Skocz do zawartości
  • Cześć!

    Witaj na forum RootNode - aby pisać u nas musisz się zarejestrować, a następnie zalogować. Posty pisane z kont niezarejestrowanych nie są widoczne publicznie.

Problemy z połączeniem VPN


Westbam

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

Dziś po raz pierwszy "próbowałem" zainstalować OpenVPN na swoim VPSie.

Na początku używałem poradników ale co jeden to jakiś błąd się wysypywał którego nie mogłem ogarnąć (nie znam się na tym w ogóle).

Zatem użyłem instalatora:

https://github.com/Nyr/openvpn-install/blob/master/README.md

Wszystko nagrane "Succes!" etc. Plik który został wygenerowany xxxxxx.ovpn pobrałem, wrzuciłem do openvpn/config (po instalacji openvpn a swoim kompie).

Próbuje otworzyć stronę (która wg poradników powinna działać) IP:1194 - nic (a chyba powinno coś ruszyć)

Dodałem do wyjątków firewalla na vpsie port 1194

firewall-cmd --list-all

 


public (active)
  target: default
  icmp-block-inversion: no
  interfaces: eth1 venet0
  sources:
  services: dhcpv6-client ssh
  ports: 80/tcp 1194/udp
  protocols:
  masquerade: no
  forward-ports:
  source-ports:
  icmp-blocks:
  rich rules:

 

Proszę o pomoc bo wkrótce zwariuje...

 

Logi:

Mon Apr 06 12:24:30 2020 Outgoing Control Channel Encryption: Cipher 'AES-256-CTR' initialized with 256 bit key
Mon Apr 06 12:24:30 2020 Outgoing Control Channel Encryption: Using 256 bit message hash 'SHA256' for HMAC authentication
Mon Apr 06 12:24:30 2020 Incoming Control Channel Encryption: Cipher 'AES-256-CTR' initialized with 256 bit key
Mon Apr 06 12:24:30 2020 Incoming Control Channel Encryption: Using 256 bit message hash 'SHA256' for HMAC authentication
Mon Apr 06 12:24:30 2020 TCP/UDP: Preserving recently used remote address: [AF_INET]XXXXXXX:1194
Mon Apr 06 12:24:30 2020 Socket Buffers: R=[65536->65536] S=[65536->65536]
Mon Apr 06 12:24:30 2020 UDP link local: (not bound)
Mon Apr 06 12:24:30 2020 UDP link remote: [AF_INET]XXXXXXX:1194