Skocz do zawartości
  • Cześć!

    Witaj na forum RootNode - aby pisać u nas musisz się zarejestrować, a następnie zalogować. Posty pisane z kont niezarejestrowanych nie są widoczne publicznie.

Emaile z Wordpressa prawie zawsze trafiają do spamu


Rekomendowane odpowiedzi

Cześć. Tworzę portal w oparciu o Wordpressa, gdzie będą mogli się rejestrować użytkownicy. Problem w tym, że w większości maile potwierdzające rejestracje trafiają do spamu (na większości poczt). Ma ktoś pomysł co mogę z tym zrobić, żeby te maile lądowały tam, gdzie powinny? Z tego co zauważyłem, to to jest problem każdej instalacji na Wordpressie. Na takim WP mail z jakiegokolwiek Wordpressa trafia do spamu.

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
12 minut temu, kacperq napisał:

nie trzeba nawet nic konfigurować


Jeżeli nie skonfigurowałeś skrzynki pocztowej w ustawieniach, rozwiązanie może działać tylko na chwilę, a później przestać.

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Teraz, kacperq napisał:

A co masz na myśli przez "skonfigurowanie skrzynki pocztowej"?


Zadaniem rozszerzenia jest wysyłanie wiadomości przez skrzynkę mailową, której dane do logowania musisz wskazać w ustawieniach rozszerzenia. Musisz więc tam podać dane istniejącego maila, aby wtyczka działała jak należy. Może być to skrzynka zarówno na tym samym serwerze na którym jest strona, jak i na dowolnym innym.

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To mnie teraz zmartwiłeś. W ustawieniach tej wtyczki jest tylko do podania email i nazwa jaka ma się wyświetlać użytkownikowi (od kogo został wysłany mail). To wszystko było ustawione od razu - tak jak powinno być. W opcji "mailer" wybrałem domyslne PHP - tylko wtedy działa.  Próbowałem wybrać "Other SMTP" i przepisałem wszystkie dane od swojego hostingu, ale niestety maile wtedy nie przychodziły - wywalało różne błędy. Przy PHP wszystko póki co działa. Chodziło Ci o to, czy o coś innego?

Edytowane przez kacperq
Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Skonfigurowałem SMTP, tym razem poprawnie i wszystko fajnie śmiga. Tzn. po konfiguracji i tak trafiały do spamu, ale po zmiany treści maila i jego nazwie zaczęły wpadać tam gdzie powinny. :-)

 

Swoją drogą - powiem mi ktoś jak ustawić obrazek w mailu, np. logo? Chodzi mi o logo nadawcy (czyt. mnie). Konkretnie chodzi mi o to - Jk1W4Fm.jpg

 

Jak widać MediaExpert ma logo obok swojej wiadomości, a ja nie. Jest może do tego jakiś plugin?

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z forum, wyrażasz zgodę na: Warunki użytkowania, Regulamin, Polityka prywatności.