Skocz do zawartości

Krystek

Użytkownicy
  • Postów

    131
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    3

Ostatnia wygrana Krystek w dniu 13 Stycznia

Użytkownicy przyznają Krystek punkty reputacji!

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Krystek

Kolaborator

Kolaborator (7/14)

  • Stały gość
  • Reakcyjny
  • Pierwszy post
  • Rozmówca
  • Dyskutant

Najnowsze odznaki

10

Reputacja

  1. Krystek

    Opinie o LH.pl

    Ja bym im odpisał z pytaniem o kod AUTHINFO, który miał być wysłany, a którego nie masz i jednocześnie kopię tego mail wysłał do NASK-u.
  2. Pewnie kupiona na kredyt
  3. Krystek

    Opinie o hostido.pl

    Chciałem zgłosić, bo zawsze zgłaszam tego typu przypadki, by Wasi technicy mogli zdiagnozować przyczynę (stąd wkleiłem też ten komunikat błędu DirectAdmina), ale panel klienta niestety nie działał.
  4. Krystek

    Opinie o hostido.pl

    No i stało się. Padło u mnie @Hostido.pl Tzn. najpierw udało mi się zalogować do panelu klienta, bo potrzebowałem zalogować się do panelu DirectAdmin do zarządzania kontem na serwerze host480038 . Podczas logowania go DirectAdmina na ekranie było animowane logo DA i czekałem na wyświetlenie panelu. Zamiast tego wyskoczył błąd: n0@https://host480038.hostido.net.pl/evo/index.Chnnyn5b.js:34:456 KB@https://host480038.hostido.net.pl/evo/index.Chnnyn5b.js:100:19380 Metadata: { "dependency": "session", "errorType": "NETWORK_ERROR", "commit": "e7b72d78684fca2f9857c206e789c72f34c6d985" } Potem strona z oknem panelu DirectAdmin przeładowała się i panel się załadował. Chciałem ten błąd zgłosić przez panel klienta, ale po kliknięciu w oknie panelu klienta w opcję do przesyłania zgłoszeń (https://klient.hostido.pl/tickets) przeglądarka wyświetliła komunikat, że strony nie znaleziono I ogólnie bardzo mocno muli FTP (FileZilla) podczas pobierania listy plików do kolejki. Wiele razy zatrzymywało się listowanie folderów i plików, i wznawiało po 15-20, 30 sekundach.
  5. Przypomni ktoś, bo nie mogę teraz znaleźć za Chiny Ludowe linku do strony, którą ktoś tutaj wrzucał na Forum - zawierała cennik domen według firm i informację w jakiej formie można uzyskać dla domeny kod AUTHINFO (panel / mail / list etc.).
  6. A może po prostu oznaczyć określonymi kolorami firmy należące do jednego właściciela / grupy: np. żółtym cyber_Folks i jego marki, niebieskim lh.pl itp. itd.?
  7. Test na żywym organizmie? W komunikacie pisali jedynie o awarii.
  8. Krystek

    Opinie o OVH

    Tak, wiem. Bo czasem sprawdzam na liście operacji, gdy zlecę zmianę serwerów. Często po kliknięciu "Zatwierdź" nie ma reakcji w oknie z nowymi DNS-ami i nie wiadomo, czy przycisk zadziałał, czy trzeba klikać, by załapało. A tak swoją drogą ostatnio dopisywałem dla domeny 3-ci DNS firmy hostingowej - IP i nazwę domenową maszyny z usługą podaną przez administratora. Okazało się, że podana nazwa domenowa dla serwera DNS to był hostname, a nie wpis revDNS dla tego IP i OVH nie chciało przyjąć tego serwera jako kolejnego DNS dla domeny.
  9. Krystek

    Opinie o OVH

    Że bugi to wiadomo A taka informacja nie przychodzi mailem, gdy OVH przeładuje rejestr stref u siebie? Bo to w określonych godzinach u nich (tzn. minutach w godzinie) przeładowuje...
  10. Krystek

    Opinie o OVH

    Dokładnie. Do listy domen regionalnych PL z nowymi cenami dołączony był komunikat:
  11. Krystek

    Opinie o hostido.pl

    @kafi Oczywiście Ale to m.in. dzięki temu, że widziałem jak Hostido reagowało tutaj na forum i udzielało się, wyjaśniając różne rzeczy, przeniosłem do nich hosting firmy oraz hosting znajomych (a i szykuje się, że jeszcze parę znajomych osób będzie tam kupowało usługi hostingowe). Zmieniać nie zamierzam, bo już zmieniłem Generalnie nie narzekam, co nie znaczy, że nie można poruszyć, czy wytknąć pewnych spraw - od tego są fora. A tak na marginesie to ostatnio zgłaszałem im atak z ich infrastruktury na stronę internetową - filtr WAF wyłapał błędne próby logowania z IP pewnego serwera obsługiwanego przez Hostido (na IPv4) oraz z IPv6 z IQ.pl. Ciekawe, czy jakiś klient zapuścił u nich soft do włamu, czy też ktoś miał zainfekowaną zawartość z oprogramowaniem atakującym inne strony.
  12. Krystek

    Opinie o hostido.pl

    Tak, wiem o tym i nie liczę tutaj na odpowiedź firmy, chociaż zawsze to fajnie, gdy firma interesuje się co piszą o niej w Internecie i poprzez różne kanały komunikacji odpowiada pytającym - wtedy widać jej zaangażowanie i fakt, że jej zależy - przynajmniej na komunikacji, czego przykładem jest znany nam tu iTomek. Inne firmy udzielają się rzadko lub wcale. Jako (potencjalny) klient przychylniejszym okiem spojrzę na taką, która odpowiada na zapytania, czy rozwiewa wątpliwości. Ale żeby nie odbiegać od tematu... Jak wspomniałem - napisałem z pytaniem do BOK-u, nie robię z tego problemu, tylko jeszcze raz podkreślam, że gdyby nie forum to bym nie wiedział, że jest dedykowany w Hostido adres do przesyłania podejrzanych / niechcianych wiadomości, bo nie ma o nim informacji w Bazie Wiedzy, a może by się takie info przydało (czego nie omieszkałem zasugerować BOK-owi wysyłając do Hostido wiadomość).
  13. Krystek

    Opinie o hostido.pl

    No i tak właśnie chwilę temu zrobiłem - napisałem do BOK-u Hostido. Ale fakt, faktem, żeby tu na forum nie pojawiła się informacja, że jest taki mail to bym nawet nie wiedział, że można do nich słać podejrzane maile - i taka informacja mogłaby być w Bazie Wiedzy (nawet bez tego tajemniczego adresu, ale sugerująca kontakt z BOK w takich przypadkach).
  14. Krystek

    Opinie o hostido.pl

    Owszem, ma i tam zamierza(łe)m udać się w sytuacji, gdyby tutaj nikt nie odpisał. Jednakże uważam, że skoro to jest forum specjalistyczne to taka informacja przydałaby się innym - nie ma sensu robić z tego wiedzy tajemnej. Poza tym powinno taka informacja powinna być też w bazie wiedzy.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z forum, wyrażasz zgodę na: Warunki użytkowania, Regulamin, Polityka prywatności.