Skocz do zawartości
  • Cześć!

    Witaj na forum RootNode - aby pisać u nas musisz się zarejestrować, a następnie zalogować. Posty pisane z kont niezarejestrowanych nie są widoczne publicznie.

Promowanie/Pozycjonowanie strony w Google


Matix8981

Rekomendowane odpowiedzi

Witajcie,

Na wstępie chciał bym powiedzieć, że jestem zielony w SEO itp. Chciał bym się dowiedzieć w jaki sposób mogę wypozycjonować swoja domenę w Google aby była w na wysokim miejscu w frazie np.  Sklep obuwniczy Olsztyn (To nie jest fraza którą chce wypozycjonować).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pozycjonowanie jest niestety bardziej rozbudowanym i zaawansowanym procesem, który ciężko streścić w kilku słowach lub punktach. Rozumiem, że interesowałaby Cię m.in. tego typu fraza - sklep/rodzaj asortymentu/miasto? Przy tego typu frazach ciężko jest wbić się chociaż do top 20, a co dopiero mówiąc o pierwszej 3-5. mrViperoo co prawda wskazał już pewne podstawy ale chciałbym też dodać coś od siebie. Unikalne teksty - Google nie lubi duplikowanych tekstów, linkuje tak na prawdę tylko jeden z tego typu duplikatów. Dlatego trzeba unikać kopiowania opisów produktu od producenta, a nawet jeśli wprowadzimy taki opis to "coś z nim pokombinować" - synonimy, zmiany szyku zdań. W tekście powinny znaleźć się słowa kluczowe, dla których chcesz pozycjonować stronę lub produkt. Pamiętaj jednak, o tym aby nie przesadzić z ich ilością. Tekst powinien mieć również nagłówki, czyli znaczniki header - 1,2,3. 

Optymalizacja treści, to nic innego jak zrobienie serwisu jak najbardziej przyjaznego i użytkownikom i dla algorytmu wyszukiwarki. Jednak raczej skupiłbym się na tej pierwszej opcji, nic Tobie po tym jeśli strona będzie w miarę wysoko w wynikach, ale dla użytkowników będzie nie czytelna lub nie intuicyjna. Ważne również aby strona wczytywała się jak najszybciej.