Coś u Was za dużo tej ironii, śmieszkowania, chęci pomocy przy awariach innym etc. Serio jeśli nie widzicie w tym problemu, pchając wózek czegoś takiego jak "manifest zmian na lepsze" to dobrze Wam to nie wróży.
Uciekamy od merytoryki na rzecz tanich zagrywek, to wcale nie polepsza sytuacji branży. Ja rozumiem, że web hosting może być zabawny, ale te memy i śmieszkowanie to bardziej na pudelka, a nie na front zmian na lepsze.
Jak wyszła tak świetnie to zaktualizujcie stronę kampanii bo po niej tego nie widać. Jaki raport? Ta infografika?? Bądźmy poważni chociaż na forum specjalistów. Takimi kolorkami i bajerami można próbować przekonywać zielonych klientów.
Do partnerów niestety nie dołączył żaden poważny hosting, obawiam się, że skutecznie odstraszyliście większość potencjalnych partnerów już startem akcji jako brand dhosting. Dobrze, że zreflektowaliście (co prawda dopiero po uwagach), ale co w świat poszło to poszło niestety.