Skocz do zawartości
  • Cześć!

    Witaj na forum RootNode - aby pisać u nas musisz się zarejestrować, a następnie zalogować. Posty pisane z kont niezarejestrowanych nie są widoczne publicznie.

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Testowałem może z kilka dni. Pamiętam że dość mocno nie podobało mi się w jaki sposób narzucana jest metoda podziału powierzchni na pocztę i FTP (są jakieś zmiany względem tego co było kilka lat temu?). Na temat jakości/stabilności nie mogę się wypowiedzieć niemniej jest to jedna z ofert którą innym użytkownikom polecam przetestować.

Opublikowano
11 godzin temu, Pawel_15 napisał:

Testowałem może z kilka dni. Pamiętam że dość mocno nie podobało mi się w jaki sposób narzucana jest metoda podziału powierzchni na pocztę i FTP (są jakieś zmiany względem tego co było kilka lat temu?). Na temat jakości/stabilności nie mogę się wypowiedzieć niemniej jest to jedna z ofert którą innym użytkownikom polecam przetestować.

 

Pojemność serwera dzielisz u nas (w panelu) na trzy elementy: pocztę, pliki i bazy danych:

 

2017-09-17_09-46-19-86644.png

 

Oczywiście zmianę można zrobić w każdym momencie :)

Opublikowano
9 godzin temu, zlotowinfo napisał:

mnie też te ograniczenia denerwowały jak u was byłem, może zmiencie to wreszcie?

 

Po co jest podział? Gdyby go nie było - puchnące np. logi, czy baza danych - mogłyby zapchać cały serwer - przestałaby wtedy działać poczta i bazy danych. Tak jest po prostu bezpieczniej dla działania usług :)

  • Lubię 2
Opublikowano

ja rozumiem wasze argumenty, ale to jednak narzucanie zasad użytkownikowi, ograniczeń których nikt nie lubi

każdy jest inny, jak widać nie tylko ja lubię swobodę w przydzielaniu miejsca

napewno dużo zyskacie gdy dacie wybór użytkownikom stałe przydzielanie lub swobodne

Opublikowano
3 minuty temu, zlotowinfo napisał:

ja rozumiem wasze argumenty, ale to jednak narzucanie zasad użytkownikowi, ograniczeń których nikt nie lubi

każdy jest inny, jak widać nie tylko ja lubię swobodę w przydzielaniu miejsca

napewno dużo zyskacie gdy dacie wybór użytkownikom stałe przydzielanie lub swobodne

 

OK dzięki za opinię - podam temat do przemyślenia. 

  • 6 miesięcy temu...
Opublikowano

@housemd przeniosłem Twój post do właściwego wątku... proszę na przyszłość o rozwagę przy publikowaniu postów, wątek INFORMACJE O PROGRESO nie był odpowiednim miejscem.

Opublikowano

Zadawałem w ostatnim czasie dwa pytania na maila i w sumie odpowiedz w oby dwóch przypadkach otrzymywałem po 24 godzinach. Kontaktowałem się przez kontakt na stronie, więc pewnie tutaj priorytet jest niższy aniżeli dla klientów.  

 

Z ciekawości ile oczekujesz @housemd?

Opublikowano
18 godzin temu, housemd napisał:

 bardzo długo, ...

Jakaś konkretna jednostka czasu? Samo stwierdzenie "bardzo długo" dla jednych to może być i 5 minut, dla innych tydzień.

Opublikowano
Teraz, housemd napisał:

@mariaczi 


DATA ZGŁOSZENIA 2018-02-16 18:41:39
CZAS OD ZGŁOSZENIA 1 miesiąc 21 dni

:/

 

Ja nas tylko trochę wytłumaczę, że była to dość niestandardowa usługa odnośnie "tjuningu" skryptów - obiecałem Ci ją tutaj na forum i sam się tym chciałem zająć ale czasu brakowało - stąd zgłoszenie przeleżało trochę odłogiem :-)

  • Haha 1
Opublikowano (edytowane)

@mariaczi cytat trochę nieadekwatny do sytuacji, nikt dziwnych rzeczy nie oczekiwał, poza tym co zostało "obiecane" i oczywiście zrealizowane (a dużo tego nie było prawdę mówiąc). 

