Skocz do zawartości
  • Cześć!

    Witaj na forum RootNode - aby pisać u nas musisz się zarejestrować, a następnie zalogować. Posty pisane z kont niezarejestrowanych nie są widoczne publicznie.

Opinie o LH.pl


Macsch15
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Ja pamiętam jak jeszcze nazywali się rainbow-pc - ale to dosłownie 15 lat temu :)


Od zawsze świadczyli profesjonalną usługę, raczej złego zdania nie można powiedzieć. Serwery ok, odpowiedzi supportu szybkie.


Jedynie co to ceny mogłyby być niższe a parametry większe :) - chyba ,że coś zmienili. teraz jak przeglądam na szybko ich aktualną ofertę to mają jakiś "pierwszy rok", więc taktyka znana z nazwy itp. trochę mi się nie podoba :)

Edytowane przez Rafiki
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 lata później...

Ja korzystam od kilku lat w formie `shared hosting` i jestem generalnie bardzo zadowolony.
Ceny nie należą do najniższych, ale jakość usługi jest jak najbardziej w porządku.

PLUSY:
+ Jakość usługi
+ Stabilnie i szybko to działa.

+ Support ok
+ Można załatwić nietypowe potrzeby (co mnie akurat bardzo ucieszyło, bo z reguły w innych firmach słyszałem tylko `Panie, kup se VPS to wtedy się będzie dało` )
+ Darmowy SSL
+ Backup 14 dni
+ Stosunkowo małe ograniczenia jak na shared-host (np. rsync śmiga bez problemu, co nie wszędzie jest takie oczywiste)

Żeby nie było laurki rodem jak z szeptanki, to podam konstruktywnie też jakie wg. mnie MINUSY:
- Panel klienta kulawy i mało intuicyjny
- Brak możliwości wykonania/zrzucenia backupu kont pocztowych w odczytywalnym formacie
- Ceny za cloud server (nie wiem z czego to wynika bo nie znam się aż tak na serwerach, ale na tle konkurencji te ceny są całkowicie kosmiczne)
 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 8 miesięcy temu...
  • 1 rok później...

Przetestowałem LH u siebie więc wrzucam linka do recenzji i testów - moze komuś się przyda:

 

https://jakwybrachosting.pl/recenzja-lh/

 

Sprawdziłem: ofertę, parametry, szybkość/wydajność (8 różnych testów), pocztę e-mail, kwestie bezpieczeństwa (10 elementów), uptime, panel, support (tajemniczy klient 😎)

 

W skrócie:

Na plus bardzo pomocny support i dobra oferta cena/jakość
Na niewielki minus brak redis lub memcached i wsparcia dla HTTP/3 (ale to pewnie kwestia czasu)

 

Szczegóły w recenzji.

Jest tam też oprócz wyników wszystkich testów monitoring uptime na żywo (sprawdzany co 5 minut z 8 lokalizacji) i kod rabatowy (gdyby ktoś chciał skorzystać).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 5 miesięcy temu...
W dniu 7.04.2022 o 12:05, kazur napisał:

 

Na niewielki minus brak redis lub memcached i wsparcia dla HTTP/3 (ale to pewnie kwestia czasu)

Redis jest, wczoraj nawet testowałem.

 

5 minut temu, theqkash napisał:

Czyżby szykowały się jakieś większe roszady w branży?

 

Według danych rejestrowych, lh stało się wspólnikiem w kylos i thecamels

 

https://rejestr.io/krs/503852/lh-pl

Wow, niezłe zaskoczenie. W sumie thecamels raczej cieszyli się dobrą opinia więc może wyjdzie z tego coś ciekawego?

Edytowane przez kanlukasz
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

29 minut temu, kanlukasz napisał:
W dniu 7.04.2022 o 12:05, kazur napisał:

Na niewielki minus brak redis lub memcached i wsparcia dla HTTP/3 (ale to pewnie kwestia czasu)

Redis jest, wczoraj nawet testowałem.

 

Zgadza się - już jest od jakiegoś czasu w dwóch droższych planach (Mango i Apple).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z forum, wyrażasz zgodę na: Warunki użytkowania, Regulamin, Polityka prywatności.