Skocz do zawartości
  • Cześć!

    Witaj na forum RootNode - aby pisać u nas musisz się zarejestrować, a następnie zalogować. Posty pisane z kont niezarejestrowanych nie są widoczne publicznie.

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Cześć,
Wiecie może czy można obecnie zakupić G Suite na osobę prywatną? Dziś próbowałem założyć konto i już w pierwszym kroku należy podać nazwę firmy. Tak ok. 3 lata temu miałem G Suite na okres próbny i pamiętam, że wtedy podczas zakładania konta można było wybrać osobę prywatną lub firmę.

Opublikowano

G Suite możesz jak najbardziej kupić na osobę prywatną. Pierwsze kroki o których piszesz są realizowane tylko w celach administracyjnych i nazwę firmy możesz podać dowolną, bo to będzie po prostu nazwa konta G Suite (nie mylić z adresem email).  Gdybyś chciał skorzystać z uproszczonej formy konfiguratora G Suite i rozliczać się w złotówkach, to zapraszam do nas ;) https://home.pl/g-suite/

Opublikowano

@home_pl dzięki za info. Czy później można zmienić konto prywatne na firmowe? Za ok 2-3 m-ce będę zakładał firmę, ale już dziś chciałbym się zorganizować w G Suite.

Opublikowano
1 godzinę temu, home_pl napisał:

@sovv Tak, można wykonać później cesję całego konta z danych prywatnych na firmowe.

Tylko u Was, czy bezpośrednio w Google też?
Czy jeśli wykupię G Suite u Was, a przyszłości będę chciał zmigrować usługę bezpośrednio do Google, to jak przebiega taka procedura?

Opublikowano

@sovv Kupując u nas rozliczasz się bezpośrednio u nas, wsparcie techniczne też masz u nas, kwestie danych abonamentowych również :) Jesteśmy oficjalnym partnerem Google i sprzedajemy G Suite na normalnych zasadach, tak jak hosting, domeny oraz inne aplikacje. Z poziomu panelu klienta możesz administrować podstawowymi zasobami G Suite tj. lista użytkowników, weryfikacja domeny etc. Bardziej zaawansowane opcje otrzymasz już w panelu G Suite, do którego otrzymasz link od nas. Jeżeli chodzi o migrację to oczywiście jest taka możliwość - niezbędny jest kontakt z supportem Google, aby przepięli Twoje konto na swój system billingowy.  Warto jednak zostać z nami m.in. dlatego że jako firma otrzymasz pełnowartościową fakturę VAT za usługę, masz stałą kwotę w PLN i szybki dostęp do polskiego supportu. Ponadto świadczymy też wiele usług dodatkowych w ramach G Suite tj. szkolenia czy przeniesienie poczty z obecnych serwerów na konta G Suite.

Opublikowano

@home_pl Dlaczego nie macie w ofercie pakietu Enterprise? Obecnie nie jest mi potrzebny, ale w przyszłości (głównie z powodu hostowanego certyfikatu S/MIME) już tak. Faktura PL opłacana zwykłym przelewem byłaby jak najbardziej pożądana.

Opublikowano (edytowane)

@sovv Enterprise jest dostępny u nas w formie "on demand" czyli nie przez stronę WWW, ale po kontakcie z supportem - aktywujemy wówczas klientowi ten pakiet w kilka minut. Jego brak na stronie wynika z kwestii marketingowych, bo stawiamy na maksymalnie czytelną i prostą ofertę. Z doświadczenia w obsłudze sprzedaży wiemy, że klienci w pierwszej kolejności wolą sprawdzić możliwości Basic i Business, a dopiero potem w miarę potrzeby przejść płynnie do Enterprise ;) Każdą fakturę można u nas opłacić przelewem elektronicznym, przelewem tradycyjnym, BLIKiem, a nawet poprzez "Payu Płacę później" i zapłacić po 30 dniach.

Edytowane przez home_pl
Opublikowano
8 minut temu, home_pl napisał:

Enterprise jest dostępny u nas w formie "on demand" czyli nie przez stronę WWW, ale po kontakcie z supportem - aktywujemy wówczas klientowi ten pakiet w kilka minut.

W jakiej cenie?

