Raczej mocna wojna. Na tyle mocna, że zmieniono przecież warunki korzystania z brandu Wordpress i np. Wy jako JDM nie możecie przecież pisać "Hosting WordPress" bez ponoszenia opłat. Licencję ma obecnie tylko GoDaddy i Newfold.
Uwielbiam takie komentarze
Masz taniej na testowanie. Zamiast się cieszyć, że fajnie, że jest taka możliwość to ojoj no bez sensu. Nie interesuje Cię testowanie? Good, nie kupuj. Tradycja kultywowana od czasów WHT wiecznie żywa.
Usług nie potrzebuję ale doceniam dopracowaną stronę @summerhosting_pl
WHMCS nie idzie w model SaaS. Nie wprowadzajcie w błąd. Brutalna prawda jest taka, że przez lata był śmiesznie tani. Jak firma hostingowa nie jest w stanie pociągnąć takiego kosztu, to ciekawe jakie jeszcze oszczędności musi robić. WHMCS, cPanel i Plesk w górę poszły.
To akurat bardzo proste. Jak przejmujesz istniejący biznes, timing ma znaczenie. W końcu musisz zadbać o setki zadań + zmienić ofertę
Wykorzystanie portalu zostawiasz sobie na później.
A jaka to różnica? Przejęcia lecą wszędzie. Firm niezależnych jako takich jest już tyle co nic. Samo World Host Group przejęło kilkadziesiąt dużych firm w 2 lata.
Fundusz wchodzi i wychodzi. Co przyniesie nowy właściciel - no cóż, każdy chce zarobić
Swoją drogą - może warto zacząć dodawać również flagi krajów w których są zarejestrowani właściciele danej marki? Home pompuje wyniki do Niemiec, nazwa.pl ma właściciela ze Szwajcarii, aftermarket na Cyprze, OVH wiadomo.
Nie są dopuszczalne. Nie możesz zmieniać umowy w trakcie jej obowiązywania jeśli "pogarszasz" jej warunki. Dawniej firma omawiana tutaj szeroko mocno się tego trzymała.
Formalnie powinieneś jasno zatwierdzić nowy regulamin lub obowiązuje Cię stary regulamin przed zmianami. Nowy zacznie cię obowiązywać w momencie odnowienia usługi (de facto jest to nowa umowa). Często firmy stosują "jak nie odpiszesz to znaczy, że się zgadzasz" ale to tylko podkładka dla supportu, bo nie jest to prawnie wiążące. W teorii każdy klient powinien na zawołanie otrzymywać kod na starych zasadach.
W praktyce no cóż...
Jak najbardziej się sprawdza. Wyjdź z forum i popatrz na udziały poszczególnych podmiotów i ich wyniki finansowe
Po drugie, ostrożnie bym traktował kwestię "papki". Jakbyś widział jak niektóre popularne i budżetowe firmy traktują dane, RODO, bezpieczeństwo to zrozumiałbyś, że usługi hostingowe jednak powinny kosztować sporo.
To się da zrobić oferując nawet 1 GB miejsca. Czemu nie powiecie wprost: chcemy pozycjonować swoją ofertę tak, a nie inaczej i rozumiemy, że część ludzi będzie wkurzona. Bełkoczecie frazesami.