Skocz do zawartości
  • Cześć!

    Witaj na forum RootNode - aby pisać u nas musisz się zarejestrować, a następnie zalogować. Posty pisane z kont niezarejestrowanych nie są widoczne publicznie.

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

W porównaniu do innych firm tutaj nie ma udawania że nic się nie dzieje, chowania głowy w piasek tylko szybka reakcja i działanie aby zminimalizować straty. Awarie zdarzają się wszędzie niemniej życzymy aby było ich jak najmniej :) @Hitme.pl Szacun za szybkie działanie i za pozytywną komunikację. Niech inni biorą z Was przykład.

Opublikowano
W dniu 16.08.2023 o 15:26, zajcev napisał(a):

poszedł dziś mailing, wg mnie znakomita postawa Hitme.pl i tutaj zasługują na pochwałę. Szybko i sprawnie ogarnięty kryzys.

 

To można jeszcze wspomnieć co napisali:

 

Cytat

awaria w Centrum Danych Artnet w Gdańsku

Oficjalna wiadomość ze strony Centrum Danych Artnet Sp. z o.o.:

Szanowni Państwo,

15 sierpnia w naszym Centrum Danych w Gdańsku doszło do poważnego zdarzenia związanego z awarią klimatyzacji. Bezzwłocznie, współpracując z specjalistami od systemów klimatyzacyjnych, podjęliśmy działania mające na celu szybką diagnozę oraz naprawę awarii. Niestety, ekstremalne warunki atmosferyczne, w szczególności wysokie temperatury, skomplikowały proces diagnozy. W obliczu rosnącej temperatury w serwerowni podjęliśmy decyzję o odcięciu zasilania w celu ochrony sprzętu. O godzinie 20 udało się nam ustalić przyczynę awarii i zacząć proces przywracania normalnej pracy urządzeń.

Jesteśmy świadomi, że w trakcie awarii komunikacja z naszym zespołem technicznym była utrudniona. Mimo wsparcia licznej grupy specjalistów, nasze siły były skupione na szybkim usunięciu awarii, co mogło wpłynąć na opóźnienia w komunikacji.

Bardzo przepraszamy za wszelkie niedogodności. Gwarantujemy, że dokonamy dogłębnej analizy tej sytuacji i zastosujemy środki zapobiegawcze, aby w przyszłości uniknąć podobnych zdarzeń.

Z poważaniem,
Artnet Sp. z o.o.

Działania podjęte przez HitMe.pl:

Dysponujemy znaczną ilością zasobów w Centrum Danych, w wydzielonej specjalnie dla nas przestrzeni. W związku z tym skomplikowana sytuacja związana z awarią klimatyzacji miała złożony wpływ na naszą infrastrukturę i wymagała precyzyjnych, odpowiednio zaplanowanych działań.

Po zauważeniu nieprawidłowości w pracy systemu klimatyzacyjnego, natychmiast udaliśmy się na miejsce, jeszcze przed oficjalnym komunikatem od strony Centrum Danych. W obliczu rosnącego ryzyka uszkodzenia naszego sprzętu oraz możliwości niekontrolowanego i niezaplanowanego odcięcia zasilania, które mogłoby doprowadzić do wielu nieprzewidywalnych wyłączeń serwerów oraz potencjalnie długich i skomplikowanych procesów przywracania, podjęliśmy odpowiedzialną decyzję o chwilowym, kontrolowanym wyłączeniu naszych systemów.

Kluczowym aspektem tej decyzji była jej szybkość - nasze kontrolowane wyłączenie miało miejsce jeszcze przed planowanym odcięciem zasilania ze strony Centrum Danych. Dzięki podjęciu na czas tej decyzji, byliśmy w stanie z maksymalną skutecznością przeprowadzić planowane wyłączenie, minimalizując ryzyko dla naszych klientów.

Z chwilą ustania awarii i przywrócenia odpowiednich warunków pracy w serwerowni, zaczęliśmy stopniowo przywracać działanie naszych usług, dbając o bezpieczeństwo procesu.

