Skocz do zawartości
  • Cześć!

    Witaj na forum RootNode - aby pisać u nas musisz się zarejestrować, a następnie zalogować. Posty pisane z kont niezarejestrowanych nie są widoczne publicznie.

[hostido.pl] - informacje nt. usług, oferty, promocji


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Wasz hosting pod względem Cena > Jakość > Suport na 5 uważam za bardzo dobry...  Do tego częste promocje 👍
Ale nowe usługi powiększające ofertę IMHO też warto wprowadzać... ok już nie marudzę B|

  • Lubię 2
  • Haha 1
Opublikowano

Co prawda już nie raz pisałem, że hostido.pl ma BOK pierwsza klasa, więc to nie nowość...
Dzisiaj potrzebowaliśmy na serwerze jak by na to nie patrzeć współdzielonym wypakowywać archiwum ZIP na hasło. unzip nie dał rady,

unsupported compression method 99


więc zapytałem BOK czy mogą doinstalować rozwiązanie z 

https://openwritings.net/pg/linux/unzip-error-unsupported-compression-method-99

Po chwili było już zainstalowane....
Jeszcze raz 👍

  • Lubię 1
  • Haha 1
Opublikowano
W dniu 16.02.2022 o 18:46, Jakub napisał:

Faktycznie ale jest to mało widoczne :D, nie lepiej dodać zwykły przycisk?

Do tego, pierwsza rzecz, jaka jest nie intuicyjną, to fakt iż jest to dostępne na liście wszystkich zgłoszeń. Z poziomu zgłoszenia (po przeczytaniu odpowiedzi) nie da się w prosty sposób zamknąć zgłoszenia.

 

A teraz inna sprawa, w systemie zgłoszeniowym nie da się dołączyć kilku załączników. Każdy załącznik trzeba wysyłać jako oddzielne "wiadomość" w zgłoszeniu. A do tego nie można zrobić "pustych" wiadomości więc trzeba wpisywać w treść nawet "." by przeszło.

Opublikowano (edytowane)
3 minuty temu, spex napisał:

A teraz inna sprawa, w systemie zgłoszeniowym nie da się dołączyć kilku załączników. Każdy załącznik trzeba wysyłać jako oddzielne "wiadomość" w zgłoszeniu. A do tego nie można zrobić "pustych" wiadomości więc trzeba wpisywać w treść nawet "." by przeszło.

Da się jak najbardziej dodać kilka załączników jednocześnie :) Wystarczy zaznaczyć kilka plików jednocześnie. 

 

Co do guziczka do zamykania wewnątrz, pomyślimy. Nie wszystkie funkcjonalności mają sens ani muszą być zrobione na siłę ale staramy się, aby wszystko miało ręce i nogi :)

Edytowane przez Hostido.pl
  • Lubię 1
Opublikowano

Faktycznie da się, ale feedback interfejsu w czasie dodawania tego nie potwierdza.

 

Bo jak dodaję, to widzę:

 

obraz.png.601f13637cbbe2ca70543e78031515de.png

 

Choć to prawda, iż potem mam listę wszystkich 4 załączników. Ale tu po wybraniu Browse użytkownik ma informację, iż wyśle się jeden plik.

Opublikowano

@spex Skupiamy się na oferowaniu porządnych i relatywnie tanich usług hostingowych, zamiast pięknego interfejsu panelu klienta. Dodajemy na TODO z niskim priorytetem :)

  • Lubię 1
  • Super! 1
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Sprawdzając DNS zauważyłem, że Wasza domena "hostido.pl" podpięta jest pod szereg różnych IP. Chyba ustawiliście IP dodatkowe jako globalne. To bezpieczna praktyka czy jakiś zamierzony zabieg?

 

Pozdrawiam serdecznie 

  • 3 miesiące temu...
Opublikowano

Zapraszamy do skorzystania z promocji "WAKACJE 2022 Z HOSTIDO", trwającej do 30 czerwca 2022 roku. Promocja uprawnia do zakupu hostingu w obniżonej cenie -50% do -75% na pierwszy rok. Cenniki zawierają już obniżone ceny, kod rabatowy nie jest potrzebny.
https://hostido.pl
Dla obecnych klientów taki sam rabat na przejście na wyższą ofertę.

image.png.a2c70f1b715e983c639168e455fb209c.png

  • Lubię 1
  • 2 miesiące temu...
Opublikowano

Zarejestrowałem się tutaj przed chwilą, gdyż właśnie czytając ten wątek dowiedziałem się o ofercie hostido i dokładnie zapoznałem się z Waszymi opiniami. Kompletnie nie znam się na domenach (zajmuję się informatyką w całkowicie innym zakresie), ale przez ostatni rok poprzedni hosting kilka razy pokazał mi co to znaczy np. nie mieć możliwości korzystania z poczty przez tydzień plus jak wygląda reakcja "7 dni w tygodniu" (w praktyce: kompletny brak odpowiedzi przez kilka dni na zgłaszane problemy).

