Skocz do zawartości
  • Cześć!

    Witaj na forum RootNode - aby pisać u nas musisz się zarejestrować, a następnie zalogować. Posty pisane z kont niezarejestrowanych nie są widoczne publicznie.

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Cześć,

Poszukuję hostingu który za <15$ rocznie oferuje vpsy, potrzebuje jedynie IPv4, dysk 5 GB (obojętnie czy hdd/ssd), 512 MB ramu, no i lokalizacja EU.

Proszę o jakieś oferty, mogą a nawet powinny być refy.

  • Lubię 1
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano (edytowane)

@home_pl VPS Nano - dostępność adekwatna do ceny + w gratisie chwilowe  packet lossty. No chyba, że tylko ja mam takie szczęście do "działających usług" 😅

 

Mfo7MfWYfh.thumb.png.9b5aa7735ba6b8df8c2af9157197ea92.png

 

mtr.png.44b1f39a54b8b3f476fd33458da0b2c2.png

 

OMWQHMNZfb.png.3bb8393113205eb044332766a5a279b4.png

Edytowane przez _KrEdEnS_
  • Lubię 1
Opublikowano

@MatX @Jakub @_KrEdEnS_

 

Cześć. W ostatnich 2 dniach mieliśmy przejściowe trudności w dostępie do sieci, co mogło powodować powyższe problemy dla niektórych usług VPS np. wspomniane packet lossy.  Z dostępnych mi informacji wynika, że problem został zażegnany dzisiaj około 17:00. Za problemy przepraszamy i jednocześnie zachęcamy do szerszych testów oraz weryfikacji jakości usługi w dłuższym okresie czasowym :)  

 

 

  • Lubię 1
  • Smutny 1
Opublikowano (edytowane)

@home_pl

31 minut temu, home_pl napisał:

problem został zażegnany

Nie powiedział bym 🤣, tzn połączyć się da ale nic więcej 😅

 

1.  Ja -> VPN na VPS Nano -> TS3 OVH

33IBtGhVtI.png.17872ccd0097265f83dc4e286d078801.png

 

2. Znajomy -> TS3 (testowy) na VPS Nano

eaIGfXDSrE.png.293b3dd6543923dbfd7826ee55a66f5b.png

 

3. Ja -> VPS Nano

AxAoxhrWrP.png.e8858bdcc5257b586b4c4d240a41eefb.png

 

4. Wiadomo ;)

ADaAVHg7qy.png.a29d99cf761659cea73fe6e624ff98c3.png

 

5. Ja -> VPN na VPS Nano -> ROOTNODE

gPFPeQnbZK.thumb.png.38da0e7c7b88a8fd252018fd263b1b74.png

 

Edytowane przez _KrEdEnS_
  • Lubię 1
Opublikowano
45 minut temu, home_pl napisał:

Z dostępnych mi informacji wynika, że problem został zażegnany dzisiaj około 17:00.

A to ciekawe.

A ja wczoraj dostałem od Was emaila , że problem został usunięty, niestety tak nie jest do teraz jak wyżej @_KrEdEnS_udokumentował - mam identyczny problem.

  • Lubię 1
Opublikowano (edytowane)

@Jakub @_KrEdEnS_ Mała korekta do poprzedniego postu 👆  (dostałem update sytuacji)- wczorajszy i dzisiejszy problem z siecią dotyczył większej liczby usług i został on rozwiązany. Obecnie odnotowujemy problemy w połączeniu do konkretnego klastra, na którym znajdują się wasze VPSy. Zdecydowana większość usług działa jednak poprawnie, ale wiem że to słabe pocieszenie. Nasi administratorzy cały czas badają problem i pracują nad jego usunięciem. Przepraszamy x2 ;) 

Edytowane przez home_pl
Opublikowano

@Jakub W tej sprawie zachęcamy do bezpośredniego kontaktu z supportem homecloud.pl wraz z ID subskrypcji VPS. Do każdego zgłoszenia podchodzimy indywidualnie i rekompensaty są przyznawane w ramach reklamacji przy kontakcie z pomocą techniczną. Na forum niestety takich informacji nie możemy udzielić.

