Skocz do zawartości
  • Cześć!

    Witaj na forum RootNode - aby pisać u nas musisz się zarejestrować, a następnie zalogować. Posty pisane z kont niezarejestrowanych nie są widoczne publicznie.

Kontakt z Nets.pl / eBOSS.pl


Piotr GRD
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Od siedmiu dni próbuję bezskutecznie skontaktować się z obsługą Nets.pl / eBoss.pl

 

Wysłałem już w sumie cztery wiadomości email, pisałem na trzy adresy w domenie @ cdnlinux.com (w tym te podawane jako kontaktowe po zalogowaniu w panelu klienta), wysyłałem SMS na wskazany numer telefonu (ale z darmowej bramki SMSowej, więc nie mam pewności czy doszedł). Nazwijcie mnie dziwakiem, ale nie lubię telefonować i nie będę tego robił, w przypadku usług internetowych za właściwe uważam internetowe formy kontaktu takie jak email, forum, systemy wiadomości wewnętrznych czy "ticketów".

 

Wiem też od osoby będącej bezpośrednim płacącym klientem tej firmy od lat kilku, że nigdy nie otrzymała odpowiedzi na swoje wiadomości email (nawet gdy jakiś problem został ostatecznie z opóźnieniem rozwiązany).

 

Jestem cierpliwy, ale tydzień bez żadnej odpowiedzi ze strony firmy (a nie prywatnej osoby) to jednak chyba coś nie tak... Jestem, nazwijmy to tak, webmasterem klienta tej firmy, przez ponad półtora roku nie miałem żadnych problemów, aż do poprzedniego piątku i potrzebuję interwencji obsługi (lub choćby odpowiedzi, że nie zainterweniują z takiego czy innego powodu, aby wiedzieć na czym stoję).

 

Czy ktoś z was ma jakiś skuteczny kontakt z osobami z tej firmy i mógłby poprosić o zainteresowanie się wiadomościami, które wysyłam z adresu grd at ga ze ta pl na adresy admin at info at i trzeci widoczny tylko po zalogowaniu w panelu klienta?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 5 tygodni później...

Dziwne zjawisko z tej firmy. Próbowałem przez miesiąc. Bez skutku, żadnej reakcji, żadnej odpowiedzi, ani (choćby milczącego) załatwienia sprawy, ani nawet słów w rodzaju "wypchaj się, nie zajmiemy się tym", zupełnie nic. Mogłem pisać ja (webmaster), mógł pisać bezpośrednio sam płacący im klient - nic, cisza.

 

Przenosiny uzależnione będą od decyzji klienta. Na razie wykorzysta do końca już opłacony roczny okres (wspomniany wymagający interwencji problem nie jest krytyczny, usługa generalnie działa). Potem - jak na razie - skłania się ku przeprowadzce. Największym wyzwaniem może być odblokowanie domeny do transferu i uzyskanie AuthInfo, bo niestety nie tylko hosting, ale i domena jest u nich. W razie czego trzeba będzie zwrócić się "wyżej", do Public Domain Registry, którego są partnerem.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

Rozdział drugi:

DOMAIN NAME: nets.pl 's billing period had finished
created:               1998.10.14 13:00:00
last modified:         2018.10.14 01:38:29
expiration date:       2019.11.12 13:00:00

Oznacza to, że również domeny klientów wykorzystujących serwery nazw dns1./dns2. nets.pl nie są dostępne. Bardzo zachęcające do dalszej współpracy...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z forum, wyrażasz zgodę na: Warunki użytkowania, Regulamin, Polityka prywatności.