnej sytuacji nie narażać klientów i kazać im chodzić na pocztę. 

Może większa ilość zgłoszeń do NASK w tej sprawie, przyczyni się do ukrócenia tych nieuczciwych praktyk oraz odzyskanie domen od nich? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

21 godzin temu, Krystian napisał:

Oczywiście potwierdzam wszytko w ciągu 10 min, aby wydawali kody. 

Opisałem sytuację NASK na ich profilu FB. Poprosili, aby przedstawić sprawę mailowo. 

Być może NASK zmusi ich, żeby w obecnej sytuacji nie narażać klientów i kazać im chodzić na pocztę. 

Może większa ilość zgłoszeń do NASK w tej sprawie, przyczyni się do ukrócenia tych nieuczciwych praktyk oraz odzyskanie domen od nich? 

Atakuj ich na telefonie tak jak @Marek607 pisze.

Raz drugi, trzeci dzwoń i ponaglaj.

Aaa i w przypadku globalnych domen od razu proś ich o zdjęcie blokady transferu bo mają to uruchomione domyślnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, Rafał napisał:

Atakuj ich na telefonie tak jak @Marek607 pisze.

Raz drugi, trzeci dzwoń i ponaglaj.

Aaa i w przypadku globalnych domen od razu proś ich o zdjęcie blokady transferu bo mają to uruchomione domyślnie.

 

Wiem ;) Już dość sporą liczbę domen wyrwałem w ciągu ostatniego roku

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

"Brałem" od nich ostatnio domenę rejestrowaną przez MasterNet (z którym nie było już żadnego kontaktu). Oczywiście pismo papierowe, poczta itp. Nic, trudno. List wysłany w poniedziałek, odpowiedź w czwartek, że nie zgadza im się podpis odpowiedniego pełnomocnika, bo domena "może być" warta więcej niż wartość z pełnomocnictwa. I tu poprosili mnie o SKAN wniosku podpisanego przez osobę wymienioną w RIK (odpowiednik KRS dla instytucji kultury), odwiedziłem dyrektora, dostałem podpis, zeskanowałem, wysłałem skan i po 15 minutach miałem authinfo.

 

Wniosek: nie jest to wiek XXI, ale też nie jest źle i nie kazali mi wysyłać kolejnego listu z wnioskiem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 6 miesięcy temu...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z forum, wyrażasz zgodę na: Warunki użytkowania, Regulamin, Polityka prywatności.