Chcielibyśmy podkreślić, że nasza reakcja na wydarzenia tego dnia dowodzi naszego pełnego zaangażowania w ochronę danych i usług naszych klientów. Dokładamy wszelkich starań, aby uniknąć podobnych sytuacji w przyszłości i oczekujemy takiego samego podejścia od naszych partnerów.

Przepraszamy, że komunikacja z nami była w tym czasie utrudniona, jednak zawsze jak ma to miejsce w przypadku awarii, skupiamy się przede wszystkim na usługach, ich bezpieczeństwie oraz jak najszybszym przywróceniu wszystkiego do działania.

Wczorajsza sytuacja była jedną z trudniejszych w naszej 15 - letniej historii i na pewno postaramy się wyciągnąć lekcję z tego zdarzenia i poprawić komunikację z Państwem.

Serdecznie dziękujemy za zrozumienie w tych trudnych chwilach. Zachęcamy do kontaktu z naszym działem wsparcia w razie jakichkolwiek pytań.

Z szacunkiem,
Marek Bajerski oraz cały Zespół HitMe.pl.

 

  • 2 miesiące temu...
Opublikowano (edytowane)

Znowu jakiś pad?

 

edit: chyba trafiłem na jakąs parominutowa przerwę bo zero dostepności...

Edytowane przez Zgred
  • 3 miesiące temu...
Opublikowano

Hey

Chyba muszę to coś napisac bo na BOK zamknęło mi zlecenie (nr 256004) - nie otrzymałem żadnej odpowiedzi a chyba system zamknąć ticket - wiec moze tu kopnę was w 4 litery?

Paweł.

  • 4 miesiące temu...
Opublikowano

W sumie drobiazg, ale...

  1. Chciałem przenieść do hitme domenę .pro. Mam kod authinfo, wyłączyłem "lock".
  2. Panel hitme nie działa. Zwraca, że przeniesienie tej domeny jest "niedostępne". Szukam przyczyn tego stanu rzeczy i orientuje się, że strona www hitme w temacie tych domen nie współpracuje. Nie można nawet zarejestrować jakiejś absurdalnej domeny .pro (potwierdzenie w obrazkach), co dopiero dumać na transferem takowej.
  3. Piszę do supportu.
  4. Support odpisuje, że chcą kod authinfo. Ok
  5. Support odpisuje, że "Możemy ręcznie zlecić transfer..." (spoko 👍 ), ale proponują cenę 8 zł wyższą niż w cenniku (139 zł vs 147 zł brutto) 🫠
  6. Sprawdziłem na stronie hitme, po tej odpowiedzi: nadal stoi 139 zł brutto za rejestrację/odnowienie domeny .pro.

Nie wiem za co mi policzono drożej niż w cenniku. Czy za "ręczną fatygę", czy za to, że hitme nie potrafi sobie cennika na stronie internetowej ogarnąć. Jako klient, który wskazuje palcem, że rejestracja/transfer pewnych domen W OGÓLE NIE DZIAŁA (przez co traci się potencjalnych klientów 🤔), spodziewałem się nawet jakiegoś drobnego rabatu. Ot, gest, masz pan na piwo z dyskontu, a my sobie wewnętrznie ogarniemy temat domen .pro.

 

Koniec końców, u innego rejestratora wytransferowałem domenę za cenę 50 zł niższą (97 zł vs 147 zł).

hitpro.JPG

hitpro2.JPG

Opublikowano (edytowane)

Ciągle pracujemy nad usprawnieniem naszych usług, w tym wyszukiwarki, która uwzględnia wiele aspektów i rozszerzeń. Jeżeli miałeś włączony “lock” na domenie, mogło to wymagać chwili, aby odblokować ją do transferu.

 

Cieszymy się, że znalazłeś rozwiązanie odpowiadające Twoim potrzebom i mamy nadzieję na ponowną współpracę w przyszłości.