  • Lubię 3
Opublikowano

@Jakub @_KrEdEnS_ Jeżeli sytuacja w dalszym ciągu będzie się powtarzać (tzn. będą widoczne packet lossy i inne problemy techniczne) - prosimy o kontakt z pomocą techniczną homecloud.pl. Dyżurni administratorzy wykonają indywidualną analizę działania waszych serwerów.

Opublikowano (edytowane)
Dnia 19.04.2020 o 09:19, home_pl napisał:

@Jakub @_KrEdEnS_ Jeżeli sytuacja w dalszym ciągu będzie się powtarzać (tzn. będą widoczne packet lossy i inne problemy techniczne) - prosimy o kontakt z pomocą techniczną homecloud.pl. Dyżurni administratorzy wykonają indywidualną analizę działania waszych serwerów.

nvaab9g.png

Historia lubi się powtarzać...

Edytowane przez Jakub
nie ten ss
Opublikowano

@Jakub Tak jak wspomniałem wyżej - proszę o bezpośredni kontakt z supportem. Nasz dedykowany zespół homecloud, zajmujący się kwestiami technicznymi VPS i serwerów dedykowanych jest dostępny.

  • Lubię 1
Opublikowano (edytowane)

Napisałem, ale mam nadzieję, że nie będę musiał czekać znów 2dni na odpowiedź. Minął prawie tydzień i nic, a ten serwer ma chyba jakiś specjalny pakiet "Loss 365".

Miałem nadzieję, że zostanę u was dłużej ale chyba nie będzie to możliwe..

Edytowane przez Jakub
  • Haha 1
Opublikowano (edytowane)

cos nie tak u nich z serwerami ?

Edytowane przez adamnt
Opublikowano

@Jakub Zapraszamy do kontaktu telefonicznego pod numerem 504 502 500 (po połączeniu wystarczy wybrać 4). To najszybszy sposób na uzyskanie wsparcia, tym bardziej że może to być problem chwilowy.

  • Lubię 2
Opublikowano (edytowane)

@Jakub czy mtr czy traceroute to na pewno odpowiednie narzędzie do weryfikacji poprawności działania VPSa czy też komunikacji do niego? Wewnątrz sieci pakiety icmp mogą być celowo limitowane. Czy po połączeniu się po ssh do swojego VPSa miałeś rozłączenia sesji? Czy postawiłeś na nim np. openvpn'a (po udp) połączyłeś się do niego i wystąpiło zerwanie tego połączenia?

Edytowane przez mariaczi
  • Lubię 1
Opublikowano
1 minutę temu, mariaczi napisał:

Czy po połączeniu się po ssh do swojego VPSa miałeś rozłączenia sesji?

Tak.

1 minutę temu, mariaczi napisał:

Czy postawiłeś na nim np. openvpn'a (po udp) połączyłeś się do niego i wystąpiło zerwanie tego połączenia?

Tak, stoi na nim openvpn po UDP, nie występowało zrywanie połączenia lecz do każdego możliwego serwera były losty na poziomie ok 30-50%.

Opublikowano

Jak wspomniałem w poprzednim swoim poście - ping/mtr/traceroute nie jest narzędziem, które jednoznacznie determinuje problem z VPSem/serwerem. Sam osobiście zarządzam maszynami, do których 'ping' nie doleci w ogóle.

  • Lubię 2
  • Super! 1
Opublikowano
13 godzin temu, mariaczi napisał:

Jak wspomniałem w poprzednim swoim poście - ping/mtr/traceroute nie jest narzędziem, które jednoznacznie determinuje problem z VPSem/serwerem. Sam osobiście zarządzam maszynami, do których 'ping' nie doleci w ogóle.

 

Jeśli MTR nie pokazuje lossów podczas normalnego działania, to może być dostatecznie dobry wyznacznik, zakładając że ktoś nagle nie włączył rate-limitingu, ale od tego jest pierwsze sprawdzenie czy MTR daje wiarygodne wyniki w przypadku prawidłowego działania sieci.

  • Lubię 2

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z forum, wyrażasz zgodę na: Warunki użytkowania, Regulamin, Polityka prywatności.