W związku z tym właśnie jestem świeżo po przeniesieniu hostingu do hostido (czekam jeszcze na authinfo od poprzedniego rejestratora, żeby całkowicie przenieść domenę) i powiem tak: wsparcie w hostido działa błyskawicznie i dzięki ich pomocy bezproblemowo zmigrowałem pocztę i przekierowałem dnsy, chociaż nigdy w życiu tego nie robiłem. Co więcej - okazało się, że na większość moich pytań odpowiedzi znajdują się w ich bazie wiedzy, gdzie wszystko jest jasno opisane ze zrzutami ekranu.

Jak dla mnie - oferta hostido jest rewelacyjna, a obsługa świetna. Polecam i życzę firmie dalszych sukcesów w działalności.

 

  • Lubię 3
Opublikowano (edytowane)

Podpinam się do powyższej odpowiedzi, jakiś czas temu powierzyłem im mojego klienta, który miał za duży sklep na mój aktualny hosting reseller. Panowie wykazali się niezwykłym profesjonalizmem i na swoim hostingu za pomocą wtyczki od LSC sprawili, że sklep działa jak w zegarku, a wiele firm odsyłało mnie z kwitkiem mówiąć że tego nie da się odratować, tutaj widać pasję, zrobili całkiem sporo roboty nawet nie wiedząc czy finalnie uda im się podołać przyjąć ten sklep, zoptymalizować i żeby klient podjął finalną pozytywną decyzję zakupową i przejść od nich. Pod względem supportu, topka, co jakiś czas zawracam im głowie z uwagi na przeniesionego klienta, odpowiadają bardzo rzeczowo i szybko nt. optymalizacji i można zaczerpnąć dużo wiedzy, póki co naprawdę fajny zespół, który niczego się boi i wszystko bierze na klatę. Boje się tylko tego, że jeżeli firma się rozrośnie, na co wskazuje bardzo prokonsumenckie podejście, jakość, robienie rzeczy, których tak naprawdę nie musieliby robić, czy to się z czasem nie zmieni, czy nie będą doliczać opłat za dodatkowe usługi, czy nie podwyższą cen usług podstawowych, to się okażę z czasem.

Póki co ocenka to 9.9/10, druga firma zaraz po firmie Pana @Arkadiusz Bednarczyk, wspomniana firma jest i będzie u mnie zawsze na pierwszym miejscu z uwagi na długą i owocną współpracę.

Jedynym minusem w porównaniu do firmy P. Arkadiusza, jest to, że tutaj nie uświadczymy pakietów reseller, ale to tylko fanaberia i tylko część firm się na to decyduje się całkiem rozumiem biznesowe podejście, że nie do końca może się to opłacać.

 

 

 

Edytowane przez sempre
  • Lubię 5
Opublikowano

Chyba jako pierwszy pisałem, że mają BOK pierwsza klasa, co jak widać zostało potwierdzone w komentarzach przez innych klientów.... Parę dni temu też miałem okazję korzystać z pomocy BOK i było podobnie. Jakiś czas temu poleciłem hostido.pl znajomemu, to mówi, że "rewaluacja, bo  w porównaniu z innym z jakiego korzystał strony na WP ładują się bardzo szybko i bez czkawek"  👍 🤠

  • Lubię 1
  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

Zapraszamy do skorzystania z promocji "HALLOWEEN 2022", trwającej do 2 listopada 2022 roku. Promocja uprawnia do zakupu hostingu w obniżonej cenie -50% na pierwszy rok. Cenniki zawierają już obniżone ceny, kod rabatowy nie jest potrzebny. Dla obecnych klientów taki sam rabat na przejście na wyższą ofertę.

