Skocz do zawartości
  • Cześć!

    Witaj na forum RootNode - aby pisać u nas musisz się zarejestrować, a następnie zalogować. Posty pisane z kont niezarejestrowanych nie są widoczne publicznie.

Opinie o LH.pl


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Ja pamiętam jak jeszcze nazywali się rainbow-pc - ale to dosłownie 15 lat temu :)


Od zawsze świadczyli profesjonalną usługę, raczej złego zdania nie można powiedzieć. Serwery ok, odpowiedzi supportu szybkie.


Jedynie co to ceny mogłyby być niższe a parametry większe :) - chyba ,że coś zmienili. teraz jak przeglądam na szybko ich aktualną ofertę to mają jakiś "pierwszy rok", więc taktyka znana z nazwy itp. trochę mi się nie podoba :)

Edytowane przez Rafiki
  • 2 lata później...
Opublikowano

Ja korzystam od kilku lat w formie `shared hosting` i jestem generalnie bardzo zadowolony.
Ceny nie należą do najniższych, ale jakość usługi jest jak najbardziej w porządku.

PLUSY:
+ Jakość usługi
+ Stabilnie i szybko to działa.

+ Support ok
+ Można załatwić nietypowe potrzeby (co mnie akurat bardzo ucieszyło, bo z reguły w innych firmach słyszałem tylko `Panie, kup se VPS to wtedy się będzie dało` )
+ Darmowy SSL
+ Backup 14 dni
+ Stosunkowo małe ograniczenia jak na shared-host (np. rsync śmiga bez problemu, co nie wszędzie jest takie oczywiste)

Żeby nie było laurki rodem jak z szeptanki, to podam konstruktywnie też jakie wg. mnie MINUSY:
- Panel klienta kulawy i mało intuicyjny
- Brak możliwości wykonania/zrzucenia backupu kont pocztowych w odczytywalnym formacie
- Ceny za cloud server (nie wiem z czego to wynika bo nie znam się aż tak na serwerach, ale na tle konkurencji te ceny są całkowicie kosmiczne)
 

  • 8 miesięcy temu...
  • 1 rok później...
Opublikowano

Przetestowałem LH u siebie więc wrzucam linka do recenzji i testów - moze komuś się przyda:

 

https://jakwybrachosting.pl/recenzja-lh/

 

Sprawdziłem: ofertę, parametry, szybkość/wydajność (8 różnych testów), pocztę e-mail, kwestie bezpieczeństwa (10 elementów), uptime, panel, support (tajemniczy klient 😎)

 

W skrócie:

Na plus bardzo pomocny support i dobra oferta cena/jakość
Na niewielki minus brak redis lub memcached i wsparcia dla HTTP/3 (ale to pewnie kwestia czasu)

 

Szczegóły w recenzji.

Jest tam też oprócz wyników wszystkich testów monitoring uptime na żywo (sprawdzany co 5 minut z 8 lokalizacji) i kod rabatowy (gdyby ktoś chciał skorzystać).

  • 5 miesięcy temu...
Opublikowano (edytowane)
W dniu 7.04.2022 o 12:05, kazur napisał:

 

Na niewielki minus brak redis lub memcached i wsparcia dla HTTP/3 (ale to pewnie kwestia czasu)

Redis jest, wczoraj nawet testowałem.

 

5 minut temu, theqkash napisał:

Czyżby szykowały się jakieś większe roszady w branży?

 

Według danych rejestrowych, lh stało się wspólnikiem w kylos i thecamels

 

https://rejestr.io/krs/503852/lh-pl

Wow, niezłe zaskoczenie. W sumie thecamels raczej cieszyli się dobrą opinia więc może wyjdzie z tego coś ciekawego?

Edytowane przez kanlukasz
Opublikowano
29 minut temu, kanlukasz napisał:
W dniu 7.04.2022 o 12:05, kazur napisał:

Na niewielki minus brak redis lub memcached i wsparcia dla HTTP/3 (ale to pewnie kwestia czasu)

Redis jest, wczoraj nawet testowałem.

 

Zgadza się - już jest od jakiegoś czasu w dwóch droższych planach (Mango i Apple).

  • 2 lata później...
Opublikowano

Nie wiedziałem, że gnum przeszło do lh i jakiś czas temu odkryłem, że mam 1 domenę w lh, wniosek o wydanie authinfo -> podpisany wniosek na email, okej - nie ma problemu - wysłane.

Wiadomość zwrotna:

 

IMG_20241029_144818.png.4b557b5ba18c5d8f3c81873344b0c570.png

Nie skorzystałem z promocji (według ich regulaminu - korzystanie z promocji sprawia, że musicie zostać u nich 2 lata a nie rok - nie wiem czy to można pod to podciągnąć)

Authinfo do dzisiaj nie dostałem, domena wygasa za 2 dni.

Celowe działanie czy zapominalstwo? :D

 

 

Opublikowano
W dniu 29.10.2024 o 11:39, daffx napisał(a):

Nie wiedziałem, że gnum przeszło do lh i jakiś czas temu odkryłem, że mam 1 domenę w lh, wniosek o wydanie authinfo -> podpisany wniosek na email, okej - nie ma problemu - wysłane.

 (...)

Authinfo do dzisiaj nie dostałem, domena wygasa za 2 dni.

Celowe działanie czy zapominalstwo? :D

 

Ja bym im odpisał z pytaniem o kod AUTHINFO, który miał być wysłany, a którego nie masz i jednocześnie kopię tego mail wysłał do NASK-u.

Opublikowano
5 godzin temu, Krystek napisał(a):

 

Ja bym im odpisał z pytaniem o kod AUTHINFO, który miał być wysłany, a którego nie masz i jednocześnie kopię tego mail wysłał do NASK-u.

Załatwione, okazało się, że mają do X dni na wysłanie kodu ale dziwne, że nie zrobili tego w momencie odpisania na wniosek :)

Kod dostałem 1-2 dni przed wygaśnięciem domeny - teraz dokładnie nie pamiętam i  był to ostatni dzień tego terminu.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z forum, wyrażasz zgodę na: Warunki użytkowania, Regulamin, Polityka prywatności.