Skocz do zawartości
  • Cześć!

    Witaj na forum RootNode - aby pisać u nas musisz się zarejestrować, a następnie zalogować. Posty pisane z kont niezarejestrowanych nie są widoczne publicznie.

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
15 godzin temu, Komppp napisał:

i nie wiem o co zapytać

Np o to, kto się zajmie odpłatnie Twoim problemem  w dziale zlecenia .  Osobiście Polecam @patryk

 

Opublikowano
1 godzinę temu, Komppp napisał:

@theqkash to jak się zapytać supportu bo nie wiem jak napisać do nich o te logi ?

 

Słuchaj, ja rozumiem że szukasz pomocy, ale napisałem w tym temacie już dość dużo co należy zrobić i w jaki sposób.

 

Natomiast jeśli nie posiadasz ani wiedzy pozwalającej na samodzielne sprawdzenie tego, ani wiedzy pozwalającej na zapytanie supportu co się dzieje (bo jak twierdzisz nie znasz angielskiego), to rozważ czy lepszym wyjściem nie będzie dla Ciebie polskojęzyczna firma hostingowa gdzie będziesz mógł pytać o takie rzeczy. Teraz to jest mało istotna rzecz, ale kiedyś wystąpi większy problem i nie potrafiąc się dogadać z supportem będziesz miał sporo problemów.

  • Lubię 3
Opublikowano
6 godzin temu, Komppp napisał:

@theqkash to jak się zapytać supportu bo nie wiem jak napisać do nich o te logi ?

Masz 14 lat?
Koledzy już Ci napisali:

- zaloguj się po ssh do serwera i wygrepuj /var/log/mail szukając mx.wp.pl

- napisz do supportu dokładnie to co nam, że masz problem z wysyłką maili do wp; jeśli masz problem z angielskim to skorzystaj z translatora - zawsze to lepsze niż nic. Jak nie pasuje Ci google, to sprawdź deepl.com.

  • Lubię 3
Opublikowano

@szuwarekmini

jak support twierdzi że to wp coś blokuje a wp na odwrót 

 

@theqkashmi chodzi co do nich napisać dokładne zdanie żeby oni zrozumieli

wiem że wiecie o co mi chodzi ale taka polska mentalność jak zwykle się musiała udzielić jak to na forach zwykle bywa

Opublikowano

@Komppp a czy polską mentalnością jest też pisanie do adminów forów na pw żeby tłumaczyli Ci na angielski co masz wysłać do firmy z której korzystasz?

 

 

  • Lubię 1
Opublikowano
1 minutę temu, Komppp napisał:

chodziło mi po polsku na angielski bym sobie przetłumaczył

Pytałeś o wiadomość po angielsku ;)

 

No ale tak jak zostało tu wielokrotnie już przytoczone musisz sprawdzić w logach jak odpowiada serwer mx.wp.pl na próby nadania wiadomości (to co wkleiłes to jest mx5.wp.pl i to nas nie interesuje).

Opublikowano

Ludzie miejcie litość :) Bo jakbym sam sam siebie widział sprzed dobrych kilkunastu lat jak prowadziłem niszowy serwis który pożerał terabajty transferu a nazwa.pl życzyła sobie co pół roku rocznej faktury i zachciało mi się VPS-a w HostEurope.de i weź się dogadaj na płatność roczną jak oni nie wiedzieli nawet co to jest PayPal :)

Albo i nie - w szkołach macie angielski ustawowo chyba od 4 klasy podstawówki to młode pokolenie powinno wydukać te kilka słówek i wytłumaczyć nawet angielskawym o co się rozchodzi. Sorry, ja żyłem w nieco innych czasach i mogłem sobie pozwolić. Dzisiaj wytłumaczenia nie ma :)

A jak nie potrafisz bo a) miałeś naukę w poważaniu, b) rzucałeś w szkołę kamieniami, c) uczyła cie stara ruro-krowa to wykosztuj się dla kogoś kto ci to ogarnie. Innej opcji nie widzę.

Opublikowano

@Pawel_15ja miałem ruski język, chciałem zostać rassijskim sołdatem, moja nauczycielka mówiła że powinniśmy z rosją trzymać nie z zachodem 

53 minuty temu, theqkash napisał:

No ale tak jak zostało tu wielokrotnie już przytoczone musisz sprawdzić w logach jak odpowiada serwer mx.wp.pl na próby nadania wiadomości (to co wkleiłes to jest mx5.wp.pl i to nas nie interesuje).

dobra jak się spytać suportu? <czy można prosić o sprawdzenie w logach jak odpowiada serwer mx.wp.pl na próby nadania wiadomości>    tak będzie dobrze?

Opublikowano

To znaczy że jesteś zdecydowanie starszej daty - bez urazy proszę. Nie wchodząc w politykę - język ładny, z YouTube się nauczyłem :)

Ale nie zmienia to jednego - jak nie ogarniasz angielskiego to poproś kogoś kto ci to za $$$ wszystko ogarnie.

Opublikowano (edytowane)

nie chodzi mi o angielski tylko co się zapytać do supportu, mniej więcej wiem, ale chce żeby było to dla nich zrozumiałe, jak ty wiesz to napisz i tyle

Edytowane przez Komppp
Opublikowano

Dzień dobry/ pochwalony,

Podczas wysyłania maili do operatora Wirtualna Polska (https://wp.pl) otrzymuję informację zwrotną z błędem o następującej treści

[wklejasz to co ci pluje na zwrotce]

Proszę o informacje czym jest to spowodowane

 

Z poważaniem/ pozdrowieniami/ whatever

Ty.

