Skocz do zawartości
  • Cześć!

    Witaj na forum RootNode - aby pisać u nas musisz się zarejestrować, a następnie zalogować. Posty pisane z kont niezarejestrowanych nie są widoczne publicznie.

Opinia TS3BAHU


`.pecιх.

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, w tym poście chciałbym napisać co nie co, o "hostingu" serwerów TeamSpeak3.

Jak sama nazwa wskazuję piszę tutaj o TS3Bahu. Kilka dni temu poprosiłem założyciela, o usunięcie licencji, oraz wysłanie mi bazy z powodu zmiany hostingu. Napisał, że jest na urlopie i skierował mnie na drogą mailową do drugiego technika. Czekałem pierwszy dzień. NIC. Drugi dzień również nic. Wieczorem w piątek napisałem, że idę do konkurencji i Hunter nic nie odpisał. Następnego dnia jak drugi technik "Matex" wrócił, mnie nie było w domu. Byłem wtedy ok. 20 km od domu, rozmawiał z nim mój współwłaściciel, serwer nie został wyłączony, licencja nie została usunięta, a bazę serwerową, kazali mi szukać w PHPMyAdmin (XD).  Dodatkowo to, co wyprawia support przechodzi ludzkie pojęcie. W momencie gdy 90% serwerów nie działało, nie chciało mu się ich włączać. Dodatkowo właściciel serwera tsfunny, posiada nagrania, jak Konsultant grozi osobie która ma 16 lat.

Nie posiadam nagrań oraz zdjęć, ale są osoby które wiedzą o czym piszę.

Pozdrawiam, oraz życzę miłego wieczoru.

  • Lubię 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zazwyczaj się nie wypowiadam w takich tematach, ale przez to co wyczynia ten hosting, założyłem konto i chciałbym się podzielić swoją opinią.

Miałem swój serwer TS3 w bahu od października 2017 ale problemy z ostatniego dnia wakacji gdzie serwery nie działały przez 3h, skłonimy mine do przejścia do konkurencji na "N". A to inne powody które mnie zniechęcają do tego hostingu:

 

1 - Brak możliwości dogadania się. Prosiłem o wywalenie mojego IP serwera z jego serwera support i jego stron - nie zrobił tego bo "każdy jest na tej liście i im to nie przeszkadza"

 

2 - W większości przypadków informacje o wykonywanych pracach były publikowane w trakcie tych prac lub po, więc 0 czasu na przygotowanie się. Np: Serwery wyłączał o 23, a info na fb o 23:10.

 

3 - Jeżeli hunter jest na wakacjach, musisz liczyć na siebie ponieważ osoby "pracujące" tam i przebywające na supporcie nie pomogą Ci. Mój moderator poszedł na ten support bo żaden bot nie chciał wbić na nasz serwer, to 2 dni go olewali.

 

4 - Całkowite wtrącanie się w twój serwer. Hunter sobie zażyczył podanie hasła serveradmina i potem wbijał na serwer nadając sobię rangę query admin... W dodatku z opowieści na supporcie, wychodzi na to że często on też nalega by utworzyć mu kanał na swoim serwerze + utworzyć rangę bahu + dać info "hosted by bahu"

 

5 - Używanie nie sprawdzonego oprogramowania. Wielce prawdopodobne jest to, że jeżeli zostanie wypuszczona jakaś aktualizacja, to hunter w ciągu 10 sekund wykona tą aktualizację i nie ważne czy wyszła wersja stabilna czy beta, on musi zrobić aktualizację. Co w tym złego ? Ano to że jak coś się popsuje, to my mamy problem bo nasze serwery padną, ale za to hunter będzie mógł dumnie napisać do twórców danej aplikacji, że znalazł błąd :)

 

6 - Cena. Jak się okazuje, ty płacisz 40 zł i nie masz żadnego rabatu pomimo tego że jesteś tam prawie rok i sprowadziłeś 2 klientów, a inna osoba która ledwo co przyszła może płacić 29.50 bo "jej nie stać" :) W dodatku ty opłacasz masę innych serwerów które sobie stoją za free, bo hunter ma ogromną listę streamerów i nikt z nich nie płaci za usługi.

 

7 - Konfiguracja. Każdy z klientów bahu ma dostęp do portu query wszystkich innych klientów, a powinno być tak że masz dostęp tylko i wyłącznie do swojego serwera.

 

8 - Ciągłe konflikty i śmieszne akcje które źle wpływają na wizerunek, typu Pani prawnik która pozywa ludzi na FB za to że ktoś się wypowiedział o bahu, śmieszne umowy z których potem ktoś się nie wywiązuje i są problemy i cały support tym żyje, pseudo pozwy i wojny z innymi hostingami, wysyłanie maili gdzie każdy widzi wszystkich odbiorców,

 

Co do jakości usług, poza pkt 1,2,3,4,5,6,7 i 8 jest w miarę okej, czyli nie ma problemów z ddosami itp, lecz sposób w jaki hunter prowadzi hosting oraz jakie osoby zatrudnia, to tragedia.

  • Lubię 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z forum, wyrażasz zgodę na: Warunki użytkowania, Regulamin, Polityka prywatności.