Edytowane przez housemd
Opublikowano

@housemd, były to jakieś standardowe skrypty, które dostarczyło Ci progreso czy coś Twojego (spoza progreso)? Jeśli opcja numer dwa, to nawet jeśli zostało Ci to obiecane to żalenie się na forum, że Twoje zgłoszenie czeka "bardzo długo" jest tym bardziej nie na miejscu. To była tylko Ich dobra wola, że chcieli się nad tym pochylić bez dodatkowych kosztów dla Ciebie.

Opublikowano
Teraz, mariaczi napisał:

@housemd, były to jakieś standardowe skrypty, które dostarczyło Ci progreso czy coś Twojego (spoza progreso)? Jeśli opcja numer dwa, to nawet jeśli zostało Ci to obiecane to żalenie się na forum, że Twoje zgłoszenie czeka "bardzo długo" jest tym bardziej nie na miejscu. To była tylko Ich dobra wola, że chcieli się nad tym pochylić bez dodatkowych kosztów dla Ciebie.

 

Nie róbmy niepotrzebnej burzy - rzeczywiście ja osobiście obiecałem @housemd że pomożemy i rzeczywiście trochę to długo trwało - bierzemy to na klaty ;-)

Opublikowano
1 minutę temu, mariaczi napisał:

@housemd, były to jakieś standardowe skrypty, które dostarczyło Ci progreso czy coś Twojego (spoza progreso)? Jeśli opcja numer dwa, to nawet jeśli zostało Ci to obiecane to żalenie się na forum, że Twoje zgłoszenie czeka "bardzo długo" jest tym bardziej nie na miejscu. To była tylko Ich dobra wola, że chcieli się nad tym pochylić bez dodatkowych kosztów dla Ciebie.

eh, piszesz nie mając w ogóle pojęcia o sprawie, zastanawia mnie tylko - po co ? :/ Nie, nie była to opcja "numer dwa" więc bądź tak miły i skróć dywagacje. Poza tym nie żadne "żalenie się" kolego, to po pierwsze, po drugie jeżeli żadne kanały kontaktu nie działały postanowiłem napisać tutaj - i wiesz co ? zadziałało :) 

 

@Adam Szendzielorz luuuuzzz :) nie ma żadnej burzy, jedynie jakiś malkontent wyciąga informacje "a co ? a ile ? a po co ? a dlaczego ?" Obydwaj wiemy jak mistrzowsko realizowane były wszystkie pozostałe tickety, więc osobiście @progreso.pl polecam każdemu kto szuka dobrej usługi w ciekawej cenie z naciskiem na stabilność i wydajność. Gwoli ścisłości - wszystkich zgłoszeń mam 8 czy 9, większość dodana zaraz po przenosinach z mydevil celem "uszycia" usług pod moje przyzwyczajenia. 1 wystąpiło w międzyczasie bo się jakieś szczyle ddosami bawiły i tyle.

Ogólnie @progreso.pl oceniam na dużą 5 z + a miałem już usługi praktycznie wszędzie. Nawet te najbardziej "medialne" i popularne :) jak i te polecane w "rankingach, zestawieniach i szeptance". 

  • Lubię 1
  • 6 miesięcy temu...
Opublikowano
Hej,
 
czy ktoś korzysta aktualnie z hostingu hybrydowego i mógłby podzielić się opinia?
Korzystam, co chcesz wiedzieć?

Wysłane z mojego CLT-L29 przy użyciu Tapatalka

  • 1 miesiąc temu...
  • 9 miesięcy temu...
  • 2 lata później...
Opublikowano

Czy firma działa ?  Na stronie kontakt jest informacja Kontakt 24/h - o 7 rano wysłałem zapytanie na adres [email protected] i niestety do teraz bez odpowiedzi, wiec słabo wygląda, to deklarowane Kontakt 24/h

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z forum, wyrażasz zgodę na: Warunki użytkowania, Regulamin, Polityka prywatności.