Skocz do zawartości
  • Cześć!

    Witaj na forum RootNode - aby pisać u nas musisz się zarejestrować, a następnie zalogować. Posty pisane z kont niezarejestrowanych nie są widoczne publicznie.

[hostido.pl] - informacje nt. usług, oferty, promocji


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Właśnie dziś robiłem optymalizację wordpressa którego tam przeniosłem na nvme3

Wersja mobile miała wydajność ok 55% i nie spełniała wytycznych google. Włączyłem redis i litespeed cache.

Obecnie jest jak na screenie 99%

Z czystym sumieniem mogę polecić.

hostido1.png

hostido2.png

  • Lubię 2
  • Haha 1
Opublikowano (edytowane)

Też mogę polecić. Do tego również BOK pierwsza klasa 👍

Edytowane przez Mion
  • Lubię 3
Opublikowano

Przeniosłem kilka serwisów i również polecam.

 

Mam nadzieję, że nie zostanie popełniony ten sam błąd co w przeszłości ( ͡° ͜ʖ ͡°).

Życzę powodzenia w rozwoju firmy! :)

 

  • Lubię 1
Opublikowano

Pytanie, nie macie tam przypadkiem jakiś limitów ilości reaguestów/mc? Bo muszę, gdzieś w ten weekend przenieść ze służbowego  konta w home.pl, pliki GTFS dla google.

Opublikowano

@spexLimity są w specyfikacji oopisane, ale nie ma miesięcznych jeśli chodzi o req. Napisz ile potrzeba i co tam się kryje pod tym gtfs żeby była pewność. 

  • Lubię 1
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano (edytowane)

Na  wstępie powiem, że mimo usilnych prób, nie udało mi się znaleźć żadnej negatywnej opinii w internecie (jedynie obawy przed kolejną sprzedażą do jakiegoś behemota). W połączeniu z atrakcyjnymi cenami, to ładne osiągnięcie: oby tak dalej!  :)

 

Pomarudzę jednak o kwestiach formalnych: specyfikacja hostingów wymienia SLA 99.9%, ale nie mówi nawet  w jakiej skali. W regulaminie z kolei, najbardziej konkretne info jakie udało mi się znaleźć o SLA to

Cytat

Dostawca usunie awarię w ciągu 2 dni roboczych od otrzymania powiadomienia przez Klienta lub Użytkownika o jej wystąpieniu [...]

(https://hostido.pl/regulaminy/Regulamin-swiadczenia-uslug-droga-elektroniczna.pdf punkt 13.3)

To oznacza, że jak coś padnie np w piątek wieczorem, czy sobotę rano, to może sobie leżeć tak do wtorku wieczorem... W skali miesięcznej to jest dostępność ~87% a nie 99.9%...

Idąc dalej, żeby w ogóle mówić o jakimkolwiek SLA, to muszą być określone bardzo precyzyjnie ile rabatu/odszkodowania klient automatycznie dostaje za każdą godzinę/dobę przekroczenia. A co w/w regulamin określa? Punkt 14 jest zasadniczo jednym wielkim odnośnikiem, do ogólnych praw konsumenta w RP... Sorry, ale to jest ściema, a nie żadne SLA...

 

Regulaminów na stronie jest sporo i wszystkie mają po kilka-kilkanaście stron, więc jeśli coś istotnego przegapiłem, to przepraszam. (Tu sugestia, żeby uprościć te dokumenty). Przejrzałem też https://hostido.pl/regulaminy/Regulamin-swiadczenia-uslugi-hostingu-WWW.pdf ale jedyne co tam znalazłem to bardzo ogólnikowe stwierdzenie

Cytat

Dostawca zobowiązuje się do należytego wykonania Usługi oraz realizacji dyspozycji związanych z Hostingu WWW składanych przez Klienta [...]

(§ 5 punkt 4)

 

Biorąc pod uwagę, że do tej pory nikt głośno nie narzeka na rzeczywistą jakość usług, zawarcie w umowie formalnych warunków prawdziwego SLA powinno być całkiem bezpiecznym posunięciem ze strony Hostido. To z kolei zdecydowanie zwiększyłoby zaufanie do marki,  więc bardzo polecam rozważenie uregulowania tej kwestii.

