Skocz do zawartości
  • Cześć!

    Witaj na forum RootNode - aby pisać u nas musisz się zarejestrować, a następnie zalogować. Posty pisane z kont niezarejestrowanych nie są widoczne publicznie.

Opinie o Atthost.pl


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
3 minuty temu, theqkash napisał(a):

No to tak: ceny podniesione, "support" poprawiony, a kiedy planujecie poprawić na przykład konieczność oczekiwania 5 minut na praktycznie każdą zmianę w ustawieniu np. haseł do poczty czy do ftp?  Jak już się chwalicie tym jak poprawiliście jakość to akurat to wydaje mi się powinno być gdzieś na początku kolejki.

Bo... to trochę takie mało współczesne 🙂 

 

Tylko prośba o jakiś mniej-więcej termin, o ile w ogóle planujecie to naprawić. 

Szczerze - wolę te 5 minut czekania, niż obsługiwać CPanel albo Direct Admin. :)

Ale fakt - irytują te 5-minutowe pleasewaity.

  • Haha 1
Opublikowano

Ja wolę różne rzeczy, ale jednak ustawienie crona na */5 żeby aktualizował hasła i dostępy to serio trochę muzealne zagadnienie, pomijając już brak wygody i bezpieczeństwa :)

 

 

  • Lubię 1
Opublikowano
24 minuty temu, homeap5 napisał(a):

Szczerze - wolę te 5 minut czekania, niż obsługiwać CPanel albo Direct Admin. :)

Ale fakt - irytują te 5-minutowe pleasewaity.

Mamy ten feature request odnotowany. Temat się dzieje, jest realizowany obok wielu innych zagadnień. Terminu jednoznacznie nie możemy podać, ale staramy się, aby wszystkie tematy realizować możliwie jak najszybciej.

Opublikowano
20 minut temu, AttHost.pl napisał(a):

Mamy ten feature request odnotowany. Temat się dzieje, jest realizowany obok wielu innych zagadnień. Terminu jednoznacznie nie możemy podać, ale staramy się, aby wszystkie tematy realizować możliwie jak najszybciej.

Z logicznego punktu widzenia - nieprawda.

"Jak najszybciej" w przypadku komputerowych problemów oznacza często parę godzin pracy jednego programisty/informatyka. Skoro czekamy na to już od długiego czasu, to już nie można powiedzieć "jak najszybciej". Po prostu - na logikę. Oczywiście z punktu widzenia korporacyjnej nowomowy i utartych formułek - tak, to się zgadza, bo to nic nie znaczy. Ale po co klepać frazesy, które byle AI może teraz klepać?

Opublikowano
Godzinę temu, theqkash napisał(a):

Tylko prośba o jakiś mniej-więcej termin, o ile w ogóle planujecie to naprawić. 

Naprawią to przy migracji klientów do nazwa.pl 😆

  • Haha 2
Opublikowano

Jako, że bardzo zaintrygowała mnie kwestia przejęcia atthosta przez netarta, to postanowiłem się wtrącić do wątku i trochę opisać moją sytuację. Z atthostem byłem od 2017 roku, mieli swoje bolączki, ale było ogólnie w porządku. Pierwsze poważniejsze problemy się zaczęły w momencie przymusowego przeniesienia na oferty z "Plusem". Wiadomo, miałem gwarancję ceny, ale to przeminęło z wiatrem i okazało się pustym frazesem. Dodatkowo, ostatnio przyszedł sobie jeszcze netart, wykupił i tak z hostingu, za który płaciłem miesięcznie 12zł, dostałem FV w tym miesiącu na 738zł za rok... Wiadomo, napisałem do supportu, ale tam już korpo gadka marketingowa. Oczywiście obniżali mi cenę o 10, 20, a nawet 30%... Tylko, że ja ten hosting używałem tylko do trzymania dwóch adresów e-mail 🙃... Resztę sobie hostuję sam, na prywatnym serwerze, bo mam łącze symetryczne ze stałym IP, ale wiadomo, nie jestem w stanie sobie ustawić RevDNS, więc poczta leży na zewnątrz... Z tym małym problem sobie poradziłem szybko, dałem szansę MyDevilowi i bardzo jestem miło zaskoczony, poczta sobie już grzecznie tam leży i działa zdecydowanie szybciej (niestety, ale pobieranie i wysyłanie maili w atthoście była tragiczna, nawet po przeniesieniu na nową maszynę). Jest też druga kwestia, domeny... Te też utrzymywałem w atthoście. Teraz najlepsze... Kiedyś wydawali kody Authinfo w atthoście bez problemu, wysyłając je też elektrycznie na maila. Aktualnie każą sobie wysłać pocztą tradycyjną na adres atthosta do Płocka, tylko, że to ląduje na poczcie w Płocku, po czym wisi 3-4 dni robocze i jest przekierowane do... Siedziby nazwa.pl w Krakowie 🤣 Gdyby ktoś wpadł na pomysł elektronicznie, to podpisane musi być podpisem kwalifikowanym, gdzie wyrobienie kosztuje 300zł, wiadomo, że dla jednorazowej takiej akcji nikt nie skorzysta z tej opcji. Domeny za 246zł na rok to przeginka, gdzie konkurencja ma ceny od 70 do 90zł za przedłużenie. Zastanawia mnie jednak, że support atthostu każe wysyłać na adres do Płocka, a potem trzeba czekać, aż poczta to wykieruje do właściwego podmiotu, czyli do nazwy z siedzibą w Krakowie... Wygląda jak celowe zagranie, żeby uciekający klient sobie trochę poczekał...

