Skocz do zawartości
  • Cześć!

    Witaj na forum RootNode - aby pisać u nas musisz się zarejestrować, a następnie zalogować. Posty pisane z kont niezarejestrowanych nie są widoczne publicznie.

Niedziałająca strona i strona hostingu?


Mateusz007

Rekomendowane odpowiedzi

Dzień dobry,

 

od razu zaznaczę, że jestem kompletnym laikiem w tym temacie. Chciałbym się zapytać, czy jeśli moja strona nie działa, to jest to powiązane z niedziałająca stroną hostingową. Chodzi tutaj o whosting.pl. Nie wiem dokładnie co się dzieje, czy oni mają jakieś prace ( ich strona też nie działa ), więc wolę kogoś zapytać. 

 

Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za odpowiedź

Edytowane przez Mateusz007
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, Mateusz007 napisał:

Dzień dobry,

 

od razu zaznaczę, że jestem kompletnym laikiem w tym temacie. Chciałbym się zapytać, czy jeśli moja strona nie działa, to jest to powiązane z niedziałająca stroną hostingową. Chodzi tutaj o whosting.pl. Nie wiem dokładnie co się dzieje, czy oni mają jakieś prace ( ich strona też nie działa ), więc wolę kogoś zapytać. 

 

Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za odpowiedź

Ich strona już działa, może jakieś prace techniczne, albo może jakiś wirus ich zaatakował? 

A tak na serio, podpytaj na helpdesku to ci powiedzą. 

ps. Pierwszy raz widzę ten hosting.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na niektórych podstronach mają Copyright 2020, domena też ma ostatnia modyfikację 2020-01-09 więc pewnie niedawno ruszyli. Na stronie brak danych firmy, baza wiedzy pusta. Bardzo "wiarygodnie" to wygląda. Ceny takie sobie, na rynku są bardziej wiarygodne firmy które oferują więcej za podobną cenę.

 

Możesz @Mateusz007 powiedzieć jak do nich trafiłeś, szczególnie jako laik? Bo mi to wygląda na jakąś specyficzną szeptankę w twoim wykonaniu.

Edytowane przez nnd.newbie
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 18.03.2020 o 19:18, Mateusz007 napisał: