graczu
Użytkownicy-
Postów
20 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
-
Wygrane w rankingu
1
Ostatnia wygrana graczu w dniu 15 Stycznia 2020
Użytkownicy przyznają graczu punkty reputacji!
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
Osiągnięcia graczu
-
graczu obserwuje zawartość [Forum] Propozycje i błędy , Opinie o nazwa.pl , Opinie o webh.pl i 2 innych
-
Zarządzam tam 3 VPSami ( KVM Standard podstawowy tylko wiadomo z większymi dyskami ) od paru lat, jeszcze za czasów oferty bez szybszych dysków i KVM, od początku nie było problemów ( dawniej problemy z IO ale szybka reakcja pomocy ) i support w razie pytań lub potrzeby pomocy reagował bardzo szybko. Trochę teraz mnie zmartwiła powyższa opinia o niedziałającym VPSie i odpowiedzi. Zamierzałem wziąć tam VPS na backup usług 2TB no i teraz to trochę przeraziło mnie ( taki dodatkowy w osobnej lokalizacji polski ) U nas na szczęście nie było żadnych ataków wiec nie jestem w stanie powiedzieć jak to wygląda od strony ochrony DDoS, ale to ze wyłączają usługę w razie takiego przypadku to jest w większej ilości firm nawet posiadających inne zabezpieczenia, gdy one nie dają rady a atak jest naprawdę bardzo duży to mimo innych zabezpieczeń też wyłącza się dostęp do serwera, jest to też praktyka w wielkich firmach, wiem to z doświadczenia gdy zajmowałem się zarządzaniem innego rodzaju usług i ataki zdarzały się wielokrotnie w ciągu tygodnia. Ale co do jakości usługi od strony zasobów to jak najbardziej w porządku ( nawet stwierdzę że najlepiej jak dotąd w całej mojej historii jeżeli chodzi o serwery VPS, po przejściu tutaj od paru lat nie szukałem nic nowego w ofercie VPS bo po prostu jest bardzo dobrze ). Serwery mailowe, synchronizacja usług, usługi www ( cztery sklepy ), system zbierania logów i parę innych aplikacji na zakupionych u nich usługach działa bardzo sprawnie bez większych zakłóceń.
-
Nie wiem czy to dns.pl coś zdziałał po złożeniu skargi ale nagle odezwali się, po 2 tygodniach. Telefon dalej nie czynny, przenosimy się z tego śmietnika, szef pewnie pójdzie do papugi bo u nas w firmie takie głupstwa nie przechodzą płazem a podobnych spraw już było sporo gdzie właściciele zlewają to i nawet na sprawy się nie stawiają a potem nagle telefon i zdziwienie dlaczego i jak my śmiemy.
-
Już skontaktowałem się z DNS.pl telefonicznie, mam napisać skargę informacją i wytłumaczeniem co i jak. Przesłać, zobaczymy co dalej będzie.
-
Ktoś coś wie o ecenter.pl, drugiemu szefowi padła nagle domena, nie może sie z nimi skontaktować, telefonów nie odbierają rozłącza, na email nie odpowiadaja? Co zrobić w takim przypadku by domenę przenieść gdzie indziej a nie można wygenerować authinfo z powodu braku możliwości kontaktu z tą firmą? Gdzie trzeba się zgłosić?
-
Na głównej stronie jest ochrona spamexperts wymieniona w zwykłym hostingu, mam nadzieję że twoja wypowiedź nie jest informacją oficjalną ( o dużo się wypowiadasz jak byś był pracownikiem ) bo to by oznaczało że klienci są robieni w bambuko. No bo problemy dopiero pokazują jakość firmy, problemy pokazują dopiero jak się z nimi firma upora w jakim czasie i czy nie będzie ignorować klienta. Dzisiaj rano ponownie ponownie były szef otrzymał: " User ***** has used up 191% of their inode limit " z powodu błędu DA i braku jego naprawy/przeliczenia. Mówimy o błędzie który źle pokazuje dane i blokuje konto. Jestem ciekawy czy maile odbierało czy blokowało. No to tyle na ten temat, problem ciągnie się już chyba zbyt długo by cokolwiek usprawiedliwiać.
-
To wolno to wam wszystko idzie, od kiedy oferujecie spamexperts chyba nie od miesiąca. Bo my nie od tygodnia mieliśmy u was usługi, tak samo nie od tygodnia ta domena została przetransferowana. Mam u was jeszcze dwóch klientów i parę osób z rodziny którzy jeszcze nie mają na szczęście problemów też na zwykłym hostingu, i też nie są u was od tygodnia a od wielu lat więc zacznijcie działać a nie odpowiadajcie "jest w przygotowaniu". To pytanie od kiedy oferujecie spamexperts ? Moim zdaniem nie ma perfekcyjnego hostingu, ale przy tylu latach istnienia hitme na rynku, ja pamiętam go z serwerów gier gdy się tym zajmowałem to takie sprawy powinny być załatwiane w pierwszej kolejności. Przecież przez tyle lat na rynku hitme zna potrzeby klientów i jakie problemy mogą wystąpić, przecież nie jesteście żadna świeżynką albo Januszem hostingu, przynajmniej tak mi się wydaje. Bo wiecie kiedy się ocenia usługę, przy pierwszych problemach a nie jak działa wszystko.
