Skocz do zawartości
Pawel_15

Problemy z PayPal

Rekomendowane odpowiedzi

Sytuacja wygląda następująco - kilka dni temu chciałem doładować konto PayPal większą kwotą za pośrednictwem paypal-doladowania.pl Podczas transakcji wystąpił jakiś błąd przez co nie mam pieniędzy ani na koncie ani na PP. DotPay który jest pośrednikiem pomiędzy bankiem a PP/Trustly odpisał mi że kasa została pobrana prawidłowo z mojego konta, przekazana Trustly i mam u nich rozbijać się z reklamacjami. Skorzystałem z formularza kontaktowego w PayPal gdzie opisałem dokładnie szczegóły takie jak data, godzina, kwota doładowania, numery transakcji z DotPay czyli to o co proszą żeby podawać w przypadku reklamacji. Do dnia dzisiejszego nie mam żadnego odzewu ze strony PayPal poza automatycznie wygenerowaną wiadomością z instrukcją jak należy poprawnie robić doładowania czy inne transakcje z PP. Moje pytanie brzmi - gdzie mam jeszcze uderzać aby odzyskać moje 2495 PLN? Gdzie mam pisać, zgłaszać, gdzie zacząć krzyczeć żeby ktoś w końcu zauważył że coś jest nie halo i czekam na jakąś odpowiedź dlaczego moja kasa wyparowała? DotPay mi nie pomoże bo oni przesłali kasę i na tym ich rola się kończy. Gdzie dalej mogę szukać pomocy w tej sprawie?

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Czemu nie przelewałeś kasy bezpośrednio tylko przez pośrednika?

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Bo dotąd zawsze kasa trafiała na konto w przeciągu 5 minut i nie było nigdy żadnych błędów.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Niestety z moich ostatnich obserwacji czas oczekiwania na odpowiedź Paypala to nawet 2 tygodnie i najczęściej na jednym mailu się nie kończy.

 

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

To jest szansa że odpowiedzą i sprawa może się w końcu zacznie wyjaśniać. Lepsze to niż zupełna cisza tak jak ma to miejsce teraz. Chciałem kupić soft bezpośrednio u producenta żeby było 300 PLN taniej niż u pośrednika u nas w kraju. Chyba mi się nie opłaciło :)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Dzwoniłem na infolinię w .PL, sympatyczna pani poprosiła żebym sprawdził stan konta bankowego, okazało się że kasa z automatu wróciła. Mieli jakiś błąd techniczny i dlatego konto się nie doładowało. Cieszy mnie że sprawa się wyjaśniła :) 

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników, przeglądających tę stronę.

×

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z forum, wyrażasz zgodę na: Warunki użytkowania, Regulamin, Polityka prywatności.