Opublikowano (edytowane)

@sovv Aktualnie jest to 102 zł netto/mc ale jeśli będziesz potrzebował większej liczby licencji to zawsze można negocjować ;) Ile można uzyskać rabatu tego Ci nie napiszę, bo to zawsze zależy od danego miesiąca. Jeżeli chciałbyś sprawdzić wersję demo - daj na siebie namiary na priv, a skontaktuje się z Tobą dedykowany opiekun, ustawi Ci całe konto do testów jak również oprowadzi po całym środowisku narzędzi administracyjnych.

Edytowane przez home_pl
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Próbuję założyć konto bezpośrednio w Google i wychodzi mi, że jednak nie ma możliwości założenia konta na osobę prywatną. Utknąłem na na poniższym kroku:

gs.thumb.png.1fba10ab17e66e6973fb548fb7513ec6.png

Od 1 kroku do kroku widocznego na Scrennshot nie było wyboru typu konta. A w tym kroku też nie można zmienić typu konta :(

Opublikowano

Eh! nie mam już chęci ani czasu walczyć w procedurą rejestracji w google. @home_pl Dwa pytanka mam:

  1. Czy zakładając u Was konto adres e-mail jest zarazem loginem do panel.home.pl ? Jeśli tak to czy można to później zmienić na inny adres e-mail? Jeśli można zmienić, to czy wymaga to ticketu do supportu, czy samodzielnie to wyklikam?
  2. Czy można najpierw założyć konto w panelu i dopiero później zakupić usługi? Jeśli tak to poproszę o link do formularza rejestracji, bo nie mogę go znaleźć. :)
Opublikowano

@sovv

 

1. Login nadajesz indywidualnie. Nie musi o być adres email, który podajesz w trakcie rejestracji. Wyklikasz go samodzielnie w panelu klienta (klikasz na nazwę swojego loginu z numerem ID -> Ustawienia Użytkownika.

 

2. Nie ma takiej możliwości. Konto zakładane jest przy rejestracji usługi.

  • Super! 1
Opublikowano
Dnia 14.08.2020 o 11:25, sovv napisał:

Próbuję założyć konto bezpośrednio w Google i wychodzi mi, że jednak nie ma możliwości założenia konta na osobę prywatną. Utknąłem na na poniższym kroku:

 

Nie bierzesz przypadkiem G Suite Enterprise?

Opublikowano (edytowane)
34 minuty temu, psz napisał:

 

Nie bierzesz przypadkiem G Suite Enterprise?

Właśnie biorę G Suite Enterprise od razu, tak zdecydowałem.

@psz a to może mieć znaczenie?

Edytowane przez sovv
Opublikowano

W Polsce od pewnego czasu Google sprzedaje usługi Gsuite firmom, organizacjom, placówkom edukacyjnym (w sensie - nie użytkownikom prywatnym). Dla użytkowników prywatnych jest zwykły Gmail + usługi towarzyszące, do których (zdjęcia, dysk, gmail) można sobie dokupić storage w dobrej cenie. Taka polityka firmy. GSuite można wykorzystać do użytku domowego (niefirmowego), ale będzie wymagało to podania danych firmy podczas rejestracji. Za zgodność ze stanem faktycznym danych (firmy) wprowadzanych podczas rejestracji odpowiada użytkownik.

  • Super! 1
Opublikowano (edytowane)
16 minut temu, Tom X napisał:

W Polsce od pewnego czasu Google sprzedaje usługi Gsuite firmom, organizacjom, placówkom edukacyjnym (w sensie - nie użytkownikom prywatnym). Dla użytkowników prywatnych jest zwykły Gmail + usługi towarzyszące, do których (zdjęcia, dysk, gmail) można sobie dokupić storage w dobrej cenie. Taka polityka firmy. GSuite można wykorzystać do użytku domowego (niefirmowego), ale będzie wymagało to podania danych firmy podczas rejestracji. Za zgodność ze stanem faktycznym danych (firmy) wprowadzanych podczas rejestracji odpowiada użytkownik.

I wszystko stało się jasne. Także biorę @home_pl póki jeszcze można :)

Edytowane przez sovv

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z forum, wyrażasz zgodę na: Warunki użytkowania, Regulamin, Polityka prywatności.