Edytowane przez morgwai
wording
Opublikowano

Cześć @morgwai

Na wstępie chcielibyśmy podziękować za feedback :)

Regulaminów może wydawać się sporo, ale jesteśmy zobowiązani w stosunku do klienta o ich dostarczenie dla każdej oferowanej usługi, promocji czy też ogólnego korzystania od strony klienckiej.

Przechodząc teraz do kwestii, która najbardziej interesuje Ciebie i może też zainteresować innych - wprowadzimy niebawem (na pewno w tym roku) zmiany do regulaminów, które traktują o SLA, aby były one bardziej przejrzyste. 

W międzyczasie jeśli zastanawiasz się nad wyborem naszych usług to zachęcam do bezpłatnego przetestowania (30 dni) :)

Dziękujemy za uwagi.

Opublikowano (edytowane)

jeszcze 2 małe sugestie:

 

- wbudowany rekord dkim, który dostałem na dzień dobry używa RSA 2048: to jest jeszcze ok, ale już zbliża się coraz bardziej do granicy bezpieczeństwa: może warto wymienić na ed25519?

 

- chat-bot w panelu klienta jest MEGA upierdliwy: molestuje mnie za każdym razem gdy otworzę jakąś podstronę w nowej zakładce i gdy ponownie wejdę na dawno nieużywaną zakładkę z jakąś podstroną hostido otwartą uprzednio.

Edytowane przez morgwai
chatbot cd
Opublikowano

@morgwaiDzięki za sugestie.

Co do rekordu DKIM, w najnowszym RFC jest wsparcie dla RSA i zalecenie aby używać 2048. Ponadto na ten moment, żaden duży provider nie weryfikuje podpisów w ed25519. 

Co do chatbota, dopracujemy to. 

  • Lubię 1
Opublikowano
Godzinę temu, Hostido.pl napisał:

dopracujemy to. 

Rozważcie wdrożenie MongoDB, bo tego brakuje w Waszej bardzo dobre ofercie  👍

Opublikowano

@Mion Możliwe, że już wspominaliśmy ale mamy to na TO-DO, jednak potrzebujemy jeszcze trochę czasu. Staramy się nie oddawać do użytku bubli, a więc cierpliwości. 

  • Lubię 2
Opublikowano

To jak narzekamy, to ponarzekam na tickety.

 

1) CSS

Domyślnie macie prezentacje tego, w trybie chatu gdzie każdy dymek ma szerokość 84%. Jednak pole do wpisywania wiadomości ma ok. 60% szerokości i przy pełnej linii rozszerza się do 100% i dopiero wtedy się łamie. Nie dało tego by się też dać dla max 84%  by wizualnie to uspójnić - w szczególności w aspekcie startowej wartości.

 

2) Powiadomienie o odpowiedzi - nie działem, tego, ale nie dałoby się zrobić czegoś ala gmail, iż przy otwartym oknie korespondencji pojawia się dymek z informacją o nowej wiadomości. A tak to trzeba z F5 atakować stronę.

Opublikowano

@spex wielokrotnie  kontaktowałem się z BOK z panelu konta i nie ma żadnego problemu. Odpowiedź i pomoc była po kilku minutach dlatego tak cenię sobie ten hosting  👍

 

  • Lubię 1
Opublikowano

@spexDzięki za kolejne uwagi, na pewno poprawimy co się. Odnośnie ticketów, to odpowiedź zawsze jest wysyłana na e-mail, niezależnie od drogi otwarcia zgłoszenia. 

  • Lubię 1
Opublikowano (edytowane)

chat-bot się odstosunkował: DZIĘKI!!! :)

 

zmiana głównego adresu email klienta nie wymagała żadnego potwierdzenia (idealnie powinno być wymagane potwierdzenie z obydwu: ze starego ze względów bezpieczeństwa, z nowego by wyeliminować możliwość literówki przy wprowadzaniu)

 

bardzo podoba mi się, że w cenniku domen cena odnowienia jest równie widoczna jak cena z pierwszy rok: to zwiększa zaufanie, że nikt nie próbuje mnie wrobić. Dlaczego nie zastosować tej samej polityki do cen hostingów? Tam muszę z kolei chwilowo zwiększać czcionkę o 50% żeby w ogóle być w stanie to przeczytać...

