Skocz do zawartości
  • Cześć!

    Witaj na forum RootNode - aby pisać u nas musisz się zarejestrować, a następnie zalogować. Posty pisane z kont niezarejestrowanych nie są widoczne publicznie.

[PRACA] Specjalista ds. Obsługi Klienta pierwsza linia


dhosting.pl
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Hej człowieku, entuzjasto, przyjacielu szukamy Cię do #praca na stanowisko Specjalisty ds. Obsługi Klienta pierwszej linii wsparcia Chcemy abyś Ty został częścią naszej wesołej, dhostingowej rodziny. Piszesz się? 

 

1424588049_praca_szuka(2).thumb.jpg.74dc1ce9b0fa9f89d42a6fd97385f35c.jpg

🤔

Zanim rzucisz się do maila, odpowiedz sobie na pytanie czy:

 

  • Męczy Cię korporacyjny stosunek do pracownika?
  • Masz dość szablonowego podejścia do ludzi?
  • Chcesz się rozwijać w branży IT?
  •  Lubisz podejmować nowe wyzwania?
  • Niestraszne Ci najodleglejsze zakątki Internetu?
  • Wiesz co to hosting?

 

Jeżeli na większość pytań odpowiedziałeś "TAK", to świetnie się składa! 😎

Trzy słowa o nas (no może więcej niż trzy 😉

  • dhosting.pl to aktualnie prawdopodobnie najszybciej rozwijająca się firma hostingowa w Polsce, która działa międzynarodowo. Cechuje nas profesjonalizm i luźne podejście, żyjemy tworząc innowacje i dostarczając wyjątkowe rozwiązania dla ludzi z ambicjami tworzenia wspaniałych projektów w Internecie. To nasza misja i jesteśmy dumni, że możemy uczestniczyć w sukcesach naszych Klientów.
  • Dbamy o wartości – o tym jak działamy i kim jesteśmy, decydują zaangażowanie, orientacja na klienta oraz współpraca.
  • Dobra atmosfera w pracy, gdzie osiąganie wyznaczonych celów staje się dużo łatwiejsze w zespole zbudowanym na życzliwości i wzajemnym wsparciu, na luzie.

 

Hosting nie jest Ci obcy, potrafisz pracować z ludźmi i dla nich, spełniasz nasze wymagania? Napisz na [email protected]Podrzuć CV, napisz kilka słów o sobie. Być może odezwiemy się właśnie do Ciebie! ;)

🤗😍

Pełne ogłoszenie:

 

Do Twoich obowiązków będzie należeć:

  • Kontakt z klientem w systemie ticketowym oraz telefonicznym (ale nie martw się - nie jesteśmy call center, nie grozi Tobie mały boks i kejsy na asapie);
  • Profesjonalna i kompleksowa obsługa klienta;
  • Współpraca międzydziałowa (sprzyja temu wspólna pizza co czwartek);
  • Rozwiązywanie problemów ze stronami Klientów;
  • Udzielanie Klientom rad z zakresu optymalnego prowadzenia i rozwoju ich stron WWW;
  • Budowanie i utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami.

 

Czego byśmy od Ciebie oczekiwali:

 

  • Samodzielności i dobrej organizacji pracy;
  • Wykształcenia minimum średniego (serdecznie zapraszamy studentów studiów zaocznych o profilach informatycznych);
  • Znajomości zasad pisowni języka polskiego;
  • Umiejętności analitycznego myślenia;
  • Podstawowej znajomość popularnych CMSów jak WordPress, Joomla, PrestaShop będzie dodatkowy atutem;
  • Dodatkowym atutem będzie znajomość rynku hostingowego oraz podstaw HTML, PHP, MySQL;

 

 

  • Język angielski w stopniu komunikatywnym mile widziany;
  • Swobody w pracy z komputerem (szukamy kogoś, komu niestraszny windowsowski blue screen, kto umie formatować tekst w Wordzie, przygotowywać prezentacje w Power Poincie i wie, że Excel nie służy tylko do tworzenia tabel przestawnych; za dodatkowy atut uznajemy umiejętne wpisywanie komend w linuxowskim terminalu oraz sprawną konfigurację programów pocztowych);

 

W zamian oferujemy:

 

  • Pracę dla firmy z 12-letnią tradycją i ambitnymi (także międzynarodowymi) planami rozwojowymi;
  • Stałe zarobki uzależnione od doświadczenia (cenimy lojalność, więc im dłużej z nami jesteś - tym większa Twoja wiedza, a co za tym idzie - zarobki!);
  • Sprzęt firmowy MacBook Air;
  • Możliwość awansowania wraz ze wzrostem firmy;
  • Atrakcyjny system premiowy w oparciu o wyniki (nie tylko te sprzedażowe - targety są nam obce) i zaangażowanie;
  • Czwartkową pizzę;
  • Elastyczne godziny pracy;
  • Nowoczesne biuro obok dworca zachodniego;
  • Imprezy firmowe i wyjścia integracyjne;
  • Kawa, hektolitry kawy;
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z forum, wyrażasz zgodę na: Warunki użytkowania, Regulamin, Polityka prywatności.