Opublikowano
24 minuty temu, BartekSz napisał(a):

Jako, że bardzo zaintrygowała mnie kwestia przejęcia atthosta przez netarta, to postanowiłem się wtrącić do wątku i trochę opisać moją sytuację. Z atthostem byłem od 2017 roku, mieli swoje bolączki, ale było ogólnie w porządku. Pierwsze poważniejsze problemy się zaczęły w momencie przymusowego przeniesienia na oferty z "Plusem". Wiadomo, miałem gwarancję ceny, ale to przeminęło z wiatrem i okazało się pustym frazesem. Dodatkowo, ostatnio przyszedł sobie jeszcze netart, wykupił i tak z hostingu, za który płaciłem miesięcznie 12zł, dostałem FV w tym miesiącu na 738zł za rok... Wiadomo, napisałem do supportu, ale tam już korpo gadka marketingowa. Oczywiście obniżali mi cenę o 10, 20, a nawet 30%... Tylko, że ja ten hosting używałem tylko do trzymania dwóch adresów e-mail 🙃... Resztę sobie hostuję sam, na prywatnym serwerze, bo mam łącze symetryczne ze stałym IP, ale wiadomo, nie jestem w stanie sobie ustawić RevDNS, więc poczta leży na zewnątrz... Z tym małym problem sobie poradziłem szybko, dałem szansę MyDevilowi i bardzo jestem miło zaskoczony, poczta sobie już grzecznie tam leży i działa zdecydowanie szybciej (niestety, ale pobieranie i wysyłanie maili w atthoście była tragiczna, nawet po przeniesieniu na nową maszynę). Jest też druga kwestia, domeny... Te też utrzymywałem w atthoście. Teraz najlepsze... Kiedyś wydawali kody Authinfo w atthoście bez problemu, wysyłając je też elektrycznie na maila. Aktualnie każą sobie wysłać pocztą tradycyjną na adres atthosta do Płocka, tylko, że to ląduje na poczcie w Płocku, po czym wisi 3-4 dni robocze i jest przekierowane do... Siedziby nazwa.pl w Krakowie 🤣 Gdyby ktoś wpadł na pomysł elektronicznie, to podpisane musi być podpisem kwalifikowanym, gdzie wyrobienie kosztuje 300zł, wiadomo, że dla jednorazowej takiej akcji nikt nie skorzysta z tej opcji. Domeny za 246zł na rok to przeginka, gdzie konkurencja ma ceny od 70 do 90zł za przedłużenie. Zastanawia mnie jednak, że support atthostu każe wysyłać na adres do Płocka, a potem trzeba czekać, aż poczta to wykieruje do właściwego podmiotu, czyli do nazwy z siedzibą w Krakowie... Wygląda jak celowe zagranie, żeby uciekający klient sobie trochę poczekał...

Ponieważ siedziba naszej firmy jest w Płocku, tam należy kierować całą korespondencję pocztową. Wnioski dot. authinfo przyjmujemy także mailowo, wymagane jest opatrzenie takiego wniosku podpisem kwalifikowanym.

Każdą sprawę rozpatrujemy w najkrótszym możliwym czasie. Skontaktuj się z nami telefonicznie, zweryfikujemy status Twojego wniosku.

Opublikowano (edytowane)
45 minut temu, AttHost.pl napisał(a):

Ponieważ siedziba naszej firmy jest w Płocku, tam należy kierować całą korespondencję pocztową. Wnioski dot. authinfo przyjmujemy także mailowo, wymagane jest opatrzenie takiego wniosku podpisem kwalifikowanym.

