Skocz do zawartości
  • Cześć!

    Witaj na forum RootNode - aby pisać u nas musisz się zarejestrować, a następnie zalogować. Posty pisane z kont niezarejestrowanych nie są widoczne publicznie.

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
10 minut temu, Mion napisał:

Czy firma działa ?  Na stronie kontakt jest informacja Kontakt 24/h - o 7 rano wysłałem zapytanie na adres [email protected] i niestety do teraz bez odpowiedzi, wiec słabo wygląda, to deklarowane Kontakt 24/h

 

Oczywiście, że działamy :)

Proszę o cierpliwość - powinieneś dostać odpowiedź w ciągu maksymalnie 1h. 

Pozdrawiam! 

Opublikowano

W ciągu godziny od wysłania zapytania, czy od tej chwili ? 
Moje zapytanie:

 

Cytat

Dzień dobry,

Nie do końca rozumiemy opis hostingu ze strony: https://progreso.pl/pl/serwery-wirtualne
To jest "klasyczny hosting" w sensie konta hostingowego z PHP 7 i dostępem SSH i do baz danych ? Czy typu VPS ?

Jeśli tak, to jaka jest wersja MySQL'a / MariaDB oraz PHP do wyboru ?

Pozdrawiam
Dariusz Janicki

 

Opublikowano
12 minut temu, Mion napisał:

Moje zapytanie:

 

Aha, czyli wysyłasz coś takiego i oczekujesz odpowiedzi w ciągu 3h i jak jej nie dostajesz to już firma jest zła?

 

Przecież równie dobrze mogą mieć jakąś awarię albo robić coś innego i z nią walczyć, albo wspierać klientów, zaś Twój mail nie jest ani pilny, ani istotny na już teraz. 

 

Rozumiem, że Twoja firma odpisuje codziennie w ciągu 10 minut?

  • Lubię 2
  • Haha 1
Opublikowano
12 minut temu, theqkash napisał:

zaś Twój mail nie jest ani pilny, ani istotny na już teraz. 

Nie wiedziałem, że dla firmy świadczącej usługi są nieistotne zapytania potencjalnych klientów  🤣

  • Haha 1
Opublikowano
2 minuty temu, Mion napisał:

Nie wiedziałem, że dla firmy świadczącej usługi są nieistotne zapytania potencjalnych klientów  🤣

Chodzi raczej o kwestię priorytetu zgłoszenia. Nieco dziwne, żeby osoba siedząca w IT nie znała tego typu aspektów.

  • Haha 1
Opublikowano

 

3 minuty temu, Kapitan_Bomba napisał:

, żeby osoba siedząca w IT nie znała tego typu aspektów.

Osoba siedząca w IT kontaktuje się z BOK licznych hostingów , których by nie robić reklamy wymieniać nie będę, a które odpowiadają w ciągu kilku minut.
Poza ty jest to dział tyczący firm hostingowych, wiec zapytanie,  czy dana firma działa "Kontakt 24/h " jest jak najbardziej na miejscu.

8 minut temu, Kapitan_Bomba napisał:

Chodzi raczej o kwestię priorytetu zgłoszenia.

Chyba priorytetem jest sprzedaż usług o jakie klient pyta ?
EOT

  • Zażenowany 1
Opublikowano
10 minut temu, Mion napisał:

Chyba priorytetem jest sprzedaż usług o jakie klient pyta ?

 

Chyba nie. 

 

Twoje pytanie ma priorytet 0 bo jest tylko pytaniem o podusługi. 

 

Dużo ważniejsze są pytania czemu coś nie działa, albo czemu działa inaczej niż klient sobie wyobraża. 

 

21 minut temu, Mion napisał:

Nie wiedziałem, że dla firmy świadczącej usługi są nieistotne zapytania potencjalnych klientów  🤣

 

Zachęcam do nauczenia się czytania ze zrozumieniem.

  • Lubię 1
  • Haha 1
Opublikowano

Nie wiem czy twoją jak zwykle nieistotną opinię podziela przedmiotowa firma ...

  • Zaskoczony 2
Opublikowano
11 minut temu, Mion napisał:

Nie wiem czy twoją jak zwykle nieistotną opinię podziela przedmiotowa firma ...

 

Tego nie wiem, ale jestem pewien, że większa część osób zgromadzonych tutaj nie lata po forach z żalami jak w ciągu 3 godzin nie dostanie zapytania na pytanie handlowe.

  • Lubię 2
Opublikowano
8 minut temu, Mion napisał:

Nie wiem czy twoją jak zwykle nieistotną opinię podziela przedmiotowa firma ...

Panowie spokojnie :)

Prawdą jest, że nie mamy aż tak rozbudowanego działu handlowego i większość sił ulokowana jest jednak w helpdesku. Mamy obecnie dość zwariowany okres (od 3 dni działamy w innej formie prawnej) i tysiąc różnych spraw na głowie, przez co odpowiedzi na niektóre pytania mogą się nieco opóźnić. Acz wydaje mi się, że mimo wszystko i wciąż - czasy reakcji i odpowiedzi są na wysokim poziomie :)

Pozdrawiam!

  • Lubię 7
Opublikowano

Prawda i realia są takie Panie @Mion, że priorytet zawsze mają obecni klienci a nie zapytania ofertowe. @Adam Szendzielorz już napisał jak to wygląda - zwyczajnie dłużej czekasz na kontakt handlowy a dużo szybciej niż u tych co odpisują w 5 minut na takie zapytania, otrzymasz konkretną pomoc techniczną - wynika to nawet ze struktury firmy - duża firma zatrudniająca masę ludzi na słuchawce bez wiedzy technicznej i dostępu dalej, świetnie nadaje się do przeczytania informacji na stronie czy udzielenia marketingowych informacji, ale najczęściej gdy masz realny problem techniczny, zanim przebijesz się do odpowiedniego działu który zajmie się Twoją sprawą, możesz dużo dłużej czekać niż w tym przypadku.

Oceńmy proszę usługi po ich zakupie, przy realnym ich wykorzystywaniu, a nie nieodpisanie na pytanie ofertowe przez godzinę czasu ;)

  • Lubię 2
  • Super! 1
Opublikowano
2 godziny temu, Mion napisał:

Nie wiedziałem, że dla firmy świadczącej usługi są nieistotne zapytania potencjalnych klientów  🤣

Tylko... czy ty jesteś potencjalnym klientem, czy szukasz tylko powodu do zaczepki, żeby sobie publicznie "pojeździć" po jakiejś losowej firmie?

Bo wiesz, Progreso na stronie ma podany nr telefonu, gdyby ci rzeczywiście zależało na odpowiedzi rozwiewającej twoje wątpliwości (a nie benchmarku obsługiwania jaśnie panicza) to z pewnością w trakcie rozmowy tel. by ci ktoś na to odpowiedział :)

  • Lubię 3
  • Super! 1
  • Haha 1

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z forum, wyrażasz zgodę na: Warunki użytkowania, Regulamin, Polityka prywatności.