Skocz do zawartości
  • Cześć!

    Witaj na forum RootNode - aby pisać u nas musisz się zarejestrować, a następnie zalogować. Posty pisane z kont niezarejestrowanych nie są widoczne publicznie.

Szukam hostingu pod TeamSpeak


Devanger

Rekomendowane odpowiedzi

4 godziny temu, Przemek Jagielski napisał:

A nie pomyślałeś, żeby w OVH skonfigurować firewalla i systemowego, i oferowanego przez nich sprzętowego? Hosteam z tego co się orientuje to też ma dobrą ochronę, zgłaszałeś im to?

 

Posiadałem serwery w samym hosteam i net-speak ale w końcu jest to samo i nie miało żadnej różnicy, bo jak ktoś atakuje serwer w hosteam to lecą wszystkie serwery, bo zauważyłem, że od znajomych serwery też od razu padało. Nie ma sensu tam stawiać, bo jak nie umieją przefiltrować atak jak napisali
 

Pojawiają się ataki przekraczające gwarantowany próg filtracji.
Pracujemy nad ich blokowaniem na bieżąco.
gwarantowany próg filtracji - 100gbps

To nie zbyt lepiej tam nie stać.

Co do OVH nie znam się zbytnio na tym, a nie chce wydawać pieniędzy na coś co i tak nie wytrzyma, a potem wyleci, bo taki jeden ziomeczek przychodził do nas na serwer i mówił...
" Chcesz mam ci serwer wywalić to patrz i dup poleciały 2 znane serwery teamspeak", które niby mają zabezpieczone wszystko i tak nic nie dało im to ;/

Ja ciągle tracę użytkowników jak i też inne serwery i jest to tak już denerwujące.

Edytowane przez Devanger
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przed chwilą, Przemek Jagielski napisał:

To w takim razie radziłbym zainwestować w administratora, który będzie tego raz że doglądał, dwa zabezpieczy to.

 

Polecasz kogoś takiego, ponieważ zależy mi na stabilności, a jak pada ciągle serwer to ludzi to irytuje i odchodzą.
Chcemy się rozwijać, a nie jak nam liczba ludzi rośnie to zaraz przychodzi cfaniaczek i nawala w hosting, a potem pada wszystko.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 minut temu, Przemek Jagielski napisał: