Skocz do zawartości
  • Cześć!

    Witaj na forum RootNode - aby pisać u nas musisz się zarejestrować, a następnie zalogować. Posty pisane z kont niezarejestrowanych nie są widoczne publicznie.

Opinie o statnet.pl


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Korzystałem z vps' VPS-64GB-SSD i wypadł bardzo dobrze na sysbench . Jeśli masz wątpliwości skorzystaj z okresu próbnego 10 dni za 1z

Opublikowano
54 minuty temu, MateuszCODE napisał:

Korzystałem z vps' VPS-64GB-SSD i wypadł bardzo dobrze na sysbench . Jeśli masz wątpliwości skorzystaj z okresu próbnego 10 dni za 1z

 

A jak support? Reakcja na awarie, SLA itp.? Bo to w sumie najwazniejsze.

Opublikowano
Godzinę temu, matt napisał:

 

A jak support? Reakcja na awarie, SLA itp.? Bo to w sumie najwazniejsze.

Odpowiedź w ciągu 2h max. nie miałem problemów z dostępnością serwera (100% uptime przez 10dni).

Opublikowano

@matt dla każdego najważniejsze jest co innego, jak widać dla @MateuszCODE wydajnośc benchmarków jest najważniejsza, dla Ciebie reakacja na awarie lub sla. Dla innego elastyczność usługi, sposób rozliczenia, zarządzania przez api oraz cli, dla innych komplementarność usług. Co człowiek to inny punkt widzenia :-)

Z ciekawości zapytam czego oczekujesz od supportu poza rozsądnym czasem przywracania awarii i utrzymania dostępności usługi ?  

Opublikowano (edytowane)

@Gb1 zależy do czego potrzebuje serwer :) nie wiem skąd bierzesz wnioski że dla mnie najważniejsze są benchmarki.  Czy tylko ja widzę, że próbujesz iritować ludzi?

Edytowane przez MateuszCODE
  • Lubię 2
Opublikowano
27 minut temu, gb1 napisał:

Z ciekawości zapytam czego oczekujesz od supportu poza rozsądnym czasem przywracania awarii i utrzymania dostępności usługi ?  

 

Dokładnie tego. :-)

 

7 minut temu, MateuszCODE napisał:

Czy tylko ja widzę, że próbujesz iritować ludzi?

 

Nie chciałem być niegrzeczny :-P

Opublikowano (edytowane)
Godzinę temu, MateuszCODE napisał:

@Gb1 zależy do czego potrzebuje serwer

 

Dokładnie, a tego OP nie zamieścił....

 

Godzinę temu, MateuszCODE napisał:

nie wiem skąd bierzesz wnioski że dla mnie najważniejsze są benchmarki

 

... jednak Ty podałeś w swojej odpowiedzi informację o benchmarkach, zupełnie pomijając inne kwestie. Możliwe że inne kwestie są dla Ciebie istotne ale zupełnie nie wynika to z Twojej odpowiedzi dla OP, może celowo pominąłeś ?

 

Godzinę temu, matt napisał:

Dokładnie tego. :-)

 

Dobrze wiedzieć, choć sugeruję w pytaniu zawrzeć informacje o istotnych kwestiach. Często "support" jest rozumiany nie jako wsparcie dla świadczonej usługi ale w celu rozwiązywania problemów które użytkownik posiada z aplikacją lub czymkolwiek innym co "hostuje".

 

Natomiast w kwestii dostawcy usług o którego pytał @matt to szybko spojrzałem na stronę i wygląda że promują usługę która może wprowadzać w błąd i możliwe że jest świadczona niezgodnie z licencją firmy Microsoft. Usługa serwerów VPS z systemem MS Windows Serwer promowana jest jako idealna dla aplikacji desktop w tym wymienia przykład aplikacji. Jednocześnie brak informacji o konieczności zakupu dodatkowych licencji dla każdego użytkownika (czyli osoby fizycznej) która miałaby korzystać z takiej funkcjonalności, cennik także nie podaje informacji na temat ceny oraz możliwości zakupu takiej funkcji. Zastanawiające jest czy to jest celowe działanie czy po prostu brak wiedzy na temat warunków licencji zawartych w dokumencie SPUR i tym samym świadczenie usługi niezgodnie z postanowieniami posiadanej licencji.