 

Prosto szybko i na temat. Jak ci odpiszą to będziesz kombinował dalej co i jak im wytłumaczyć,

Opublikowano

to pisałem to oni odpisali:

The email from the screenshot was rejected as the recipient's server for wp.pl is blocked.

Please contact the recipient via alternative means to ask them why are they blocking your emails, if any changes are required from our end, we'll be happy to assist.

[root@cloud-9e7d5f ~]# telnet mx.wp.pl 25
Trying 212.77.101.4...
Connected to mx.wp.pl.
Escape character is '^]'.
550 [IP:78.128.81.158] polaczenia z Twojego adresu IP sa zablokowane administracyjnie / mail from your IP address is administratively disabled
Connection closed by foreign host.

@Pawel_15

Opublikowano

No to masz jasno czarno na białym co jest grane. Trzeba napisać do wp że Twoje IP serwera jest zablokowane na serwerach pocztowych wp.pl i próbować to wyjaśnić.

 

Tyle.

  • Lubię 1
Opublikowano

Nic tutaj więcej nie mogę napisać i raczej nikt tego nie zrobi.

 

Komunikat przy próbie połączenia z Twojego serwera do serwera pocztowego w wp.pl wskazuje jednoznacznie powód, więc nie widzę innej możliwości niż kontakt z wp.pl w celu wyjaśnienia sprawy. Alternatywnie możesz męczyć usługodawcę aby to zrobił za Ciebie.

Opublikowano
15 godzin temu, ćwierćadmin napisał:

spróbowałbym profilatkycznie się wylistować i sprawdzić wtedy

a jak to zrobić ?

Teraz, theqkash napisał:

Komunikat przy próbie połączenia z Twojego serwera do serwera pocztowego w wp.pl wskazuje jednoznacznie powód, więc nie widzę innej możliwości niż kontakt z wp.pl w celu wyjaśnienia sprawy. Alternatywnie możesz męczyć usługodawcę aby to zrobił za Ciebie.

a co napisać do wp ?

Opublikowano

Naprawdę ten temat zaczyna być męczący. Rozumiem, że się możesz nie znać, ale to są naprawdę pytania z kategorii logiczne myślenie/umiejętność czytania.

 

1 minutę temu, Komppp napisał:

a jak to zrobić ?

 

 https://www.ers.trendmicro.com/reputations wpisać adres IP i w następnym kroku jest formularz do wypełnienia aby się delistować.

 

1 minutę temu, Komppp napisał:

a co napisać do wp ?

 

Że próba wysyłki wiadomości z serwera o Twoim IP kończy się takim komunikatem jak wskazano wyżej.

Opublikowano

jeszcze wp mi pisali:

Dzień dobry,
dziękujemy za kontakt z zespołem Postmaster.

Uprzejmie informujemy, że najprawdopodobniej serwer nadawcy kończy komunikację na mx5.wp.pl, po nieudanym przesłaniu wiadomości na mx.wp.pl, który zawsze wystawia komunikat 421.

 

W zaistniałej sytuacji gdy komunikacja kończy się na mx5.wp.pl prosimy spróbować powtórzyć transmisję ponownie na główny mx.wp.pl.

Dzień dobry,    

dziękujemy bardzo za kontakt z Biurem Obsługi Klienta WP.    

Uprzejmie informujemy, że zgodnie z informacją zawartą bezpośrednio w komunikacie przez Pana nadesłanym:
 

Delay reason: SMTP error from remote mail server after DATA:
    421 service temporarily unavailable


Wynika że problem leży po stronie programu pocztowego który może być używany lub hostingu.

Wszystkie ustawienia wspomnianej skrzynki z poziomu www są prawidłowe i nie występują na niej żadnego rodzaju blokady lub ograniczenia.

Opublikowano
Teraz, Komppp napisał:

 

W zaistniałej sytuacji gdy komunikacja kończy się na mx5.wp.pl prosimy spróbować powtórzyć transmisję ponownie na główny mx.wp.pl.

 

.... no i o tym właśnie pisałem od pierwszej mojej wypowiedzi w tym temacie. 

 

16 godzin temu, Komppp napisał:

 

The email from the screenshot was rejected as the recipient's server for wp.pl is blocked.

 

Ten log który wkleiłeś tam to jest potwierdzenie tego, że wiadomości nie docierają do mx.wp.pl i z tym należy zapoznać wsparcie w wp.

Opublikowano
1 minutę temu, theqkash napisał:
2 minuty temu, Komppp napisał:

W zaistniałej sytuacji gdy komunikacja kończy się na mx5.wp.pl prosimy spróbować powtórzyć transmisję ponownie na główny mx.wp.pl.

 

.... no i o tym właśnie pisałem od pierwszej mojej wypowiedzi w tym temacie. 

to jak powtórzyć transmisję na główny mx.wp.pl ?

Opublikowano
2 minuty temu, Komppp napisał:

to jak powtórzyć transmisję na główny mx.wp.pl ?

BYŁA JUŻ "POWTÓRZONA" PRZEZ SUPPORT TWOJEGO USŁUGODAWCY!!!

 

mx.wp.odpowiedziało:

550 [IP:78.128.81.158] polaczenia z Twojego adresu IP sa zablokowane administracyjnie / mail from your IP address is administratively disabled
Connection closed by foreign host.
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z forum, wyrażasz zgodę na: Warunki użytkowania, Regulamin, Polityka prywatności.