Skocz do zawartości
  • Cześć!

    Witaj na forum RootNode - aby pisać u nas musisz się zarejestrować, a następnie zalogować. Posty pisane z kont niezarejestrowanych nie są widoczne publicznie.

[PRACA] Specjalista ds. Migracji Stron WWW


dhosting.pl
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć wszystkim, szukamy do naszej firmy Specjalisty ds. Migracji Stron WWW. Praca zdalna, ale w przyszłości jest też możliwość pracy w jednym z naszych biur: Warszawa lub Kraków (oczywiście gdy już temat koronawirusa pozwoli w miarę bezpiecznie pracować). 

 

Wiemy, że „lepsze jest wrogiem dobrego”, dlatego nie jest dla nas ważne jaką szkołę skończyłeś/łaś i i z jakimi ocenami! Dla nas najważniejsza jest Twoja motywacja oraz chęć rozwoju swoich umiejętności i potencjału w branży, w której działamy – IT.

 

Na marginesie, szukamy też kilku Specjalistów ds. Wsparcia Klienta

 

Napiszcie klika słów osobie + podeślijcie CV na: [email protected] sprawdź inne oferty: dhosting.pl/praca

 

 

1409038351_praca_szuka_02Copy(1).thumb.png.48453b763ac8210f4e4fea249cfa1bc1.png

 

Trochę o nas

 

Jesteśmy jedną z najszybciej rozwijających się firm hostingowych na rynku polskim. Wierzymy w dobre rozwiązanie, a naszą misją jest pomaganie ambitnym ludziom tworzyć wspaniałe projekty w Internecie. Elastyczny Web Hosting powstał w myśl tej idei. Stawiamy na doświadczonych, otwartych ludzi, którzy zmieniają to, jak korzystamy dziś z usług hostingowych. 

 

  • Marka istnieje od 13 lat na rynku,
  • Obsługujemy ponad 40 tysięcy Klientów,
  • W 2016 r. , w Polsce wprowadziliśmy na rynek zupełnie nową usługę – Elastyczny Web Hosting, którą oferujemy również w USA,
  • Nasze rozwiązania opieramy na wielu autorskich technologiach, 
  • Zatrudniamy kilkadziesiąt osób pracujących zdalnie lub w jednym z 3 biur w Polsce.

 

Dowiedz się trochę więcej o naszej firmie:

 

 

 

Specjalista ds. Migracji Stron WWW

Opis stanowiska:

  • przeprowadzanie migracji Klientów między usługodawcami hostingowymi (poczta e-mail, strony WWW),
  • kontakt z Klientem w systemie ticketowym,
  • dbanie o jakość obsługi Klienta,
  • sporządzanie raportów z wykonywanej pracy,
  • udzielanie Klientom rad z zakresu optymalnego prowadzenia i rozwoju ich stron WWW,
  • Współpraca z innymi działami w firmie.

Oczekiwania

  • samodzielność i dobra organizacja pracy,
  • kreatywność i wytrwałość w realizacji celów,
  • znajomość popularnych CMSów jak WordPress, Joomla, Prestashop,
  • podstawowa znajomość HTML, PHP, MySQL, cPanel, DirectAdmin,
  • język angielski minimum w stopniu B2.
  • dodatkowym atutem będzie znajomość rynku hostingowego.

Oferujemy

  • pracę w stabilnej firmie z 13-letnią tradycją i ambitnymi (także międzynarodowymi) planami rozwojowymi, wśród specjalistów i ekspertów z różnych dziedzin: hostingu, nowych
  • technologii, biznesu IT, marketingu, prowadzenia startupów,
  • pakiet szkoleń z dziedziny hostingu,
  • służbowy Macbook,
  • forma umowa do uzgodnienia,
  • możliwość rozwoju i awansu wraz z nabywanymi kompetencjami,
  • niekorporacyjną atmosferę pracy: elastyczne godziny pracy, w tym praca zdalna z domu, piątkowe pizze w biurze – prawie jak w Google (;)), nieograniczony dostęp do hektolitrów kawy (jeśli będziesz pracować w jednym z naszych klimatyzowanych, wygodnych biur), cykliczne spotkania integrujące zespół.

Zainteresowany/a?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z forum, wyrażasz zgodę na: Warunki użytkowania, Regulamin, Polityka prywatności.