Skocz do zawartości

likufanele

Użytkownicy
  • Postów

    16
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    2

Ostatnia wygrana likufanele w dniu 19 Sierpnia 2022

Użytkownicy przyznają likufanele punkty reputacji!

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia likufanele

Uczeń

Uczeń (3/14)

  • Pierwszy post
  • Rozmówca
  • Dyskutant
  • Z nami od tygodnia
  • Z nami od miesiąca

Najnowsze odznaki

3

Reputacja

  1. Ja tam sobie stawiam lokalnie wirtualkę na Virtualboksie z Debianem, instaluję LAMP i gra. Fakt, trochę więcej roboty niż z XAMPPem , ale wtedy wszystkie ww. problemy mnie nie dotyczą i środowisko bardziej natywne.
  2. Może w ramach zmiany adresacji przydzielono ci taki sam IP jak miałeś...
  3. Ja kiedyś korzystałem z http://premium.pl - nigdy nie było problemu. Przy 100+ domenach ceny polskich domen prawie jak w OVH: https://premium.pl/prices/bulk100.html Też mają możliwość wykonywania operacji hurtowo na domenach.
  4. likufanele

    Opinie o OVH

    Cytat z Szczegółowe warunki korzystania z usługi OVH Public Cloud
  5. Nie, ceny domen *.pl IDN są takie same jak *.pl.
  6. Dostałem odpowiedź na ticketa więc podaję tutaj procedurę: 1. Klient zakłada konto na OVH i podaje nam swój identyfikator klienta (NIC handle) 2. W menu domeny w panelu wybieramy "Zarządzanie kontaktami" i zmieniamy wszystkie kontakty podając NIC handle klienta 3. Zarówno my jak i klient dostajemy e-maile na adres przypisany do konta z prośbą o potwierdzenie zmiany danych kontaktowych, które akceptujemy. W tym momencie domena przenoszona jest na konto klienta i znika z naszego konta, jednak formalnie to my nadal jesteśmy jej właścicielem. 4. Klient w swoim panelu, w menu domeny wybiera "Aktualizuj dane właściciela" i przechodzi procedurę zmiany danych na własne. Jako zmianę właściciela OVH uważa zmianę nazwy firmy i/lub zmianę adresu e-mail. Ponownie, zarówno my jak i klient otrzymujemy e-maila z prośbą o potwierdzenie zmiany właściciela, którą akceptujemy. W tym momencie klient staje się formalnym właścicielem domeny. To jest procedura którą ja zastosowałem na podstawie odpowiedzi z ticketa i wszystko poszło OK. BTW, czy mi się wydaję, czy kiedyś wszystkie kontakty domeny *.pl były widoczne w WHOIS? Teraz nie widzę żadnych kontaktów na żadnej mojej peelce. Można jakoś inaczej ustalić kontakty lub właściciela domeny? W celach edukacyjnych oczywiście... Transfer za pomocą authinfo to chyba tylko do innego operatora. Nie wiem czy istotna byłaby tu kolejność, ale jak próbowałem zrobić transfer to formularz na stronie OVH twierdził że nie jest możliwe przetransferowanie tej domeny.
  7. Witam. Wysłałem już ticketa do OVH, ale znając OVH to tu się prędzej czegoś dowiem. Mianowicie - czy trenował już ktoś w praktyce przenoszenie domen pomiędzy dwoma kontami w OVH? Wiązałoby to się też ze zmianą właściciela domeny. Mamy domenę klienta zarejestrowaną wieki temu na nasza firmę i teraz generalnie chcemy mu ją oddać, żeby sobie sam opłacał i zarządzał. Jak to najlepiej wykonać? Domena *.pl, ale to chyba nie powinno mieć większego znaczenia.
  8. Było to nagminne na WHT, ale tutaj nic takiego nie zauważyłem.
  9. Jeśli nie posiadasz już jakiegoś serwera na Kimsufi, to i tak musisz utworzyć nowy identyfikator, bo one się nie łączą z tymi z OVH.
  10. Polecam forum na elektrodzie: https://www.elektroda.pl/rtvforum/forum104.html
  11. Jak bardzo chcecie to mogę wam napisać javaskrypta, który przełączy wam na widok źródła.
  12. Zainteresuj się Lazarus-em - IDE do FreePascala, który jest bardzo podobny do Delphi.
  13. likufanele

    Opinie o arubacloud.pl

    Ale DC w PL działa "od wczoraj"...
  14. W tej chwili chyba nie można. Zgłoś w wątku https://forum.rootnode.pl/topic/18-forum-propozycje-i-błędy/
  15. Do pierwszego nieprzeczytanego posta prowadzi "kropka" przed nazwą wątku...
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z forum, wyrażasz zgodę na: Warunki użytkowania, Regulamin, Polityka prywatności.