Skocz do zawartości
  • Cześć!

    Witaj na forum RootNode - aby pisać u nas musisz się zarejestrować, a następnie zalogować. Posty pisane z kont niezarejestrowanych nie są widoczne publicznie.

Hostido vs SeoHost


jamiro

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich.

Zakupiłem ostatnio własną domenę, i poszukuję hostingu dla poczty, jakiejś prostej strony z portfolio firmy, a może w niedługim czasie na niewielką sprzedaż produktów. Zważywszy na to, że jestem laikiem i małym szarym robaczkiem w tym systemie :D zwróciłem uwagę na dwie firmy: Hostido i SeoHost ze względu na koszt utrzymania domen i możliwości wykpienia stosunkowo taniego hostingu.
Który dostawca jest wart uwagi, który nie tylko podniesie w najbliższym czasie drastycznie ceny swoich usług, ale zapewni intuicyjne poruszanie się w panelu oraz pomoc dla żółtodzioba ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mój  klient ma hosting w Hostido i SeoHost.
Niedostępność usługi w Hostido  jest bardzo sporadyczna.
Niestety w SEOHost bardzo częsta....  🙃

---

Dodam, że chodzi o usługę hostingu www. Z poczty jako takiej tam nie korzysta...

Edytowane przez Mion
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 21.04.2024 o 13:39, jamiro napisał(a):

Witam wszystkich.

Zakupiłem ostatnio własną domenę, i poszukuję hostingu dla poczty, jakiejś prostej strony z portfolio firmy, a może w niedługim czasie na niewielką sprzedaż produktów. Zważywszy na to, że jestem laikiem i małym szarym robaczkiem w tym systemie :D zwróciłem uwagę na dwie firmy: Hostido i SeoHost ze względu na koszt utrzymania domen i możliwości wykpienia stosunkowo taniego hostingu.
Który dostawca jest wart uwagi, który nie tylko podniesie w najbliższym czasie drastycznie ceny swoich usług, ale zapewni intuicyjne poruszanie się w panelu oraz pomoc dla żółtodzioba ?


Możesz zerknąć na naszą ofertę. Nie stosujemy polityki podbijania cen dla stałych klientów.

Edytowane przez Hostline.pl
Odnośnik do komentarza