Każdą sprawę rozpatrujemy w najkrótszym możliwym czasie. Skontaktuj się z nami telefonicznie, zweryfikujemy status Twojego wniosku.

To odpowiedź jednocześnie na temat i jednocześnie nie na temat.

 

To tak, jakby ktoś narzekał, że "w sklepie można płacić wyłącznie gotówką, a kartą dopiero, gdy złoży się podanie do kierownika", a sklep by odpowiedział "w naszym sklepie można bez problemu płacić gotówką, a jeżeli klient życzy sobie płacić również kartą, to może w dowolnym terminie złożyć podanie do kierownika".

 

Innymi słowy - skoro już odpowiadacie jak roboty, to chociaż czytajcie jak ludzie. Ta Wasza ostatnia odpowiedź jest niczym innym, jak powtórzeniem tego, na co narzeka BartekSz. Z pominięciem, oczywiście, wielu poruszonych kwestii. A przy odpowiadaniu ważne jest, żeby odpowiedzieć na wszystko, a nie na wybrane zarzuty.

 

Edytowane przez homeap5
  • Lubię 2
Opublikowano

Na wykopie widziałem, jak ładnie piszą, że mimo przejęcia przez netart, atthost dalej jest administratorem danych i w ogóle. Tylko czemu mój wniosek trafia do siedziby nazwa.pl, skoro to nie w tym podmiocie brałem domeny... Zaskoczyło mnie to dzisiaj, jak po tygodniu czasu oczekiwania na doręczenie, zobaczyłem status, iż list został przekierowany do Krakowa i tam doręczony.

Opublikowano

Forma obsługi wniosku jest kwestią naszych wewnętrznych procedur. Status wniosku, na każdym etapie, można zweryfikować kontaktując się z naszą całodobową infolinią.

Opublikowano
11 minut temu, AttHost.pl napisał(a):

Forma obsługi wniosku jest kwestią naszych wewnętrznych procedur. Status wniosku, na każdym etapie, można zweryfikować kontaktując się z naszą całodobową infolinią.

 

Nasi forumowicze dokładają wszelkich starań przy pisaniu swoich maili starając się pisać zgodnie z obowiązującymi zasadami pisowni. W przypadku wątpliwości można powołać się na dostępne w internecie oficjalne słowniki języka polskiego. Wszyscy użytkownicy starają się też przestrzegać regulaminu forum, a w przypadku wątpliwości administrator może interweniować zgodnie z obowiązującym regulaminem.

 

Nie wiem jak powyższa odpowiedź ma się do tekstu, który zacytowałem, ale chciałem żeby ładnie brzmiało. :)

 

Myślę, że kolega BartekSz nadal nie uzyskał odpowiedzi na wiele poruszonych kwestii.

 

Opublikowano

Naprawdę, poziom odpowiedzi za czasów poprzedniego właściciela, Pana Tomasza, a za czasów netarta to przepaść. Kiedyś było rzeczowo i na temat, a teraz to tak wiele kwestii przemilczanych i dookoła. Szkoda, fajny hosting to był.

Opublikowano
16 godzin temu, BartekSz napisał(a):

Na wykopie widziałem, jak ładnie piszą, że mimo przejęcia przez netart, atthost dalej jest administratorem danych i w ogóle. Tylko czemu mój wniosek trafia do siedziby nazwa.pl, skoro to nie w tym podmiocie brałem domeny...

 

W nowym "Regulamin świadczenia usługi rejestracji domeny i usług powiązanych" art. II, pkt 4c znajdziesz odpowiedź na swoje wątpliwości.
Takie są uroki przejęć: zmieniają się warunki, regulaminy, administratorzy danych osobowych. W tym coraz trudniejszym, konsolidującym się biznesie hostingowym, nic nie jest dane na zawsze.

  • Lubię 1
Opublikowano

Hmmm a to nie jest tak, że powinieneś mieć możliwość otrzymania kodu do transferu domeny zgodnego z regulaminem z dnia zakupu lub przedłużenia domeny? Jeżeli w zapisie regulaminu przy zakupie/przedłużenia domeny miałeś informację o sposobności uzyskania kodu to Ciebie też regulamin obowiązuje. A jeżeli regulamin został zmieniony w stopniu istotnym powinieneś mieć czas na skorzystanie z wersji obowiązującej w trakcie zakupów.  
 

§8. Procedura wydawania kodu Authinfo.

Procedura wydawania kodu Authinfo odbywa się na podstawie poprawnie wypełnionego formularza.