-
Ja tu nie mówię o DA, tylko o panelu gdzie mają płatności, listę kupionych produktów ( domen, kont, usług ). Też to było w pewnym momencie mylące bo nie wiedzieliśmy czy możemy już usunąć domenę z DA, czy były wspólnik przeniósł czy nie czy co No teraz to już o 100 lat za późno, fajnie by było gdyby taka informacja widniała gdzieś, albo był link w DA np pod Spamassasinem z odnośnikiem do spamexperts. No cóż, w mailu z rejestracji ( potwierdzenia utworzenia konta ) też nie pamiętam by był link do panelu spam experts. No dla nas to już koniec, życzę by inni klienci nie poczuli się tak jak mój były szef i nie spotkali się z problemem braku dostępu do odbierania maili.
-
Dokładnie tak jak piszesz, przecież napisałem to. Jak napisałem, problem z ilością plików zgłaszaliśmy od początku, to jedyny problem jaki mieliśmy. Były szef też pisał zgłoszenia że ma za dużo plików a szukamy i szukamy i nie możemy się tylu doliczyć, nie wiem czy jakoś to weryfikowaliście czy tylko sprawdziliście DA. No ale jednak jak czyści konta mailowe z starych wiadomości, opróżniamy co się da i nie jest potrzebne a było tego z 2 gb to jednak ilość plików nie powinna wzrastać a jednak powinna zmaleć, a tam jeb z 300k na 500k i odpowiedź od support "usuńcie spam" Quota jest zwiększona do dzisiaj, dalej mamy wyświetlone 14GB i 765833 plików. Po przywróceniu backupu zablokowało nam konto i to JEST PROBLEM w momencie jak trzymamy tam pocztę. Posiadając ofertę 10 GB ( tyle nam wystarcza ) pojawia się 14 GB wirtualne ( było 4~6 GB ) i wiadomości nie przychodziły przez 24h. I dopiero po naszym zgłoszeniu podnieśliście quote bez naprawy licznika. Wiedząc że takie rzeczy się dzieją przy przywracaniu konta mailowego z kopi zapasowej to dlaczego od razu nie zostało to zwiększone/naprawione. Albo po przywróceniu jakoś zweryfikować. Szef czuł się jednak zbywany brakiem pomocy/informacji, czyścił konta i czyścił, pliki rosły, ja sprawdziłem ilość po SSH dopiero jak już mi zaczął płakać ( bo już pracuję gdzie indziej ) i też się nie zgadzała, dopiero problem który sam zrobiłem z usunięciem konta pokazał że z licznikami coś jest nie tak i wtedy dopiero jakoś zareagowaliście. Takie odczucie. A jak się okazało że maile nie przychodzą i po zalogowaniu się patrzymy a tam 14 GB... i blokada no to chyba sami rozumiecie że uciekamy. Weekend był z tego co pamiętam podczas blokady, maile spływały od rolników i do nich wracały na traktory, akurat sezon a tu nic :-). My się zawiedliśmy, takie mamy odczucie a jedyny komentarz który się przewija między nami to tak jak uciekaliśmy z nazwa.pl . Jeszcze taka mała sprawa, na koncie cały czas jest domena która została przetransferowana do innego hostingu. Co do spamexperts nie widzę konfiguracji tego modułu w DA, jedynie spamassasin gdzie bawiliśmy się punktami, ale poniżej 5 wiele maili ważnych też uznawało za spam.