 

Dziękujemy za podzielenie się swoją opinią i uwagami.

Edytowane przez Marekxbx
Opublikowano

@Marekxbx ale odpowiedź trochę nie na temat.

 

Nie dało się zarejestrować nawet domeny z kosmosu, a dodatkowo skąd ta różnica w cenie za obsługę przez support?

Opublikowano
13 godzin temu, Marekxbx napisał(a):

Jeżeli miałeś włączony “lock” na domenie, mogło to wymagać chwili, aby odblokować ją do transferu.

 

Dużo korpomowy, ale ten wtręt jest jednak nieudolną próbą przerzucenia własnego błędu na mnie.

  1. Support HitMe nie miał problemu, aby "ręcznie" wytransferować domenę za cenę ponad 50% wyższą niż konkurencja. W tym samym czasie problem miał skrypt na stronie HitMe. Tym bardziej wskazuje to na problem po stronie skryptu HitMe.
  2. Konkurencja nie miała problemu, aby od ręki, tj. bez pomocy supportu, wytransferować domenę. W tym samym czasie problem miał skrypt na stronie HitMe (po odpowiedzi supportu HitMe ponownie sprawdziłem wyniki na stronie HitMe, a potem poszukałem konkurencji).
  3. Nawet teraz na stronie HitMe nie można zarejestrować dowolnej domeny .pro (potwierdzenie na obrazku sprzed chwili), przez co ta sugestia brzmi tym bardziej niedorzecznie.
  4. Z cennika HitMe usunięto wpis dot. domen .pro (nie ma ich teraz w ofercie (dowód, że były)), co chyba potwierdza, że to strona HitMe nie potrafi(ła) tych domen obsłużyć, a nie że ja miałem problem z "lock", jak Pan sugeruje. Dorzucam dwa obrazki z oferty HitMe (z tej chwili oraz z 27 czerwca, wg archive.org).

pzdrrootnode.JPG

9lipca.JPG

27czerwca.JPG

Opublikowano

Domeny .pro zostały tymczasowo usunięte z cennika, aby wyjaśnić rozbieżności z billingiem i dokonać pełnej weryfikacji nie tylko w Twoim przypadku, ale również sprawdzić, czy inne przypadki z tą końcówką nie miały podobnych problemów.

 

Cennik na naszej stronie jest zawsze aktualny i gdyby transfer przeszedł otrzymałbyś zgodną z nim cenę lub korektę.

Obsługa wprowadzając nawet ręcznie zamówienie nie może edytować ceny więc była nieprawidłowa przy opcji transferu w billingu.
 

Kwestia wyszukiwarki przy opcji .pro została już zgłoszona do diagnozy. Jak wspomniałam powyżej, wyszukiwarka ma wiele statusów do sprawdzania przy domenach. Głównie skupiamy się na domenach .pl, jednak zależy nam na każdej domenie, dla której możemy zaoferować jak najlepsze warunki rynkowe i automatyzację dla klienta jak dodatkowe/możliwe do ustawienia przypomnienia sms bez opłat niezależnie od domeny.

 

Jeżeli znalazłeś domenę z końcówką .pro w niższej cenie niż rynkowa lub w promocji i to aż 50% taniej, to sam dokonujesz wyboru i weryfikacji takiej promocji.  


Niemniej jednak dziękujemy za zwrócenie naszej uwagi na kwestie wyszukiwarki i domen .pro.

Rozumiem, że może masz u nas inne usługi i chciałbyś utrzymywać wszystko w jednym miejscu dlatego też sprawdzamy czy w zakresie domen .pro jest możliwość uzyskania lepszych warunków. 

 

Doceniamy konstruktywne komentarze i uwagi, na które zawsze reagujemy i staramy się wprowadzać odpowiednie aktualizacje.

 

  • Lubię 2

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z forum, wyrażasz zgodę na: Warunki użytkowania, Regulamin, Polityka prywatności.