-
Postów
38 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
-
Wygrane w rankingu
2
Ostatnia wygrana Kasjan w dniu 29 Września 2023
Użytkownicy przyznają Kasjan punkty reputacji!
Informacje osobiste
-
Imię
Kasjan
Informacie firmowe
-
Firma/marka
tb3.pl
-
Funkcja w firmie
CEO
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
Osiągnięcia Kasjan
-
Cześć, temat nam się trochę rozjechał i dokończenie się przeciąga, dodatkowo sezon urlopowy ograniczył moce przerobowe, musimy go jeszcze dopracować i poprawić aby działał z php8, przepraszam Was najmocniej, myślę że wrzesień/październik najprędzej
-
Dostałem spam. Nie wyrażałem zgody, dawno wszystko wycofałem. Chciałem zrezygnować, ale nie mogę się zalogować do panelu klienta. Dlaczego? Bo nie mam tam konta. Może jakiś klient podał mój mail jako kontaktowy w sprawie jakiejś usługi? Ale kto? Jak zrezygnować? Strzelać numerami NIP wszystkimi z którymi współpracuję?
-
Gotowiec jest, działa produkcyjnie ale musi zostać dokończony, aby wypuścić wydanie w marketplace oficjalnej paczki
-
Kasjan obserwuje zawartość Soft do walki ze SPAMem , [Sprzedam] Moduł wfirma.pl do WHMCS , Opinie o iq.pl i 3 innych
-
Cześć, niestety, moduł ten nie nadawał się do użytku - nie działał prawidłowo, tak więc został przepisany i zforkowany. Obecna wersja została mocno zmodyfikowana, dodawane są obecnie dodatkowe funkcje i "pstryczki" do konfiguracji trybów. Zmiany to m.in.: - Integracja z wFirmą po nowym API oraz nowej metodzie autentykacyjnej (dostępnej od wprowadzenia przez wFirmę zmian w lipcu 2023 r.), - Wystawianie FVAT i faktur Proform (planujemy również wdrożenie obsługi faktur korekt), - Możliwość pobierania faktur przez klienta z panelu, - Wystawianie faktur vat eu, - Automatyczna wysyłka na maila, - PHP 7.x/8.1, - Obsługa template Lagom2, - Pełna obsługa do WHMCS 8.8 włącznie. - Dodane widoki i podstrony w adminarea Moduł będzie dalej rozwijany, zaś docelowa wersja pojawi się w oficjalnym WHMCS marketplace. Obecna cena oraz wersja licencji (open/leased) do uzgodnienia. Zapraszam do kontaktu PW.
-
Nie neguję przestrzegania procedur, też pracuję w IT i wiem, że są potrzebne i pomagają, są pisane przez ludzi i dla ludzi. Jednak nie wszystko "uchwycisz" procedurą, a wyjątkowe sytuacje wymagają elastycznego działania (czy to była wyjątkowa sytuacja? nie wiem, mieliśmy problem, potrzebowaliśmy pomocy, rozwiązanie było proste, nie wymienialiśmy danych osobowych, podjęcie działania polegającego na odblokowaniu IP, którego reputacje i aktywność przez własne logi mogli u siebie zweryfikować, nie narażało żadnej ze stron na niebezpieczeństwo, w mailach nie było poufnych danych, wszystkie informacje były ogólnodostępne). Spójrzmy na to, co się wydarzyło. Co tutaj więcej może potrzebować BOK? Zamiast pisać kolejnych kilka maili ile może zweryfikować sam we własnym zakresie oszczędzając czas? Po to skontaktowała się osoba techniczna, aby przejść do konkretów, od razu wskazać palcem przyczynę i skutek (sam wolę, gdy do mnie tematy zgłaszają osoby techniczne, bo gadamy o konkretach, a życie zna scenariusze, gdzie end-user bez wiedzy technicznej, zadzwoni, że poczta mu nie działa, Ty sprawdzisz mnóstwo tematów, a interesantowi się po prostu outlook nie włącza, bo coś proces ubija, i problem jest na jego kompie a nie na serwerze...) Przepychanka i częściowy paraliż w firmie przez prawie 2 dni. Gdy już poszło info według ich pytania (ip, przyczyna, temat ostatniego maila, nagłówki - to co chcieli), to.... "poproszę o eml" - to chyba nie procedura, bo gdyby szło to wg jakiejś procedury to od razu było by pytanie o plik eml... Każdy oceni sytuację i BOK samodzielnie, według własnego doświadczenia i potrzeb.