 

 

Screen Shot 2018-01-16 at 11.48.42.png

Edytowane przez gb1
Opublikowano
7 godzin temu, gb1 napisał:

Natomiast w kwestii dostawcy usług o którego pytał @matt to szybko spojrzałem na stronę i wygląda że promują usługę która może wprowadzać w błąd [...]

 

Czy Ty masz jakiś permanentny ból du*y, który nasila się kiedy tylko znajdziesz się w pobliżu klawiatury? ;-)

Opublikowano

Jeśli informację o usłudze dostawcy o którego pytasz, a która promowana jest z pominięciem istotnej informacji lub możliwe że świadczona niezgodnie z licencją co tym samym sprowadza na użytkownika końcowego (pomijam  dostawcę) problemy nazywasz bólem du*y to ciekawe spojrzenie na świat masz :-)

 

Polecam zapoznanie się z kwestiami licencyjnymi, odpowiedzialnością z tego tytułu oraz jeśli interesujesz się produktami Microsoft to warunkami licencji zawartymi w dokumencie SPUR który jest publicznie dostępny. 

Opublikowano

Ja mam tam 2 VPSy (VPS-12GB-SSD) już chyba od 3 lat. Ogólnie nie ma dramatu, na początku dyski padały co kilka miesięcy, ale od dłuższego (~rok) czasu nie ma większych problemów. Czas reakcji supportu ciężko ocenić, bo jeśli zgłosisz problem, to po 2 godzinach dostaniesz info że już działa i nie wiesz czy 2 godziny z tym walczyli czy dopiero po 2 godzinach zauważyli ticket. :D Generalnie hosting wart swojej ceny, ale ja bym się już chyba w OpenVZ nie pchał dzisiaj...

  • 2 lata później...
Opublikowano

Korzystam od 3 lat. Wpierw korzystałem z nazwa.pl (wiadomo, bycie laikiem), potem zebox.pl, lecz moja strona była za duża + w tamtym okresie mieli co chwila awarie i jakieś ataki. potem przeszedłem na hitme.pl gdzie support miał wiele do życzenia (szczególnie gdy były jakieś problemy) i od tamtego czasu korzystam z statnet.

Mam aktualnie 2 VPSy, 2 dedyki. Nie wiem jak teraz, ale 3 lata temu trudno było znaleźć tak dobre parametry za taką cenę. Support nigdy nie spławiał mnie, zawsze starał się pomóc. Jedyny minus to przydałaby się większa przepustowość (gwarantowane 200mbps).
Osobiście polacam 9/10 dałbym.

Opublikowano

I poczułeś taką nagłą i dziwną chęć, że się zarejestrowałeś by się z tym z nami podzielić i.. zniknąć. 
Wali po oczach reklamą jak nie wiem. 

  • Lubię 1
Opublikowano
8 godzin temu, DawPi napisał:

I poczułeś taką nagłą i dziwną chęć, że się zarejestrowałeś by się z tym z nami podzielić i.. zniknąć. 
Wali po oczach reklamą jak nie wiem. 

Może poprosili go o opinie, może nie w rynku hostingowym ale ja również dostawałem prośby o wypowiedzenie się, często gęsto dobre firmy (albo i te .......) nie mają opinii.

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano
Dnia 10.06.2020 o 08:39, DawPi napisał:

I poczułeś taką nagłą i dziwną chęć, że się zarejestrowałeś by się z tym z nami podzielić i.. zniknąć. 
Wali po oczach reklamą jak nie wiem. 

 Ale kto nadzoruje swój post w temacie o opiniach? Chyba ktoś daję o pinie i tyle 😜
Jeżeli jakaś firma jest ok, to chyba warto dać dobrą opinie, np. pamiętam jak zrezygnowałem z hitme, to napisałem parę negatywnych opinii to właściciel zaczął mi grozić, że moje adresy ip na forach są zapisane i wyciągnie konsekwencje karne za to, że "oczerniam" jego firmę. Super metoda, zastraszanie ludzi :)
 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z forum, wyrażasz zgodę na: Warunki użytkowania, Regulamin, Polityka prywatności.