Skocz do zawartości
  • Cześć!

    Witaj na forum RootNode - aby pisać u nas musisz się zarejestrować, a następnie zalogować. Posty pisane z kont niezarejestrowanych nie są widoczne publicznie.

Nazwa.pl a wiarygodność opinii na Trustpilot


sempre

Rekomendowane odpowiedzi

 

2 godziny temu, itomek napisał(a):

Jeszcze raz pokreślę, że autorami opinii są osoby, które je publikują, a nie nazwa.pl. To te osoby - autorzy opinii - decydują co, jak, gdzie, komu i kiedy napisać. 

Tomaszu, oczywiście, masz rację. Nazwa też może te komentarze publikować ale pod fałszywymi imionami i nazwiskami przez boty lub firmy działające jako PRowe / marketingowe. Co z tego, że bezpośrednio nazwa tego nie publikuje jeśli robi to ktoś przez nią wynajęty? :)
I po raz kolejny próbujesz mydlić oczy. Na szczęście - w porę robimy zimny prysznic.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

22 godziny temu, sempre napisał(a):

nie jest tajemnicą, że jeżeli firma nie dba o dany profil tj. nie odpowiada na komentarze, nie prosi bezinteresownie prawdziwych klientów o wydanie takowej opinii, to opinie będą wyłącznie negatywnie

TP znam pobieżnie, czy inni obecni na forum też są zdania, że ten serwis jest z tegoż powodu nic nie warty?  Dla mnie, jako w sumie rzadkiego i tylko pasywnego (bez konta) użytkownika , to w sumie taki TripAdvisor, ale na tematy nieturystyczne.

 

Często sprawdzam różne strony zupełnie niezwiązane z tematyką RN - na przykład ostatnio rezerwowałem bilety lotnicze, i okazuje się że jedna z moich ulubionych stron w tej branży - GoToGate - ma na TP, podobnie jak home, głównie oceny negatywne 🧐 Z innej branży: sprawdziłem mój ulubiony bank, znaczy się Aliora, i w sumie wychodzi na to co napisał(a) sempre (też głównie negatywy) 😹

 

Bywają jednak (podobnie jak na wspomnianym TA) profile na których jednak jest dużo komentarzy pozytywnych - mam mimo wszystko nadzieję (matkę głupich? :>>>), że bezinteresownych - niestety, jakichś konkretnych dowodów za jedną albo drugą możliwością niespecjalnie posiadam.. 🥲

18 godzin temu, theqkash napisał(a):

Dużo większym problemem wydają mi się jednak portale sprawiające wrażenie specjalistycznych, które jednak na celu mają jedynie zachęcenie do skorzystania z danego hostingu na bazie jakiegoś pseudo-rankingu tworzonego często tylko i wyłącznie w oparciu o procenty z programów partnerskich.

To jest jakaś absolutna plaga w anglojęzycznym necie, ilekroć próbuję haseł typu best xxx server, best xxx hosting, albo free xxx server/hosting, pierwszych ileśtam SERPów to zwykle jest te ileśtam stale przewijająych się firm które płacą grubą (ZTCW) kasę za każdego złapanego klienta (zresztą podobna historia jest zwykle z rekomendacjami ws. VPN -_-')

 

Edytowane przez chivito
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, chivito napisał(a):

TP znam pobieżnie, czy inni obecni na forum też są zdania, że ten serwis jest z tegoż powodu nic nie warty? 

 

W portalu tym jest jeszcze jedna dość znana polska firma hostingowa z dość dużą ilością bardzo pozytywnych opinii. Uszeregowałem te opnie względem dat by móc zaobserwować pewien okres gorliwego zainteresowania bardzo zadowolonych użytkowników, poza tym okresem występują duże luki w życiorysie ocenianej firmy. Wszystkie te opinie, niezależnie czy rzeczywiste, czy zmanipulowane, nie oddają realnego poziomu obsługi klienta ani jakości usług. Myślę, że nie mają one większego wpływu na wybory partnera hostingowego w PL, o czym najlepiej świadczy skład TOP3. Sądzę, że użytkownicy są świadomi łatwości manipulacji tego typu opiniami, oraz mechanizmem skłaniającym do pisania negatywów. W przypadku dużych firm obsługujących klientów hurtowo, zatrudniających pracowników na infoliniach, wpadki są nieuniknione. Są również nieuniknione z powodu niektórych agresywnych modeli biznesowych zorientowanych na maksymalizacje zysków przez wciskanie przez BOK (premiowany za dosprzedaż) niechcianych lub kiepskiej jakości usług hostingowym laikom. Generalnie uważam, że polski rynek hostingowy okrzepł na tyle, że firm świadczących usługi fundamentalnie źle po prostu już nie ma albo prawie nie ma. Etyka zarządzania/marketingu/PR - tu niestety jest kiepsko w porównaniu do standardów reprezentowanych przez zachodnie korporacje (chociażby telekomunikacyjne).

  • Lubię 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 10 miesięcy temu...

Sorki za odkopywanie.

 

@itomek etykieta zniknęła z waszego profilu TP z tego co widzę, mógłbyś się do tematu odnieść? Ciekawi mnie to bardziej od strony marketingowej bo nigdy tego znaczka nie widziałem przedtem i nie widziałem go po nim na w/w portalu, czy zainterweniowaliście sami i TP uznał za zasadne odwołanie się, czy może jest tam jakiś okres karencji na tę plakietkę, która znika po jakimś czasie? A może po prostu wycofali te funkcję tej plakietki i usunęli ją wszędzie?

Edytowane przez sempre
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W sprawie etykietki uznaliśmy, że w TP nie ma z kim rozmawiać, więc już do nich nie pisaliśmy. Zorientowaliśmy się, że zniknęła, już jakiś czas temu, przy czym nie mieliśmy wyjaśnień czy informacji, że ją znoszą i co się wydarzyło, że już nie chcą / nie muszą / nie powinni jej publikować. Tak, jak wcześniej pisałem, w ich white papers były informacje o tym, że wiele zgłaszanych opinii powoduje nałożenie etykiety. Niestety, pozorna anonimowość w sieci zachęca do publikacji komentarzy, które są efektem działania trolli (co mieliśmy okazję od 26 listopada do 29 grudnia obserwować także na rootnode). Każdą pojedynczą opinię staramy się zweryfikować, dotrzeć do jej "źródła", aby wyjaśnić ewentualne uwagi. Komentarze, których TP nie potwierdza, a my je zgłaszamy - znikają, chociaż niektóre ze zgłaszanych komentarzy dalej widnieją na tym portalu, a my nie otrzymujemy kontaktu do autora - czego też nie rozumiem... 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Okej, umknęło mi że w pierwszej odpowiedzi mailowej już napisali że jest karencja na ten komunikat, jeżeli minie odpowiedni okres czasu a firma zacznie się zachowywać zgodnie z regulaminem to plakietka jest usuwana.

 

Cytat

We keep Consumer Warnings in place for a fixed time, and review them to see if the business is still misusing our platform. We don’t remove Consumer Warnings until all misbehavior has stopped, and a reasonable amount of time has passed..

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z forum, wyrażasz zgodę na: Warunki użytkowania, Regulamin, Polityka prywatności.