-
Muszę to opisać, bo to jest jakiś absurd. Bujamy się drugi dzień z pierdołą, którą można załatwić od strzała. Klient ma 2 serwery, jeden z nich, z pocztą głównej domeny firmowej, w iq.pl, a drugi ze stronami opartymi na WordPress na zewnętrznym hostingu VPS. Powiedzmy A (VPS na zewnątrz) i B (iq.pl) Na serwerze A jest sobie WordPress, ma w configu dane SMTP konta e-mail w domenie klienta na serwerach B (iq.pl) Coś się podziało, że trochę maili przez formularz poszło, na VPS jest też poczta innych domen klienta, której nie ma na B, więc wiadomo - poczta między A a B lata, bo różne domeny, różne serwery, jedna firma. Dobra, posprzątaliśmy bałagan, trzeba teraz zadbać o komunikację e-mail między domenami na A i B. IP serwera A jest stałe, jest tylko klienta (VPS). IQ wrzuciło IP A do firewalla i blokuje ruch. Piszę maila do [email protected], że mamy takie i takie usługi, na B blokujecie nam A, odblokujcie proszę. > Odpowiedź: Nie, bo zgłoszenie nie jest z autoryzowanego maila, ale tutaj potwierdzili, że z powodu połączeń SMTP adres A jest zablokowany. > Odpowiadam: Ok, dołączam mail autoryzowany w DW, zwracam się w mailu do dołączonej osoby, aby potwierdziła > Odpowiedź iq.pl: Nie, bo wątek nie jest już autoryzowany, załóżcie nowy, tu nic nie zrobimy. No to leci nowy mail od klienta z autoryzowanego maila, do [email protected], a w DW jestem ja. > Odpowiedź iq.pl: Odmowa jakichkolwiek działań, bo w DW jest nieautoryzowany mail No to leci mail z autoryzowanego, tylko do nich > Odpowiedz iq.pl: Dajcie przykładową wiadomość, konkretnie: tytuł maila, datę wysyłki, email odbiorcy i nadawcy Dosyłamy > Odpowiedź iq.pl: Ale dajcie to w pliku EML Od samego początku wiadomo, co się dzieje, jaki jest problem, co jest jego przyczyną i jak to rozwiązać. Nie mam siły już dosyłać EML. Spodziewam się maila z pytaniem, czy nadawca maila był po kawie, pracował zdalnie czy w domu, oraz czy przy komputerze siedział na boso, czy w bamboszach.
-
Kasjan zmienił(a) swoje zdjęcie profilowe
-
Jeśli narzędzie Ci wypluło 100% to jest to 100% na tę chwilę, i każdy może mieć "chwilowe 100%". Z perspektywy dłuższego okresu czasu nie ma czegoś takiego jak 100%. Nawet jak masz dedykowany adres IP to jeden głupi błąd (dziurawy wordpress, wirus na kompie który po smtp wyśle tonę spamu) i jesteś wykluczony przez blacklisty. Wtedy potrzebny jest monitoring który szybko stwierdzi pojawienie się IP na blackliście, no i ludzie którzy zmienią konfigurację i przerzucą wysyłkę na zapasowe IP (lub skrypt który to zrobi automatycznie)
-
Spróbuj katalog podmontować: https://rclone.org/swift/ ale to też tylko VPS.
-
-
Tobie też policzyli teraz kwotę taką jak za cały miesiąc tylko że za 5 dni?
-
To chyba była pierwotnie osobna firma. Wcześniej biznes-host.pl sp. z o. o. - firma została wykupiona przez H88 więc klienci zostali przeniesieni i powiadomieni o tym fakcie dla dysków które montują tak - teraz trochę spadło 190 Airflow_Temperature_Cel 0x0022 049 045 045 Old_age Always In_the_past 51 (Min/Max 41/52)
-
Tak, bo właścicielem obu marek jest H88 S.A. Swoją drogą, firma już zaczęła chyba oszczędzać na prądzie. Temperatury dysków skoczyły, na jednej maszynie jest niebezpiecznie bo pod 58 stopni. No i nie działa już ustawianie rekordów PTR z panelu. Te argumenty nie przekonują do dalszej jakiejkolwiek współpracy.
-
Na czym polega problem przy instalacji prestashop?
-
Jasne, rzuć na PW więcej szczegółów.
-
Dodatkowo listy RBL i podstawowe reguły sprawdzające revdns i spf, do pomysłu @Poziomecki można dodać jeszcze jakiś adres e-mail spamtrap wrzucony gdzieś na stronę w treści dający się złapać przez roboty szukające emaile i wysyłające syf