Cześć, Chwilę się zastanawiałem w którym dziale dodać swój post, ale chyba ten pasuje najlepiej. Mając na uwadze że zaglądają tu specjaliści i właściciele firm z branży hostingowej. Chciałbym zadać pytanie, jak to jest z tą pracą i wymaganiami co do stanowiska pracownika biura obsługi klienta/wsparcia technicznego. Gdyż sam od jakiegoś czasu poszukuje takiego zajęcia. W chwili obecnej osobiście nie mogę się pochwalić doświadczeniem w tego typu pracy, natomiast posiadam wiedzę z zakresu obsługi paneli hostingowych, popularnych cmsów. Do tego potrafię zarządzać głównie serwerami działającymi na Ubuntu, instalować i konfigurować podst. usługi. Czego nauczyłem i nadal uczę się sam. Przy czym mam spore doświadczenie w obsłudze klienta telefon/mail, związaną z branżą isp jako wsparcie techniczne. Stąd pytanie czy jako specjaliści możecie mnie trochę nakierować na co kłaść największy nacisk, jeśli chodzi o naukę, i czy może byłaby jakaś firma zainteresowana wzięciem mnie pod swoje "skrzydła"? Więcej informacji mogę udzielić na pw lub mailowo. Dzięki i pozdrawiam.