 

z kolei w cenniku hostingów bardzo podoba mi się widoczny przełącznik netto/brutto, którego brakuje w zbiorczym cenniku domen (pojawia się dopiero jak wejdę w konkretne tld)

Edytowane przez morgwai
przełącznik netto/brutto
Opublikowano

@morgwai 

Jasne, że posiadamy wiele niedoskonałości. Wpisuję wszystko na todo, zobaczymy co da się zrobić. 

W przypadku cen hostingu również cena odnowienia jest podana, ale z racji, że forma ułożenia oferty jest inna - domen jest dużo, a hostingów mało - to inny układ prezentacji zachowaliśmy.

W cenniku domen też jest przełącznik, tylko niestety dopiero na dole. Ogarniemy ;) 

  • Lubię 1
Opublikowano

@Hostido.pl @Jakub

 

ok, przyznaję, że nie miałem samozaparcia na tyle żeby dojechać do samego końca listy, he he 😉  Chyba lepiej przenieść przełącznik na początek listy.

 

43 minuty temu, Hostido.pl napisał:

Jasne, że posiadamy wiele niedoskonałości. Wpisuję wszystko na todo, zobaczymy co da się zrobić. 

 i o to chodzi! :) Wytykam z życzliwości (bo widzę, że feedback jest mile przyjmowany)  a nie ze zgryzoty :)

  • Lubię 2
  • 3 tygodnie później...
Opublikowano

Jako, że mija już rok odkąd wystartowaliśmy chcieliśmy podziękować za to, że jesteście z nami. To był długi rok, podczas którego cały czas internsywnie pracowaliśmy nad nowymi możliwościami w panelu klienta, zmianami w funkcjonowaniu usług czy migracjami Waszych kont. Udało nam się wskoczyć do TOP100 rankingu https://top100.rootnode.pl/ranking (obecnie 92 lokata). Nie zamierzamy zwalniać tempa ani pogarszać jakości usług :)

Zapraszamy do skorzystania z promocji "Pierwsze urodziny Hostido", trwającej do 20 lutego 2022 roku. Promocja uprawnia do zakupu hostingu w obniżonej cenie -50% do -75% na pierwszy rok. Cenniki zawierają już obniżone ceny, kod rabatowy nie jest potrzebny.
Dla obecnych klientów, posiadających już opłacone usługi przygotowaliśmy możliwość dokonania upgrade planu na wyższy ze zniżką 50%. Jest już naliczona przy zamiawianiu zmiany pakietu.

 

urodzinyfb.thumb.png.c5a2104756aac596d843058251911320.png

  • Super! 2
Opublikowano

Generowanie certyfikatów Let's Endcrypt działa u was dość słabo. Z tego co zauważyłem, działa jedynie jak serwer nazw jest na waszym serwerze np. wasze domeny techniczne.

 

Natomiast, jeśli wskazuję was przy pomocy rekordu A, to dostaję faila przy generowaniu acme. W takim przypadku mechanizm DNS-01 nie działa, bo nie macie dostępu do strefy DNS. Więc, takim przypadku pozostaje jedynie  HTTP-01, bo do przestrzeni dyskowej macie dostęp. Ale z tego co widze, nie korzystanie z tej opcji.

 

Opublikowano

@spex Używamy HTTP, DNS tylko dla certyfikatów wildcard. Jak jest rekord A to również działa. Wówczas musisz odznaczyć subdomeny, które nie są przekierowane (mail, smtp, www) a które są domyślnie dołączane. 

Opublikowano (edytowane)

W taki sposób się udało. Tylko nigdzie, o tym nie ma wzmianki, a wirdcard najczęściej wydaje się logiczniejszym wyjściem.

 

Bez www? Nawet jak mam ustawione przekierowanie www > bez www?

 

PS. Przy okazji, jak u was instaluje się certyfikaty pośrednie (przypadku innych niż LS?)

Edytowane przez spex
Opublikowano

@spex Jeśli masz przekierowanie to www nie usuwasz. Różne są konfiguracje, których klienci używają ale weryfikacja LE działa standardowo po http..

Certyfikaty pośrednie dodasz przez "Certyfikaty SSL" -> "Certyfikat CA Root". 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z forum, wyrażasz zgodę na: Warunki użytkowania, Regulamin, Polityka prywatności.