-
My uciekamy z hitme.pl już po raz drugi, za pierwszym razem z serwerem VPS, teraz z kontem hostingowym przeznaczonym tylko na konta email. Dlaczego krótkie? pojawił się problem z ilością plików, po zgłoszeniach odpowiedź że wszystko jest okej, zaczęliśmy czyścić maile, ilość plików po wyczyszczeniu kont nie zmalała a wzrosła :-), kolejne zgłoszenia, dalej że wszystko jest okej mamy za dużo maili, więc czyścimy, szukamy i sobie przypomniałem że mam dostęp do ssh, no to zalogowano, listuje pliki o 40% mniej niż wyświetla... zgłoszenia, telefon, odpowiedź znów że wszystko okej, pan na tel nie jest nam w stanie pomóc proszę napisać zgłoszenie, dalej czyścimy i przy czyszczeniu usunąłem jedno z kont ( dwa przyciski w DA do czyszczenia i usunięcia są mylne hehe ) Telefon że usunąłem konto pan z telefonu znów nie jest w stanie pomóc i przywrócić backup, standardowo proszę pisać zgłoszenie ( ale chęci miał i kombinował ), zgłoszenie napisane, w między czasie zrobiliśmy konto by maile docierały, spoko, czekamy na przywrócenie. No i panowie przywrócili następnego dnia spoko nie problem w miedzy czasie maile docierały, no i teraz się zaczęło na koncie nagle pojemność jak i ilość plików podskoczyła o 150% ! - ( czyli to co pisaliśmy wcześniej w zgłoszeniach że to co pokazuje panel nie współgra z tym co jest na koncie ) i dopiero po tym incydencie panowie skapnęli się że coś jest nie tak i odpowiedź że przez noc wszystko przeliczy system na nowo i będzie dobrze, system nie przeliczył i musiało nam zablokować konto na24h i dopiero ogarnęli że jednak klient nawet małego gó**o konta za 10 zł może mieć problem i mówić prawdę. Na około 24h nam zablokowało konto, z powodu ilości plików i przekroczonej pojemności, więc maile z 24h poszły w p., problemu z błędnym wyświetlaniem nie naprawili tylko powiększyli konto o limity. ( na koncie jest 4 GB wyświetla ze 14 jakoś tak ) I po tej akcji już nie mamy chęci tam dalej przebywać, nawet nie piszę nowych zgłoszeń. Trzeba się zabierać. Poszliśmy z pocztą do hitme z powodu że pochwalili się spamexperstem na kontach a szukaliśmy narzędzia do walki ze spamem, i jednak spam jak przychodził tak dalej przychodzi w takiej samej ilości, ten cały spamexperts chyba nie działa na Polski spam. Od naszej strony wygląda to tak.
-
propozycje i błędy [Forum] Propozycje i błędy
graczu odpowiedział(a) na szarik temat w Dyskusje i sugestie
Działa -
Zakupiliśmy dedyki aktualnie w sprintdatacenter, kiedyś już tam miałem w firmie z 40 dedyków i wszystko śmigało prawidłowo więc znów wybrałem ich ofertę z umowami powierzenia danych. Dedyki w dwóch strefach pożarowych i jeden dodatkowy w innej firmie na ostateczny backup. Wcześniej myśleliśmy o hitme.pl ale dobrze że tego nie zrobiliśmy bo ostatnie problemy pokazały że byłby to zły wybór. Jak nie potrafią rozwiązać prostych problemów lub służyć poradą przy małym kliencie to lepiej nie pchać się z większymi rzeczami. W między czasie wysyłali mnie na szkolenia RODO i z Ochrony Danych Os., spotkania z kancelariami i innymi różnymi ludźmi z największych firm ubezpieczeniowych dla których pracujemy to każdego jak by wnioski z "ustawy" się różnią bo na końcu każdy mówi że są to spekulacje by nie brać odpowiedzialności za swoje słowa . Większość szkoleń było przeprowadzanych jak dla dzieci co mnie w pewnym momencie nudziło i wkur... a temat FB wałkowany tysiąc razy, np kuźnia kadr czy inne podobne, tylko ludzie którzy trafiali z firm i tak nic na koniec nie kumali, tragedia. Jedno jednak mówią prawnicy i adwokacki, wszystko da się podważyć "podstawą prawną" u nas w PL jak w grę wchodzą duże pieniądze.
-
Dobra dodatkowa opcja w przypadku załadowania snapshota. Jak osoba przychodzi i mówi że chce być zapomniana to można po prostu o niej i tej sprawie zapomnieć :-)
-
Z tego co pamiętam to interpretacja kopii zapasowych i zapomnienia jest inna, kopia jest trzymana i niedostępna do wglądu jak produkcja. Replikacja jak i snapshoty nie są trzymane z wielu lat, maks paru dni ( i nadpisywane ). Druga archiwizacja to już jest z mojego poziomu CRM i tworze system archiwizacji który pozwala np Kowalskiego o PESELU XXX usunąć z każdej po kolei. Archiwizacja dopiero jest trzymana do 5 lat. Więc nie jest to system kopii/snapshotu bo szkoda miejsca.
-
Ale firma hostingowa przetwarza, ja jako administrator muszę dopilnować tego że jak nasz klient będzie chciał być zapomniany o muszę go skasować i wszelkie dane jego dotyczące i tu z tego co pamiętam co prawnik z firmy mi powiedział to w momencie gdy nie łączy go już z nami żadna umowa i tak dalej. Za to jest odpowiedzialny administrator, nie firma przetwarzająca. Jeżeli chodzi o firmę przetwarzającą to w momencie przykładowo gdy moja firma kończy działalność to muszę im to zgłosić a oni muszą przykładowo nadpisać zerami dyski. By np nowy klient na maszynie nie odzyskał danych.