 

https://hostido.pl

fbhalloween.thumb.png.9067c5807bfa8df0565cee4c90e928c4.png
 

  • Lubię 1
  • 4 tygodnie później...
Opublikowano (edytowane)

Zapraszamy do skorzystania z promocji "BLACK WEEK 2022", trwającej do 4 grudnia 2022 roku. Promocja uprawnia do zakupu hostingu w obniżonej cenie -50% do -75% na pierwszy rok. Cenniki zawierają już obniżone ceny, kod rabatowy nie jest potrzebny.

 

Ceny nie są sztucznie napompowane, regularne ceny są takie same jak przed BLACK FRIDAY a cena odnowienia znajduje się w cenniku.


Dla stałych klientów rabat 50% na przejście na wyższy pakiet. Cena obliczona przy zmianie w panelu klienta jest już z naliczonym rabatem.


https://hostido.plbw-fb.thumb.jpg.7a8595ec1137614f666ca111aa028d38.jpg

Edytowane przez Hostido.pl
Opublikowano

Szkoda, iż nie ma nic na przedłużających umowę. Tak mogę skorzystać z opcji na 50% rabatu za level up pakietu, co w praktyce daje iż za tą samą gotówkę mam większy pakiet.

 

I tak wiem, mogę zajanuszować, i kupić nowy pakiet i wszystko migrować.

Opublikowano
1 godzinę temu, spex napisał:

Szkoda, iż nie ma nic na przedłużających umowę.

Uważam, że to bardzo dobry hosting i nawet bez promocji oferta jest  atrakcyjna cenowo . @spex Miej na uwadze to, że firma musi zarabiać, więc ciągłe obniżanie cen mogłoby przekładać się w sposób negatywny na jakość usług .... Czego byśmy chyba nie chcieli - prawda  🤨

Opublikowano

Cześć @spex,
Jak zauważyłeś dla obecnych klientów również przygotowaliśmy promocję - przejście na wyższy pakiet z obniżoną ceną o 50%. Rabat będzie naliczony do ceny przedłużenia wynikającej z danego okresu rozliczeniowego. Jeśli usługę zamówiłeś w promocyjnej cenie to do ceny różnicy między pakietami zostanie naliczony rabat, jeśli przedłużałeś już usługę to rabat zostanie naliczony do ceny różnicy między pakietami tego przedłużenia. Wydaje nam się, że jest to naprawdę wyjątkowa okazja dla obecnych klientów, którzy nie są zainteresowani kolejnym pakietem hostingowym, a chcieliby jednak przyszłościowo zwiększyć parametry obecnego planu po lepszej dla nich cenie :)

Opublikowano

@MionZgadza się. Jakość jest OK, a za jakość trzeba płacić. Po prostu płacząc dziś fakturę musiałem trochę ponarzekać :P

 

@Hostido.pl Tak, wiem. Tylko płacząc 244 zł za 50GB, nie potrzebuję skorzystać z promocji 50% by za 245 zł przejść na pakiet 150Gb. Gdy w praktyce spokojnie starczył by mi pakiet 120zł/20Gb, ale celowo wybrałem 50Gb by mieć trochę "zapasu". Więc więcej zapasu nie jest mi potrzebne :)

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano (edytowane)

Po długich rozmowach z hostido, testowaniu ich supportu m.in. przez przekazanie im dużego klienta e-sklepowego, zdecydowałem się do nich przejść z moimi domenami.

 

Kieruję w związku z tym prośbę o dodanie do TODO dwóch (chyba) nietrudnych w wdrożeniu funkcjonalności, o ile rozumiem, że wdrożenie domyślnych serwerów DNS dla nowo założonych domen w panelu może pójść na dalszy plan, lub w ogóle się nie pojawić (o czym rozmawialiśmy mailowo). To chociaż dajcie możliwość klientowi przy zakładaniu nowej domeny u Was możliwość wyboru, albo Wasze serwery DNS albo wpisane manualnie zewnętrzne serwery DNS (większość operatorów to umożliwia). Druga opcja, która dla mnie jak i pewnie dla innych resellerów domen będzie fajnym ficzerem, to sortowanie domen po dacie ważności, jeżeli ktoś ma u was kilka domen to raczej mu się to nie przyda bo i tak sortujecie na sztywno od najbliżej wygasających, ale przy np. 100 domenach sprawa wygląda inaczej, czyli w Twoje usługi -> Twoje domeny przy dacie ważności będzie kruczek, który będzie umożliwiał sortowanie od najstarszych do najnowszych i odwrotnie.

 

 

Edytowane przez sempre

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z forum, wyrażasz zgodę na: Warunki użytkowania, Regulamin, Polityka prywatności.