Skocz do zawartości

Dew

Użytkownicy
  • Postów

    13
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Dew

  • Urodziny 18.12.1989

Informacje osobiste

  • Imię
    Tomasz

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Dew

Rekrut

Rekrut (2/14)

  • Dyskutant
  • Pierwszy post
  • Rozmówca
  • Z nami od tygodnia
  • Z nami od miesiąca

Najnowsze odznaki

0

Reputacja

  1. Ja tylko zapytałem dlaczego nazwa łamie swój regulamin, spamuje reklamami na forum w różnych działach, przez co usunęli mi konto [emoji3]
  2. Dew

    Praca w helpdesk'u

    Rzeczywiście, mój błąd chodziło mi o multimedię
  3. Dew

    Praca w helpdesk'u

    Jest taki soft, który jest dostosowywany pod konkretnego Klienta, ale kosztuje grubą kasę, firma w której obecnie pracuje ISP - wykorzystuje taki, z tego co mi wiadomo to Vectra ma taki sam. Jest na tyle elastyczny że może z niego korzystać także i firma hostingowa. http://www.altar.com.pl/oferta/systemy-do-obslugi-rozliczen-klientow-masowych/system-billingowy-sara/
  4. Dew

    Praca w helpdesk'u

    Jeżeli firma jest stosunkowo blisko, to pojawianie się w biurze nie robi problemu O tym samym pomyślałem, posiadam odpowiedni sprzęt.
  5. Dew

    Praca w helpdesk'u

    Dlatego wolałbym się nie przeprowadzać, zdalnie będzie lepiej. widzę że zenbox rekrutuje Wysłane z mojego Redmi Note 3 przy użyciu Tapatalka
  6. Dew

    Praca w helpdesk'u

    To ja 1100 zł płacę w Białymstoku za kawalerkę... Żeby to było takie proste
  7. Dew

    Praca w helpdesk'u

    Taką stawkę to z pocałowaniem ręki bym wziął
  8. Dew

    Praca w helpdesk'u

    No niestety, jeżeli zmieniłbyś zdanie i wchodziłaby w grę praca zdalna to jestem chętny
  9. Dew

    Praca w helpdesk'u

    Obecnie zamieszkuje w Białymstoku, co do stawek nie znam rynku, więc zawsze można się dogadać.
  10. Dew

    Praca w helpdesk'u

    Wystawianie faktur to nie problem, co prawa w chwili obecnej jestem zatrudniony na UoP, a założenie działalności to nie problem.
  11. Dew

    Praca w helpdesk'u

    Dzięki za wszystkie sugestie i nakierowania, w chwili obecnej staram się ogarnąć basha, co do reszty języków się zobaczy. Jeżeli natrafię na jakiś problem którego nie jestem w stanie rozwiązać to oczywiście posiłkuje się wyszukiwarką. Więc nie pozostaje mi chyba nic innego jak rozesłać swoje CV, licząc że ktoś się odezwie
  12. Dew

    Praca w helpdesk'u

    Cześć, Chwilę się zastanawiałem w którym dziale dodać swój post, ale chyba ten pasuje najlepiej. Mając na uwadze że zaglądają tu specjaliści i właściciele firm z branży hostingowej. Chciałbym zadać pytanie, jak to jest z tą pracą i wymaganiami co do stanowiska pracownika biura obsługi klienta/wsparcia technicznego. Gdyż sam od jakiegoś czasu poszukuje takiego zajęcia. W chwili obecnej osobiście nie mogę się pochwalić doświadczeniem w tego typu pracy, natomiast posiadam wiedzę z zakresu obsługi paneli hostingowych, popularnych cmsów. Do tego potrafię zarządzać głównie serwerami działającymi na Ubuntu, instalować i konfigurować podst. usługi. Czego nauczyłem i nadal uczę się sam. Przy czym mam spore doświadczenie w obsłudze klienta telefon/mail, związaną z branżą isp jako wsparcie techniczne. Stąd pytanie czy jako specjaliści możecie mnie trochę nakierować na co kłaść największy nacisk, jeśli chodzi o naukę, i czy może byłaby jakaś firma zainteresowana wzięciem mnie pod swoje "skrzydła"? Więcej informacji mogę udzielić na pw lub mailowo. Dzięki i pozdrawiam.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z forum, wyrażasz zgodę na: Warunki użytkowania, Regulamin, Polityka prywatności.