Procedura wydawania kodu Authinfo możliwa jest w formie elektronicznej, dla domen zarejestrowanych bezpośrednio przez AttHost, w odpowiednich rejestrach domen (tj. dla usług uruchomionych od 19 czerwca 2018 r.) – poprzez wysłanie zgłoszenia z poziomu Panelu Klienta AttHost, w formie elektronicznej, a dla domen zarejestrowanych we współpracy z Partnerem – firmą Consulting Service Sp z o. o. (tj. dla usług uruchomionych do 18 czerwca 2018 r.) – poprzez przesłanie w formie pisemnej wypełnionego wniosku, stanowiącego Załącznik nr 2 do Regulaminu, na adres kontaktowy firmy Consulting Service Sp z o. o. http://consultingservice.pl.

Ponadto, w przypadku niejasności związanych ze sposobem reprezentacji Abonenta, AttHost zastrzega sobie prawo do żądania dostarczenia dodatkowych dokumentów.

Kod Authinfo dla domeny zostaje wysłany w formie elektronicznej na adres e-mail Abonenta domeny.

 

 

Opublikowano (edytowane)

Formalnie powinieneś jasno zatwierdzić  nowy regulamin lub obowiązuje Cię stary regulamin przed zmianami. Nowy zacznie cię obowiązywać w momencie odnowienia usługi (de facto jest to nowa umowa). Często firmy stosują "jak nie odpiszesz to znaczy, że się zgadzasz" ale to tylko podkładka dla supportu, bo nie jest to prawnie wiążące. W teorii każdy klient powinien na zawołanie otrzymywać kod na starych zasadach. 

 

W praktyce no cóż... 

Edytowane przez jvr
Opublikowano
6 minut temu, jvr napisał(a):

Formalnie powinieneś jasno zatwierdzić  nowy regulamin lub obowiązuje Cię stary regulamin przed zmianami. Nowy zacznie cię obowiązywać w momencie odnowienia usługi (de facto jest to nowa umowa). Często firmy stosują "jak nie odpiszesz to znaczy, że się zgadzasz" ale to tylko podkładka dla supportu, bo nie jest to prawnie wiążące. W teorii każdy klient powinien na zawołanie otrzymywać kod na starych zasadach. 

 

W praktyce no cóż... 

 

Tyle teoria, w praktyce jest inaczej. Tzn. w regulaminie może być zawarta informacja, że zmiany są obowiązujące od momentu opublikowania nowego regulaminu na stronie, możesz też dostać maila z informacją o nowych warunkach na zasadzie "jak się zgadzasz, to nic nie rób, a jak nie...". Czy to są działania prawnie dopuszczalne? Któż to wie - można oczywiście łazić po sądach, ale to trwa i gra nie jest warta zachodu, więc zwyczajnie należy się przyzwyczaić do tego, że jest jak jest.

Opublikowano

Nie są dopuszczalne. Nie możesz zmieniać umowy w trakcie jej obowiązywania jeśli "pogarszasz" jej warunki. Dawniej firma omawiana tutaj szeroko mocno się tego trzymała.

Opublikowano
22 minuty temu, jvr napisał(a):

Nie są dopuszczalne. Nie możesz zmieniać umowy w trakcie jej obowiązywania jeśli "pogarszasz" jej warunki. Dawniej firma omawiana tutaj szeroko mocno się tego trzymała.

 

No nie są dopuszczalne, nie są. Ale tupnięcie nogą nie zmieni subietywnego odczucia w obiektywną prawdę. Stąd też nieistotne kto ma rację - jak się ktoś uprze, to zostaje tylko sąd. I trzeba wówczas wrócić do tego, co napisałem - nie opłaca się. I na tym żerują firmy.

  • Super! 1
Opublikowano
12 minut temu, homeap5 napisał(a):

 

No nie są dopuszczalne, nie są. Ale tupnięcie nogą nie zmieni subietywnego odczucia w obiektywną prawdę. Stąd też nieistotne kto ma rację - jak się ktoś uprze, to zostaje tylko sąd. I trzeba wówczas wrócić do tego, co napisałem - nie opłaca się. I na tym żerują firmy.

