Skocz do zawartości
  • Cześć!

    Witaj na forum RootNode - aby pisać u nas musisz się zarejestrować, a następnie zalogować. Posty pisane z kont niezarejestrowanych nie są widoczne publicznie.

Opinie o HubiC.com


spex

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

 

Mam pytanie, czy ktoś ma jakieś doświadczenie z tą usługą? Na razie na forum znalazłem jedną opinię, ale może ktoś jeszcze ma? Na razie przeniosłem się tam tymczasowo z Amazon Cloud Data, po tym jak zmienili zasady taryfowe. Tego co mi brakuje to jakiegoś fajnego sposobu "montowania" dysku pod windowsem, przy czym, nie chce kopii 1:1 tylko móc wybierać co potrzebuję zdalnie, a co mieć jako twarda kopia na dysku - aktualnie korzystam to tego celu z odrive.com (dla ACD)

 

 

Edytowane przez spex
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...

Złotą koparkę za prawie dwuletni odkop wędruje do... mnie :)

Korzystam sporadycznie od kilku lat w zależności od zapotrzebowania. Dzisiaj postanowiłem sprawdzić jak ma się sytuacja z tworzeniem backupów wybranych folderów czy partycji.

Wybrałem partycję na której jest ledwo 9GB przeróżnych śmieci i o ile jeszcze na starcie transfery były względnie znośne (jak na możliwości mojego neta to jednak dno) tak teraz kiedy zostało 10 megabajtów do przesłania tak transfery wahają się w przedziale 0b/s - 150b/s. Wysyłanie czegoś większego i ważniejszego trwałoby chyba całe dnie jak nie tygodnie.

Pod zwykłą synchronizację pomiędzy kilkoma urządzeniami się nadaje, do czegoś poważniejszego raczej nie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To ja sobie pozwolę to zakopań, bo to się nie nadaje nawet do tego. Właśnie skończyłem export 8TB danych od nich i powiem tak - masakra. Tak mniej więcej 5-10% danych przy pobieraniu zgłaszało błąd 404 i nie dało pobrać się plików. O dziwo jak się inne udało pobrać i usunąłeś np. 500GB to się nagle część plików odblokowywała. Tak więc pobieranie danych to były wielokrotne próby pobierania danych, usuwania pobranych i próby pobrania nie pobranych - i tak przez 2 miesiące.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rozumiem że usługa jest za free ale transfery rzędu 0b/s przez kilka minut to jest porażka nawet jak na darmową usługę.

Jeżeli to wygląda identycznie na płatnych pakietach to faktycznie jedyne do czego się to nadaje to jako jedna z dodatkowych chmur która pełni rolę trzecio albo czwartorzędną,

 

Jako użytkownik W10 poniekąd "zmuszany" jestem do korzystania z OneDrive. Jako subskrybent Office 365 dostaję dodatkowo 1TB powierzchni. I szczerze mówiąc działa to po stokroć lepiej niż hubiC. Zdjęcia czy dokumenty Office lądują tak szybko na ile pozwala łącze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 godzin temu, theqkash napisał:

Wołam @OVH bo nie wiem czy wiedzą o tym temacie 

 

Wiedzą, wiedzą... ale to martwa usługa... jedyny kontakt to via forum, gdzie ludzie zgłaszają masę problemów... niskie transfery, problemy z dostępem do plików, pobieranie kilkukrotne płatności za ten sam okres rozliczeniowy, brak możliwości zgłoszenia komukolwiek problemów, czy rozwiązania kwestii z płatnościami skreśla tą usługę  ... 
 

  • Lubię 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

13 godzin temu, rob006 napisał:

@theqkash Prawdopodobnie nie są zainteresowani - HubiC to już przeszłość: https://www.ovh.co.uk/subscriptions-hubic-ended/

 

Najlepsze w tym wszystkim jest to, iż przez to nie da się zmienić konta z płatnego na free, a przez to iż hubiC chce pobrać opłatę do przed dużo przed czasem, to nie mogę nawet usunąć konta, bo pisze iż jest planowana płatność :/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11 godzin temu, spex napisał:

Najlepsze w tym wszystkim jest to, iż przez to nie da się zmienić konta z płatnego na free, a przez to iż hubiC chce pobrać opłatę do przed dużo przed czasem, to nie mogę nawet usunąć konta, bo pisze iż jest planowana płatność :/

 

Poczekaj trochę, będzie jeszcze "zabawniej". Ja przed chwilą sprawdziłem i nie mogę usunąć konta, bo jest "zadłużone". Okazuje się że hubiC, pomimo tego że dawno temu odpiąłem kartę i skasowałem wszystkie pliki z konta, przedłużył je automatycznie i teraz oczekuje na płatność. I teraz spróbuj to wyjaśnić - nie ma żadnego kontaktu na stronie, a forum nie działa...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 godzin temu, rob006 napisał:

Poczekaj trochę, będzie jeszcze "zabawniej". Ja przed chwilą sprawdziłem i nie mogę usunąć konta, bo jest "zadłużone". Okazuje się że hubiC, pomimo tego że dawno temu odpiąłem kartę i skasowałem wszystkie pliki z konta, przedłużył je automatycznie i teraz oczekuje na płatność. I teraz spróbuj to wyjaśnić - nie ma żadnego kontaktu na stronie, a forum nie działa...

Tylko wcześniej (przed zamknięciem na nowe subskrypcje) mogłeś dowolnie z poziomu Panelu Klienta przechodzić z planu bezpłatnego na płatny i z powrotem. Teraz że względu na to iż, nie przyjmują nie da się zmienić subskrypcji z płatnej na bezpłatną :/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z forum, wyrażasz zgodę na: Warunki użytkowania, Regulamin, Polityka prywatności.