"Co mogą Państwo zrobić:

  • Jeśli akceptują Państwo zmiany, nie trzeba nas o tym informować.
  • Jeśli nie akceptują Państwo zmian, prosimy wypowiedzieć umowę. Wypowiedzenie należy złożyć przed dniem wejścia w życie planowanych zmian, czyli przed 1 marca 2024 r. Rozwiązanie umowy nastąpi na koniec dnia poprzedzającego wejście w życie planowanych zmian, czyli 29 lutego 2024 r."   jeden z bankow i w zasadzie wszystkie to robią  jakos nik in nie zarzuca ze tak nie wolno
  •  
Opublikowano
2 minuty temu, darekm napisał(a):

(...) w zasadzie wszystkie to robią  jakos nik in nie zarzuca ze tak nie wolno

 

No nikt nie zarzuca, że nie wolno. Albo zarzuca. Prawda jest taka, że wiele osób się wypowiada kategorycznie na jakiś temat na zasadzie "TAK" / "NIE" bez sprawdzenia faktów.

Ja mogę co najwyżej powiedzieć "nie wiem", bo rzeczywiście - chciałbym, żeby było uczciwie, ale prawa aż tak dobrze nie znam i, co przyznaję, nie sprawdzałem nawet w internecie.

Ale niektórzy wolą napisać "nie można!", "niezgodne z prawem!". Bo w necie trzeba być stanowczym i pewnym swego.

 

A tak naprawdę to wszyscy się tutaj zaczynamy kłócić na zasadzie "co mnie się wydaje".

 

Opublikowano
5 minut temu, homeap5 napisał(a):

 

No nikt nie zarzuca, że nie wolno. Albo zarzuca. Prawda jest taka, że wiele osób się wypowiada kategorycznie na jakiś temat na zasadzie "TAK" / "NIE" bez sprawdzenia faktów.

Ja mogę co najwyżej powiedzieć "nie wiem", bo rzeczywiście - chciałbym, żeby było uczciwie, ale prawa aż tak dobrze nie znam i, co przyznaję, nie sprawdzałem nawet w internecie.

Ale niektórzy wolą napisać "nie można!", "niezgodne z prawem!". Bo w necie trzeba być stanowczym i pewnym swego.

 

A tak naprawdę to wszyscy się tutaj zaczynamy kłócić na zasadzie "co mnie się wydaje".

 

 

Stety lub nie pracowałem w kilku dużych firmach hostingowych i widziałem analizy prawne. Stąd takie, a nie inny wypowiedzi. 

 

Opublikowano
1 godzinę temu, jvr napisał(a):

 jeśli "pogarszasz" jej warunki. 

pytanie  czy to pogarsznaie warunkow  a nie  zwiekszanie bezpieczenstwa zgodnie z nis2  :) niedługo się zdziwisz ze kupując  domenę bedzie musila podac kod który przyjdzie  ci sms na podany telefon przy zamawianiu domeny 

Opublikowano (edytowane)
Godzinę temu, jvr napisał(a):

 

Stety lub nie pracowałem w kilku dużych firmach hostingowych i widziałem analizy prawne. Stąd takie, a nie inny wypowiedzi. 

 

No to co z tego? Dziesiątki prawników zatrudnionych w różnych firmach wydaje sprzeczne opinie. Ludzie odwołują się od wyroków itd. Może i widziałeś analizy, ale to nie wystarcza za argument. Ja też mogę napisać, że widziałem tysiące analiz prawnych, wszystkie dotyczące hostingów i umów, ale bez poparcia konkretnymi dokumentami to jest tylko próba budowania mocniejszej pozycji w dyskusji. Ja osobiście wolę rzeczowe argumenty od takich bazujących na deklarowanym doświadczeniu. Nawet nie wiesz ile osób (tak przykładowo), bazując na własnym "wydajemisię" potrafi kłócić się do upadłego o rzeczy, które można w necie sprawdzić w 5 minut. A my tutaj rozmawiamy o bardziej skomplikowanych sprawach. Bez podkładki (link) do odpowiedniego przepisu/wyroku z uzasadnieniem, wszystko co ktokolwiek napisze powinno być opatrzone dodatkiem "moim zdaniem".

 

Żeby nie było - wydawanie kodów authinfo na podstawie pisemnego, wysłanego pocztą, listu, uważam za bezczelne działanie mające tylko i wyłącznie na celu zniechęcenie klientów i próba ich siłowego zatrzymania w firmie.

Edytowane przez homeap5
Opublikowano
6 minut temu, homeap5 napisał(a):

listu, uważam za bezczelne działanie mające tylko i wyłącznie na celu zniechęcenie klientów i próba ich siłowego zatrzymania w firmie.   

ale zgodne  z zasadami jakie narzuca  NASK nam ich partnerom a od października jak wejdzie nis2  można jeszcze innych rzeczy się spodziewać 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z forum, wyrażasz zgodę na: Warunki użytkowania, Regulamin, Polityka prywatności.